Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako UK:sta ostaa enää mitään??? Järkyttävä läjä lisää maksettavaa tuotteen ja postikulujen päälle olisi tulossa ainakin tullin laskurin mukaan

Vierailija
12.08.2022 |

Missä vaiheessa tämä saadaan korjattua ennalleen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin saadaan korjattua ennalleen? Sitä se EU:sta eroaminen teettää.

Vierailija
2/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kyllä, ei oikein. Isommat verkkokaupat toki tekee niin että heillä on varastopisteitä EU:n puolella ja toimittavat sieltä jolloin kuluja ei tule. Mutta itse ennen tykkäsin tilata jotain luokkaa käsityöläisten tuotteita kuten käsintehtyjä saippuoita, voiteita ja yrtti"lääkkeitä", sellaisia ei enää viitsi kun tulee liikaa kuluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kymppi tai pari päälle olisi vielä ok mutta ei satasta!!!

Vierailija
4/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä nähdään miten kalliiksi persuilu tulee kaikille.

Joku tästä saa kyllä hyvät rahat

Vierailija
5/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni brittiläinen verkkokauppa maksaa nykyään kaikki Brexitistä johtuvat ylimääräiset maksut asiakkaan puolesta. Esimerkiks Cult Beauty ainakin maksaa.

Vierailija
6/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kymppi tai pari päälle olisi vielä ok mutta ei satasta!!!

Mitä olet tilaamassa ja millaisella summalla? Pienempiin tilauksiin ei taida tulla kuin ALV päälle, varsinaiset tullit vasta isommista tilauksista ja riippuen tuotteista.

Vierailija
7/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä kannata ostaa mitään, mitä saa EU-alueelta. Sad but true. No, ovatpahan vapaita Brysselin ikeestä. Tally ho.

Vierailija
8/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain, mitä ihan välttämättä sillä hinnalla haluaa, kannattaa. Jos ei, ei kannata. 

Vierailija
9/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kannattaa. Ostan halpoja, aitoja merkkivaatteita Mandmdirectista (edellisten kausien valmistajille ja kauppiaille käsiinjääneitä). Postimaksu on vaan 15€ ja kun koko lähetyksen hinta on alle 160€ , kauppa hoitaa alvit ja muut ilman, että se maksaa minulle ekstraa. Viiimeksi heinäkuussa tilasin 4 t-paitaa ja 3 hupparia, hintaa kotiinkannettuna 104€ (säästin 180€ ovh-hinnasta). Merkkeinä oli mm. Pumaa ja Umbroa, osa t-paidoista niitä "virallisia" Nasa-paitoja.

Vierailija
10/10 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan edelleen eräästä brittiläisestä verkkokaupasta jonka asiakas olen ollut yli kymmenen vuotta. Tämä verkkokauppa on mukana IOSS- järjestelmässä ( Import One Stop Shop) jolloin tilaaminen EU:n alueelle kuten Suomeen sujuu ihan samalla tavalla kuin ennen brexitiä. Paketit ovat tulleet perille ilman ongelmia, tullausta ei tarvitse tehdä mikäli tilauksen arvo on korkeintaan 150 euroa. Kolme viikkoa sitten viimeksi tilasin. Nopeasti tuli paketti ilman mitään lisäkuluja tai -muodollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä