Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan niin, että suurin osa nelikymppisistä naisista

Vierailija
22.11.2011 |

pitää itseään harvinaisen nuoren näköisenä ikäisekseen ja kokee olevansa ikätovereihinsa nähden hyvin säilynyt ja nuorekas? Olen miettinyt, mistähän se johtuu ja epäilen sen johtuvan siitä, että sitä näkee itseään aika vähän.

Peiliin katsoessaan on yleensä ihan kiva valaistus ja sitä katsoo kuitenkin naama peruslukemilla ja aika edullinen ilme kasvoillaan. Sitä ei tiedä, miltä näyttää puhuessaan ja nauruun purskahtaessaan ja kun kauhistuu tai kiukustuu jne. Sen näkevät muut. Kaikki rypyt ulkoilman kirkkaassa valossa, kaikissa kuvakulmissa, kaikissa valaistuksissa ja ilmeissä.

Oliskohan tässä pikemminkin se selitys, kun todellisessa nuorekkuudessa? Itse menin vessan phuessani miehelle ja vilkaisin peiliin ja huomasin näyttäväni puhuessani paljon ryppyisemmältä ja kaulan "heltta" vaan heilui puheen tahdissa! :O

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuta olettaa mun olevan n.30 ja olen 47, tarkoittaako se että yritän itse olla nuorempi ?

olen työkseni kohta 5 vuotta tuijotellut ihmisten naamoja ja osaan arvioida noin 2 ikävuoden tarkkuudella ihmisen iän. 25-33-vuotiaiden kohdalla arviointi on kaikken haastavinta. Kukaan yli 35-vuotias ei ole onnistunut mua hämäämään. Monet nelikymppiset kysyvät usein arvioita ihonsa iästä tai pyytävät arvaamaan ikänsä. Olenkin siis tottunut valehtelemaan aina hieman, jotta asiakkaalle tulisi parempi mieli.

tässä muutama vinkki, jotka helposti unohtuvat

1.juokaa helkkaristi vettä

2. älkää ottako aurinkoa/solariumia

3. peskää kasvonne emulsiolla, ja vain iltaisin. aamulla vesipesu riittää

4. älkää kuoriko ihoanne liian usein

5. nukkukaa

monet "ylihoitaa" ihoaan liikaa, mikä kuluttaa ja häiritsee ihon omaa kosteustasapainoa. ihon oma rasva on parempaa kuin mikään satojen eurojen voide.

t.kosmetologi

Vierailija
22/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 ja 28v ja meitä luullaan sisaruksiksi. Ehkä nuorten miesten kohteliaisuutta mutta näin on käynyt useammin kuin kerran. Kukaan ei usko mua lasteni äidiksi:D Olen jo 50v, ja varmasti ikäiseni näköinen mutta rypytön ja hymyilevä. Ehkä se tekee mut nuoremman näköiseksi.

Viime talvena yksi vanhemman tyttäreni ikäinen kaveri rupesi ihan tosissaan tekemään tuttavuutta kun olimme viikon samassa paikassa työmatkalla (ei siis ollut pöksyihin menossa vaan ystävystymistä). Hämmästyi aivan täysin kun kerroin että voisin olla hänen äitinsä, ei ollut koskaan ollut kiinnostunut vanhemmista naisista. Tiedä häntä, pidän kyllä nuoremmista miehistä mutta olen onnellisesti aviossa.

Ei mua häiritse olla omanikäisen näköinen, se on vain ulkoista ja sisältä olen yhtä nuori kuin ennenkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 45 -vuotias nainen käyn 23-vuotiaasta. Olen todistetusti nuorennäköinen.

Vierailija
24/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muuta olettaa mun olevan n.30 ja olen 47, tarkoittaako se että yritän itse olla nuorempi ?

olen työkseni kohta 5 vuotta tuijotellut ihmisten naamoja ja osaan arvioida noin 2 ikävuoden tarkkuudella ihmisen iän. 25-33-vuotiaiden kohdalla arviointi on kaikken haastavinta. Kukaan yli 35-vuotias ei ole onnistunut mua hämäämään. Monet nelikymppiset kysyvät usein arvioita ihonsa iästä tai pyytävät arvaamaan ikänsä. Olenkin siis tottunut valehtelemaan aina hieman, jotta asiakkaalle tulisi parempi mieli. tässä muutama vinkki, jotka helposti unohtuvat 1.juokaa helkkaristi vettä 2. älkää ottako aurinkoa/solariumia 3. peskää kasvonne emulsiolla, ja vain iltaisin. aamulla vesipesu riittää 4. älkää kuoriko ihoanne liian usein 5. nukkukaa monet "ylihoitaa" ihoaan liikaa, mikä kuluttaa ja häiritsee ihon omaa kosteustasapainoa. ihon oma rasva on parempaa kuin mikään satojen eurojen voide. t.kosmetologi

Tupakointi on vanhentaja numero 1.

Vierailija
25/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselleni on aivan yksi hailee, miltä muista näytän, olen itseeni tyytyväinen.

Saan kicksit tässä elämässä ihan muusta kuin ulkonäöstä :) (=lapset, perhe, ura).

Toki huolehdin itsestäni (säännölliset kasvohoidot, hieronnat ja kampaamokäynnit), mutta teen sen siksi, että se tuntuu minusta hyvältä.

Vierailija
26/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen työkseni kohta 5 vuotta tuijotellut ihmisten naamoja ja osaan arvioida noin 2 ikävuoden tarkkuudella ihmisen iän. 25-33-vuotiaiden kohdalla arviointi on kaikken haastavinta. Kukaan yli 35-vuotias ei ole onnistunut mua hämäämään. Monet nelikymppiset kysyvät usein arvioita ihonsa iästä tai pyytävät arvaamaan ikänsä. Olenkin siis tottunut valehtelemaan aina hieman, jotta asiakkaalle tulisi parempi mieli. tässä muutama vinkki, jotka helposti unohtuvat 1.juokaa helkkaristi vettä 2. älkää ottako aurinkoa/solariumia 3. peskää kasvonne emulsiolla, ja vain iltaisin. aamulla vesipesu riittää 4. älkää kuoriko ihoanne liian usein 5. nukkukaa monet "ylihoitaa" ihoaan liikaa, mikä kuluttaa ja häiritsee ihon omaa kosteustasapainoa. ihon oma rasva on parempaa kuin mikään satojen eurojen voide. t.kosmetologi

Tupakointi on vanhentaja numero 1.

se on tietenkin totta... tupakointi alkaa näkyä kunnolla naamassa vasta 40v. jälkeen. Tulee ns.röökiryppyjä poskiin ja huuliin. Ihon väri tosin muuttuu sameaksi jo ennen sitä.

mutta aurinko on ihan yhtä paha iholle, jollei pahempi. ja seuraukset näkyvät jo nuorempana.

t. kosmetologi

Vierailija
27/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olet todella nuoren näköinen, korkeintaan 28v" tai "ihan totta, olet 40v., olisin luullut että 25v" ovat sellaisia, jotka keskustelun _kumpikin_ osapuoli ymmärtää kohteliaisuudeksi ja heitoksi, joka ei ole ihan totta...

Ilmeisesti nämä kliseet siis kuitenkin uppoavat joihinkin.

Luulisi olevan nyt päivänselvää, että 40 tiennoilla olevan ei taatusti (ihan rehellisesti sanottuna) mene parikymppisestä eikä oikein kolmekymppisestäkään.

Vierailija
28/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetus, fyysinen koko ja yleinen muu käytös tähän vaikuttaa. En ole kuitenkaan eläissäni tavannut naista, jota olisi luullut jopa 15 vuotta todellista nuoremmaksi. Jollakin kyllä arviointikyky pettää pahemman kerran jos tällaista luulee. Ehkä 10 vuotta voi vielä mennä hyvässä valaistuksessa ja jos katseen kohteella meikit kohdallaan.

Vierailija
29/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on pilvin pimein niitä, jotka 40 v. näyttävät 2-kymppisiltä. Iän arviointiin vaikuttaa kokonaisuutena ulkonäkö; onko kroppa timmissä kunnossa vain onko omenalihavuutta (=keski-ikäistymisen merkkejä). Vaatteet, hiusten väri ja malli, meikkaus...kaikki vaikuttavat iän arviointiin. Ei pelkästään kasvojen ryppyisyys/rypyttömyys.

Vierailija
30/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se tavallaan traagista, että kun vihdoin koet olevasi sisäisesti tasapainossa, ulkonäön parhaat päivät ovat jo kuin "mennyttä".

Ei se mikään iso ongelma ole, mutta välillä vituttaa. Varsinkin, kun oli nuoruusvuodet (alle 30 v) pikkuisen pullukka ja huonolla itsetunnolla tunti itsensä aina rumaksi. Nyt kroppa ja itsetunto alkaa olla kunnossa, ja sittenpä se iho alkaa antaa periksi :D

Vierailija
31/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran brittiläisestä naistenlehdestä tähtien huippukosmetologin haastattelun. Hän sanoi nauttivansa välillä auringosta, juovansa shampanjaa ja käyttävänsä laadukkaita voiteita. Elämästä pitää nauttia ja se näkyy ilona kasvoilla!

Vierailija
32/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa on se, että kun tulin nykyiseen työpaikaani pari vuotta sitten, arvioin, että pari on mua nuorempia ja loput vähän vanhempia.

Kun eräänä päivänä tuli iästä puhe, sain tietää, että toinen heistä, jota luulin nuoremmaksi, oliskin samanikäinen mun kanssa ja toinen kolmikymppinen. Mutta hauskinta oli, että olin koko porukasta (9 naista) toiseksi vanhin .ja seuraavaan nuorempaan oli ikäeroa 6 vuotta. Kukaan ei tuntunut uskovan sitä, ennenkuin näytin ajokorttini.

Eli hyvät ihogeenit varmaankin auttavat noin kymmenisen vuotta, mutta tuota kahdenkymmenen vuoden heittoa en minäkään usko

Vierailija
33/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jo 42, mutta näyttää paljon nuoremmalta. Ei kuitenkaan alta 30vuotiaalta.

http://www.katariinasouri.fi/en/katariina+souri/

muita oikeasti nuoremman näköisiä julkkiksia ei tule mieleen. siis sellaisia, jotka olisivat nuoren näköisiä ilman photoshoppausta.

Vierailija
34/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua luultiin aina 24-vuotiaaksi. se nolotti. nyt olen kohta 30 ja minua edelleen arvioidaan 24-vuotiaaksi, mikä alkaakin olla jo ihan mukavaa... toivottavasti "arvioikäni" pysyy samana vielä tulevaisuudessakin :)!

Vierailija
35/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelikymppisistä voisi olla kauempaa katsottuna kolmekymppisiä, mutta taatusti ei ketään nelikymppistä missään tilanteessa oikeasti erehdytä luulemaan kaksvitoseksi. Se vaan ei valitettavasti ole mahdollista.

Vierailija
36/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuppaa pysymään hiukan hitaasti perässä elämän muutoksissa muutenkin.

Tietenkin on sitten toinen asia, onko sillä mitään väliä?

Vierailija
37/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jama pätee sekä miehiin että naisiin.

Vierailija
38/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse arvailla.

Vierailija
39/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei näytä päivääkään päälle kolmekymppiselle. Työkuvioista on tuttu ja melkein pyörryin kun kuulin hänen ikänsä. Erittäin timmi kroppa ja korkeat poskipäät sekä tyylikäs ja nuorekas pukeutuminen tekevät nuoremman näköiseksi. Lisäksi ei hänellä ole ryppyjä sen enempää kuin kolmekymppiselläkään, kyllä monilla sen ikäisillä on jo aika paljon ilmeryppyjä.

Vierailija
40/48 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime talvena yksi vanhemman tyttäreni ikäinen kaveri rupesi ihan tosissaan tekemään tuttavuutta kun olimme viikon samassa paikassa työmatkalla (ei siis ollut pöksyihin menossa vaan ystävystymistä). Hämmästyi aivan täysin kun kerroin että voisin olla hänen äitinsä, ei ollut koskaan ollut kiinnostunut vanhemmista naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme