Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehekkään näköinen nainen - kuka määrittelee, miltä nainen saa näyttää?

Vierailija
23.11.2011 |

Naiset, menkäämme takaisin sinne nyrkin ja hellan väliin. Emme ole selvästikään ansainneet tasa-arvoa kun tungemme itse itsemme 50-lukulaiseen NAISEN muottiin.

Ainakin Järvilehdossa on enemmän feministiä ja positiivisesti sukupuolisokeaa, kuin palstan monissa naisissa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syytettynä vakavista rikoksista.

Vierailija
2/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle tuottaa suurta tyydytystä haukkua muita naisia rumiksi tai miehekkäiksi. Se tuntuu eräistä niiiiin hyvälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvilehto on ilmeisen alkoholiongelmainen ja lisäksi syytettynä vakavista rikoksista.

Tuo ei liity naisten haukkumiseen millään lailla.

Vierailija
4/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä toisen ulkonäöstä saa ja ei saa sanoa.

Vierailija
5/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko peräti palko?

Vierailija
6/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliko peräti palko?

Tarkoitat kai, että asiasta vihastua ellei itse ole miehekäs nainen. :) En ole, päinvastoin, erittäin naisellinen. En silti tykkää, että nainen laitetaan pullantuoksuiseen ja nättiin muottiin väkisin.

Vierailija
7/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elimistössä on testosteronia keskimääräistä enemmän,ovat piirteet miehisemmät.Miehen piirteitä saa toki aikaan myös esim alkoholismi ja esim doping(jotka nekin liittyvät testosteroniin)

Vierailija
8/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää netissä purkaa itse saamiaan haukkuja.

Vierailija
9/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen saa itse määritellä oman mielipiteensä? järvilehdon muija näyttää mielestäni miehekkäältä. entäs sitten? on minullakin viikset ja parta, ei järin naisellinen piirre, mutta olen silti kokonaisuutena enemmän naisellinen kuin miehekäs. jotkut voivat silti olla eri mieltä minunkin naisellisuudestani. yhyy.

Vierailija
10/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää oikein pullantuoksuiselta mieheltä.

Onko tämä ok?

Vierailija
11/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elimistössä on testosteronia keskimääräistä enemmän,ovat piirteet miehisemmät.Miehen piirteitä saa toki aikaan myös esim alkoholismi ja esim doping(jotka nekin liittyvät testosteroniin)

Olet tainnut lukea biologiaa jostain Vartiotornista? Joo, alko lisää mieshormonia, mutta naisen ulkoiset piirteet eivät kovinkaan usein silti liity mieshormonin liikatuotantoon. :D

Vierailija
12/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka määrittelee, että mikä on miehekästä. Esim oikeassa elämässä monilla naisilla on viikset ja muutakin "epänaisellista" karvaa. Oikeasti karvaisuus on myös naisten ominaisuus.

Vierailija
13/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, että lehdessä olevaa naista kommentoidaan miehekkääksi, niin miten se liittyy nyt mitenkään siihen mitä ap yrittää sanoa?

Noissa rva Järvilehtoa kommentoiduissa ketjuissahan vaan todetaan että tältä näyttää ja piste. Monen monituista ketjua täällä on ollut kuinka joku nainen on tosi nätti ja jollain on kummalliset jalat jne. Miksi näitä julkkiksia ei saa enää kommentoida???

Ja multa säälipisteet Järvilehdolle, siis vaimolle. Tahtomattaan on kamalassa tilanteessa, mutta silti mä sanon ääneen että ompas miehekkään näköinen nainen.

Vierailija
14/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelunavauksesi on hieman liian älykäs av.lle. Tämä ketju osoittaa, että kirjoittajilla ei ole tarvittavaa älyä pohtia tällaista problematiikkaa. Olen muuten samaa mieltä kanssasi. ;)

Vierailija
15/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, että lehdessä olevaa naista kommentoidaan miehekkääksi, niin miten se liittyy nyt mitenkään siihen mitä ap yrittää sanoa? Noissa rva Järvilehtoa kommentoiduissa ketjuissahan vaan todetaan että tältä näyttää ja piste. Monen monituista ketjua täällä on ollut kuinka joku nainen on tosi nätti ja jollain on kummalliset jalat jne. Miksi näitä julkkiksia ei saa enää kommentoida??? Ja multa säälipisteet Järvilehdolle, siis vaimolle. Tahtomattaan on kamalassa tilanteessa, mutta silti mä sanon ääneen että ompas miehekkään näköinen nainen.

Mutta voi tietty miettiä, että kannattaako aina olla haukkumassa.

Vierailija
16/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistuttaa mun mielestä Reetua.

Vierailija
17/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, että lehdessä olevaa naista kommentoidaan miehekkääksi, niin miten se liittyy nyt mitenkään siihen mitä ap yrittää sanoa? Noissa rva Järvilehtoa kommentoiduissa ketjuissahan vaan todetaan että tältä näyttää ja piste. Monen monituista ketjua täällä on ollut kuinka joku nainen on tosi nätti ja jollain on kummalliset jalat jne. Miksi näitä julkkiksia ei saa enää kommentoida??? Ja multa säälipisteet Järvilehdolle, siis vaimolle. Tahtomattaan on kamalassa tilanteessa, mutta silti mä sanon ääneen että ompas miehekkään näköinen nainen.

Mutta voi tietty miettiä, että kannattaako aina olla haukkumassa.

Miksi se olisi haukkumista, että sanotaan miehekkään näköiseksi?

Minulla on aika miehekkään näköinen kampaaja ja hän on silti hyvännäköinen. Sopii jotenkin hänelle.

Vierailija
18/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäköni ja muun olemukseni vuoksi.Totta on se ,että Rouva Järvilehto näyttää miesmäiseltä noissa kuvissa.

Vierailija
19/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tosissani. Ottakaapa, mammat, oppia.

Naiset, menkäämme takaisin sinne nyrkin ja hellan väliin. Emme ole selvästikään ansainneet tasa-arvoa kun tungemme itse itsemme 50-lukulaiseen NAISEN muottiin.

Vierailija
20/23 |
23.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen tosissani. Ottakaapa, mammat, oppia.

että tungen itseni ihan mihin muottiin itse haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi