Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos täällä muita kolmen tytön / kolmen pojan tyytyväisiä äitejä?

Vierailija
20.11.2011 |

Meillä on kolme tyttöä, enkä koe perheestämme puuttuvan mitään tai ketään. Toista lasta odottaessani toivoin ehkä enemmän poikaa, mutta kolmannen kohdalla sukupuoli oli yhdentekevä. Minusta meillä on juuri ne lapsen kuin meillä kuuluukin olla. Erilaisia, ihania yksilöitä jokainen.

Minusta onkin yllättävää, miten monet tuttavat "säälittelevät" ääneen pojan puuttumista: "Voi kun sinä et koe pojan äitiyttä" jne. So what? Miksi pitäisi kokea? Meillä on kolme ainutlaatuista lasta, ja olen äärettömän rikas kun minulla on heidät. En minäkään mene esim. yhden tytön ja yhden pojan äideille selittämään, että voi kun sinä et koe kolmen lapsen äitiyttä. Jokaisen perhe on ihana ja tärkeä sellaisena kuin on.

Onko joidenkin vaikea ymmärtää, etteivät samaa sukupuolta olevien lasten vanhemmat välttämätät kaipaa mitään muuta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kolme poikaa, voi olla ettet olisi niin tyytyväinen..

Vierailija
2/11 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme tyttöä ja toivoin myös hiukan ja salaa poikaa toisen kohdalla. Kolmatta odottaessani en tietoisesti toivonut muuta kuin tervettä vauvaa:)

Olen erittäin onnellinen tyttäristäni! Heillä käy edelleen leikit tosi hyvin yksiin ja lelut ovat paljolti yhteisiä. Olen myös saanut kuulla kommentteja tyyliin "täytyy teidän vielä poika tehdä". Meidän lapsiluku on täynnä enkä koe meiltä mitään puuttuvan!

Varsinkin mieheni oman isäsuhteen huonon laadun takia, olen erittäin tyytyväinen, että meillä on vain tyttäriä! Tyttärilleen mieheni on hellä ja rakastava isä, mutta pshoin pelkään, että pojan isänä hänellä olisi liikaa painolastia omasta isäsuhteestaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kolme poikaa, voi olla ettet olisi niin tyytyväinen..

Vaikea kuvitella, miksi olisin tyytymätön kolmeen poikaan.

ap

Vierailija
4/11 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen ja ylpeä tästä veljessarjasta. Raskausaikana olen toivonut tyttöä mutta kun ei sellaista tullut niin hyvä näin. Enää en kaipaa tytärtä, välillä vauvakuumeen iskiessä haaveilen ennemminkin poikavauvasta. En ole törmännyt säälittelyyn, useamminkin ihailuun.

Vierailija
5/11 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa katsoa kun tuo poikakatras touhuaa keskenään.

En osaa kaivata tyttöä, perheemme olisi aivan erilainen jos joku olisikin ollut tyttö.

En usko, että lapsilla olisi noin kiinteät suhteet toisiinsa ja niin yhtenevät mielenkiinnon kohteet.

3 toisaalta niin samanlaista ja samannäköistä lasta ja silti niin erilaisia (vaikka ovatkin samaa sukupuolta).

Vierailija
6/11 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta odottaessani olin alusta asti varma siitä, että poika tulee. Monet varmaan kuvittelevat, että teimme kolmannen lapsen siksi, että saisimme tytön - näin ei kuitenkaan todellakaan ollut! Nyt onneksi on myös loppuneet nuo "kai teidän se tyttö vielä täytyy tehdä" -jutut, kun kuopuskin on jo 12.

En osaa kuvitella itseäni tytön äitinä, ja minulle riittää että saan olla maailman ihanimman (ja kovaluontoisimman...) tytön täti.

Vierailija
7/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovemmin omiani rakastan!

Mulla on kolme aivan superihanaa poikaa! Niin upeita tyyppejä, kaikki erilaisia. Yksi on urheilullinen, toinen on taiteellinen ja kolmas yltiösosiaalinen esiintyjä.

Olen ylpeä ja onnellinen pojistani!

Vierailija
8/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen sarjastani oikein ylpeä ja onnellinen. Tytärtä en osaa kaivata, raskausaikana ajattelin että olisi kiva saada tyttökin mutta näin on hyvä kuin meni. En koe jääväni mistään paitsi.

Vierailija
9/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen ja toisen toivoin olevan tyttöjä, kolmannen kohdalla sukupuoli oli minulle yhdentekevä.

Kuten joku sanoi, samaa sukupuolta olevalla kolmikolla menee leikit paremmin yhteen, eli näin on varmaan parasta.

Vierailija
10/11 |
18.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuoresta saakka mieltänyt itseni poikien äidiksi enkä koskaan ole osannut kuvitella itselleni tyttöä. Olin itse pienenä poikatyttö, ehkä johtuu siitä. En vain ymmärrä pikkutyttöjä - enkä totta puhuen kovin usein isojakaan ;)

Tuttua on täälläkin, että sukulaiset vihjailevat neljännestä. Tuskinpa vihjailisivat, jos meillä olisi myös tyttö.. Kolmatta odottaessa ihan loukkaannuin kun yksi rouva totesi, että toivottavasti nyt tulee tyttö: vain tytön äitinä voi kuulemma käsittää mitä äitiys on :O

Neljättä ei kuitenkaan muiden harmiksi tule, elämäni on näin täydellistä enkä koe siitä puuttuvan yhtään mitään mitä juuri minä kaipaan.

Vierailija
11/11 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttären onnellinen äiti! :0)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi