Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahimmat muistosi koululääkärintarkastuksista

Vierailija
21.11.2011 |

Mulle tulee mieleen kaksi kertaa, joista en erityisemmin pitänyt.

1. Yläasteella ensin terkkari ja sitten lääkäri valitti mun painosta. Olin mukamas alipainoinen ja uhkasivat soittaa kotiin, saanko tarpeeksi ruokaa.

2. Lukiossa piti esitellä itseään ja ottaa rintsikat pois vanhan miehen koululääkärin edessä.

Jälkeenpäin nämä ovat hassuja tapauksia ja osoittavat miten typerä sitä nuorena olikaan. :D

Kommentit (706)

701/706 |
13.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin tarkastus

Itse poikana jouduin joskus 3-4 luokalta alkaen säännöllisesti lääkärin tarkastukseen, kun tahtomattani lirautin välillä pissat housuun.

Koululääkäri oli jotain 50 vuotias lihava ruma nainen ja apuna 30 vuotias terveydenhoitaja.

Yleensä oli myös 50 vuotias äitini mukana.

Lääkäri käski ottaa housut auki.

Kun laskin niitä vähän, suuttui hän ja käski ottaa ne kunnolla nilkkaan ja seistä edessään.

Häpeissäni housut nilkassa lääkäri yleensä puristeli kiveksiä, veti esinahan taakse ja katseli alapäätä kiinnostuneena.

Monesti ajattelin, ettei hän oikeasti ymmärtänyt pissauksen syytä (aikuisens löyty eturauhasen liikakasvu), vaan halus vain hiplata genitaalit sekä katsella sääriä sekä pyllyä.

Ja tätä jatku monta vuotta muutaman kuukauden välein.

Sama toistui myös tavallisessa lääkärin tarkastuksessa, myös kun lähdettiin kesällä leirille.

Myös koulun rehtori ja luokan opettaja olivat monesti lääkärin tarkastukdessa katselemassa kun olin siellä lähes alasti.

Tässä vedettiin lääkärin salassapitoon, kun muuten ei koulu olisi tiennyt tärkeitä asioita.

Vielä yläasteella sama lääkäri halus tutkia munat housut kintuissa.

Ammattitaitoa kyseisellä vanhan liiton lääkärillä ei ollut.

Mr Kalle

Vierailija
702/706 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60-luvulla laitettiin lapsi pötkölleen pulpetille housut polviin koko luokan edessä ja rokotettiin. Ei jäänyt traumoja, kun jokainen vuorollaan koki sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/706 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella kun terkkari tarkisti poikien kivekset, niin mulle sanoi että onpa ne isot, ihan kuin härän kivekset. Että onpa ne ihanat. Ja kouri monta minsaa.

Uskoiskohan...? :)

Niin kävi minullekin. Tosin runk.. siis silitteli  - jo melko miehekästä - varttani. Onpa se iso, kuin härän. 

Lopulta laukesimme yhdessä.

Vierailija
704/706 |
12.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lukion jotain toisella tai kolmannella, kun meillä oli joku ihme lääkärintarkastus, jossa piti olla yläosa paljaana.  Oltiin 17-18 -vuotiaita.

Tajusin ensimmäisen kerran elämässäni, että en tule saamaan isoja rintoja, enkä edes juuri minkäänlaisia.  Muilla oli jo isoja lolloja ja oikeita rintaliivejä.  Minulla oli edelleen ne joskus 14-vuotiaana hankkimani teiniliivit, kokoa AA.  Tai ei tietystikään ne samat, mutta siis samaa kaliberia.

Ensijärkytyksen jälkeen kuitenkin tokenin siitä.  Itse asiassa en ole koskaan edes kaivannut isoja tissejä.  Olen aina ollut sitä mieltä, että jos joku mies haluaa isorintaisen naisen, hän saa vapaasti kävellä ohitseni.  En välitä lainkaan.  Olen edelleen siro ja hoikka ja vaatteet istuvat päälläni aina hyvin.  Enkä ole jäänyt mistään paitsi.  

Vierailija
705/706 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä missään tytöt ja pojat varttuneet vuoroaan housusillaan,ehkä jossain tarhassa tai kyläkoulujen ekoilalluokilla mutta ei kyllä missää kaupunkimiljöössä tuommostaollu

Vierailija
706/706 |
10.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen kun alaluokilla  terveydenhoitajan tarkastusessa miulla oli purkka suussa kun katsoi hampaat samalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi