Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan niin, että suurin osa nelikymppisistä naisista

Vierailija
22.11.2011 |

pitää itseään harvinaisen nuoren näköisenä ikäisekseen ja kokee olevansa ikätovereihinsa nähden hyvin säilynyt ja nuorekas? Olen miettinyt, mistähän se johtuu ja epäilen sen johtuvan siitä, että sitä näkee itseään aika vähän.

Peiliin katsoessaan on yleensä ihan kiva valaistus ja sitä katsoo kuitenkin naama peruslukemilla ja aika edullinen ilme kasvoillaan. Sitä ei tiedä, miltä näyttää puhuessaan ja nauruun purskahtaessaan ja kun kauhistuu tai kiukustuu jne. Sen näkevät muut. Kaikki rypyt ulkoilman kirkkaassa valossa, kaikissa kuvakulmissa, kaikissa valaistuksissa ja ilmeissä.

Oliskohan tässä pikemminkin se selitys, kun todellisessa nuorekkuudessa? Itse menin vessan phuessani miehelle ja vilkaisin peiliin ja huomasin näyttäväni puhuessani paljon ryppyisemmältä ja kaulan "heltta" vaan heilui puheen tahdissa! :O

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuta olettaa mun olevan n.30 ja olen 47, tarkoittaako se että yritän itse olla nuorempi ?

mulla sama ongelma, en edes ajattele (ehdi ajatella) miltä näytän tai vaikutan, mutta kiusaantumiseen asti on 30 ja risat -miehiä perässä. Noloa sanoa, että hei mä oon jo 48, kannattais katsoa nuorempia.

Vierailija
42/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo 42, mutta näyttää paljon nuoremmalta. Ei kuitenkaan alta 30vuotiaalta.

<a href="http://www.katariinasouri.fi/en/katariina+souri/" alt="http://www.katariinasouri.fi/en/katariina+souri/">http://www.katariinasouri.fi/en/katariina+souri/</a&gt;

muita oikeasti nuoremman näköisiä julkkiksia ei tule mieleen. siis sellaisia, jotka olisivat nuoren näköisiä ilman photoshoppausta.

siitä miten tyyli ja laittautuminen vaikuttaa ikäarvioon. Ensikatsomalla tuo olis ehkä noin 35 mut kyllä jo tosta sivulla olevasta kuvasta huomaa että kyseessä on nelikymppinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iän puolesta kenenkään kanssa enkä oikein muutenkaan. Minua ihmetyttää lähinnä se, miksi se on sen kaksikymppisen tämän "kilpailun" johdossa olevan mielestä niin tavattoman ärsyttävää, jos nelikymppinen näyttää nuorelta? Luulisi olevan lohdullista, koska vielä se aika tekee tepposensa hänellekin. :) t. se 42 vee rahjus

Olen niin samaa mieltä, ei ole mitään ongelmaa oman ulkonäön tai iän kanssa, vaikka ilmeisesti olen ikäistäni nuoremman näköinen ja vartalo samassa mallissa kuin 30-vuotiaana. Ihmetyttää tosiaan, miksi nuoria naisia ahdistaa tämä, että nelikymppinen voi olla nuoren näköinen ja seksuaalisesti kiinnostava, kuten lainaamani hlö kirjoittaa, senhän pitäisi vain olla lohdullista niille nuorille, jotka aikovat elää yli nelikymppisiksi.

Vierailija
44/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo 42, mutta näyttää paljon nuoremmalta. Ei kuitenkaan alta 30vuotiaalta.

<a href="http://www.katariinasouri.fi/en/katariina+souri/" alt="http://www.katariinasouri.fi/en/katariina+souri/">http://www.katariinasouri.fi/en/katariina+souri/</a&gt;

muita oikeasti nuoremman näköisiä julkkiksia ei tule mieleen. siis sellaisia, jotka olisivat nuoren näköisiä ilman photoshoppausta.

Ainakin silmäpussit on "airbrushattu", silmät näyttää omituisilta.

Aiheeseen sen verran, että monesti nelikymppisiä luullaan nuoremmiksi käytöksen ja esim. vaatteiden, ei niinkään välttämättä ryppyjen tms perusteella. Kyllähän jokui 35-vuotiaskin voi olla aika ryppyinen ja harmaita hiuksiakin olla.

Olen ainakin kokemuksesta huomannut että jos joku 40v käyttäytyy ja pukeutuu kuin teini, niin kyllä sitä nuoremmaksi luullaan (ja sitten on tietty niin imarrelty). Katsokaa vaikka Aira Samulinia. Jos ei meikkaisi, värjäisi hiuksiaan ja pukeutuisi kuin teini, niin kyllä hän ikäiseltään näyttäisi.

Mun mielestäni on hyvä näyttää ikäiseltään.

Vierailija
45/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rakastava puoliso, joka jaksaa edelleen ihailla innoissaan vaimoaan? Eli "peili" joka normaalisti välittää kuvaa on tuo mies/nainen, jonka mielestä vaimo/puoliso on edelleen aivan ihana. Joka ei huomaa ryppyjä, jonka mielestä helttaa vaan kuuluu nyt kuvaan :).

Mä ainakin katson miestäni edelleen ihan sillä silmällä. Yhdessä on oltu 16 vuotta, tavatessame oli 27-vuotias lihaskimppu, joka kävi salilla liki kerran päivässä. Oli sitten sen mukaiset hauikset ja muu lihaksisto.

Nyt 16 vuotta myöhemmin objektiivisesti ajatellen ei ole enää ihan varmaan samaa näköä kuin silloin ennen. Mutta hei: who cares?

Tätä nykyä musta 27-vuotiaat lihaskimput näyttävät lapsilta :), joilta puuttuu a) kunnon karvoitus b) nallekarhumaisuus ja sillain.

Sama huomattavissa mieheltä mun suuntaan: suonikohjut, who cares, riippuvatsa, no haloo, kaksoisleuka, mitä välii, rypyt, ne vaan lisäävät karismaa.

Vähän hankala tässä kokea olevansa rupsahtanut ja sillain, kun toinen on edelleen ihan "vaaauuu" siinä kohtaa kun esim kokeilee juhlavaatteita :).

Muuten kyllä tiedostan, etten ole ikäisekseni harvinaisen nuoren näköinen. Ihan nelikymppiseltä näytän.

Vierailija
46/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuta olettaa mun olevan n.30 ja olen 47, tarkoittaako se että yritän itse olla nuorempi ?

olen työkseni kohta 5 vuotta tuijotellut ihmisten naamoja ja osaan arvioida noin 2 ikävuoden tarkkuudella ihmisen iän. 25-33-vuotiaiden kohdalla arviointi on kaikken haastavinta. Kukaan yli 35-vuotias ei ole onnistunut mua hämäämään. Monet nelikymppiset kysyvät usein arvioita ihonsa iästä tai pyytävät arvaamaan ikänsä. Olenkin siis tottunut valehtelemaan aina hieman, jotta asiakkaalle tulisi parempi mieli.

tässä muutama vinkki, jotka helposti unohtuvat

1.juokaa helkkaristi vettä

2. älkää ottako aurinkoa/solariumia

3. peskää kasvonne emulsiolla, ja vain iltaisin. aamulla vesipesu riittää

4. älkää kuoriko ihoanne liian usein

5. nukkukaa

monet "ylihoitaa" ihoaan liikaa, mikä kuluttaa ja häiritsee ihon omaa kosteustasapainoa. ihon oma rasva on parempaa kuin mikään satojen eurojen voide.

t.kosmetologi

Käytän aina tätä kosmetologi-nimimerkkiä joten minäkin vastaan.Jokainen koulutettu kosmetologi tietää,että pelkkä vesipesu EI riitä aamulla!Miksikö?Siksi,että yöllä solut uudistuvat voimakkaasti ja ihon pinnalle kertyy kuonaa,talia,hikeä,,kaikkea mahdollista,mikä ei lähde vedellä pois.Myöskään meikki ei kestä likaisilla kasvoilla.Tänä päivänä myös atoopikolle suositellaan vettä,siitä oli luento kosmetologipäivillä.

Ja kyllä löytyy naisia,jotka näyttävät ikäistään huomattavasti nuoremmalta.Geeniperimä,normaalipaino.tupakoimattomuus..näin väitän 16 vuoden hoitokokemuksella!

Vierailija
47/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla, kuten osalla nelikymppisiä naisia, on esikoinen jo yli kaksikymmentävuotias. Joten mulla ei ole mitään tarvetta näyttää tyttäreni ikäiseltä :). Ehkä olisi vähän eri juttu, jos olisi vain pieniä lapsia?

Musta on ihan ok, että siinä kohtaa kun osa lapsista (minulla siis ekan liiton lapset) ovat täysin aikuisia ihmisiä, niin äitinsäkin on ihan joo keski-ikäinen tyyppi. Aika outoa olisi, jos en olisi.

Vierailija
48/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri niin, sama kuin jokainen on mielestään keskivertoa parempi kuski. Ikä näkyy silmien ympärillä jokaisella. Vaatetuksella voi ehkä vähän hämätä, mutta ei 40 ole sama kuin 30 millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan