Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
ihan normaalia hommaa. me harrastetaan saunailloissa merimiesPAINIA!!!eli perseet vastakkain, kumarrus, kasseista kiini ota ja puristus!! hävinnyt on joka päästää ensin irti =)
Me tehdään tätä juurikin saunailtojen yhteydessä ihan siitä luonnollisesta syystä että on puhdasta. Se esinahan vetäminenhän ei onnistu jos on kumi päällä, ja ainakin minun mielestäni kumista tulisi olo niinkuin kyseessä olisi seksi. Kun ei ole. Siis seksi. Kyseessä. Vaan meidän poikien höpsöttelyistä.
Sanoisin, että miehisyysriitti pikemminkin.
Kuiva, puhdas kulli niin ei siinä mitkään taudit välity.
Puhtaus ja sukupuolitaudit ei liity toisiinsa. Itse en ainakaan toivo, että mieheni välittää elimistöstä häviämätöntä kondyloomaa etiä päin muille miehille ja näiden vaimoille....
En tiedä uskoako tähän älyttömyyteen vai ei. Ihan oikeasti jo noiden tautien takia. Jos oma mies paljastuisi moisesta käytöksesti niin siihen loppuisi meillä seksi, en vain tosiaan jaksa luottaa taudittomuuteen.
pitääpä kysästä mieheltä, onko tuttu termi, ku kotiutuu töistä.. :)
Miksi telakoituminen on miehinen riitti? No siksi saatana, ettei miesten kesken tehdyista asioista huudella vaimoille! Ja mitä mä näen? VAUVALEHDEN sivuilla kirjotellaan tällaista.
Pitäkää nyt edes viimeinen arvokkuutenne veljet. mikä kumma siinä on, että nykyään täytyy kaikki hölöttää sille perheessä asuvalle yksilahkeiselle. SEN takia saunailloissa käydään ja usein telakoidutaankin, että miehet keskustelevat keskenään asioista, joista nyt miehet keskustelevat (juu -en aio niistä täällä hölöttää!).
Näettehän nyt saatana ittekin mikä haloo tästä nousi. Naiset EI ymmärrä -piste. Älkää hyvät veljet hämmentäkö niitä lisää.
Multakin rupesi jo muija kyselemään häntimisestä ja telakoitumisesta. Kova oli vaiva esittää totaalisen tietämätöntä. Onnistuin lopulta puuskahtamaan, että homojen hommalta kuulostaa. Meni läpi tällä kertaa, mutta neuvoni veljet on, että suuta soukemmalle..
Ehkä siitä ei nousisi niin iso haloo, jos miehet voisivat tästä(kin) asiasa joskus puhua sille puolisolleen. Eipä ole paljoa opittu jos luullaan että salailusta on jotain iloa.
Moikka, oli itsekkin pakko liittyä tähän keskusteluun. Täällä kun tunnutaan niin vieroksuvan naisten keskuudessa telakoitumista. Itse olen vanhan kansakunnan sakkia ja muistan jo vuosituhannen vaihteessa näitä telakoitumiskokemuksia. Ensimmäinen kertahan vetää toki hiljaiseksi ihan samallalailla kuin suutelu toisen miehen kanssa, mutta jossain vaiheessa parin kaljan jälkeen tällainen heteromieskin herkistyy tekemään vaikka mitä! Hauskaahan tuo vain tuntuu olevan. Meillä miehillä kun sattuu olemaan sellainen ihmeellinen vietti kokeilla kaikkea ja vähän joskus liikaakin.
Telakoitumisesta voisin vielä kysyä muilta, että oletteko koskaa saaneet orgasmia tässä samassa? minä kun purkauduin lentopallo poikien saunaillassa kerran kolmannella kierroksella vastakappaleeseen. (3 kierros tarkoittaa telakoitumis kielessä monesko henkilö on menossa illan aikana/saman suihkun aikana).
-Telakka ei homoksi tee-
Telakoituminen (ja häntiminenkin) tapahtuvat puhtailla peleillä eikä niissä ole verikontaktia.
Kyseessä on mies miehelle kosketus, eikä kukaan ihokontaktista leviävää sairautta sairastava koskaan telakoituisi.
Olen ollut useasti saunaillassa, jossa joku on todennut itsellään olevan tippuri, ja jättävän tällä kertaa telakpoitumisen väliin. Aina on ymmärretty, eikä asianomaista ole kiusattu.
Telakoitumisesta voisin vielä kysyä muilta, että oletteko koskaa saaneet orgasmia tässä samassa? minä kun purkauduin lentopallo poikien saunaillassa kerran kolmannella kierroksella vastakappaleeseen. (3 kierros tarkoittaa telakoitumis kielessä monesko henkilö on menossa illan aikana/saman suihkun aikana).-Telakka ei homoksi tee-
Meidän piireissä aletaan kyllä epäillä homoksi, jos joltakulta tulee kesken telakoitumisen.
Suurin riskihän on saada ns. PPP. Tämä ongelmahan vaivaa vain miehiä. Kyseistä juttuahan ei oikeastaan lasketa edes sukupuolitaudiksi.
Minä ajattelin, että ppp on jotain Post Partum Pessimism, eli telakasta irtoaminen aiheuttaa masennusta ja pessimismin tapaisia oireita.
Oli mukava saada tietää tuo termi jolla tuota kutsutaan! Muutin hiljakkoin Keski-Suomeen ja täällä se tuntuu olevan melko yleistä kun humalassa hassutellaan työporukalla. En tiedä onko muilla tapana, mutta meillä tuohon useasti liittyy myös peräaukkojen koskettelu peniksellä. Yleensä sellaisissa tilanteissa kun joku on kiipeämässä lauteille perse pystyssä, niin samalla sitten hierotaan tai kosketetaan peniksellä sen peräaukkoa. Mutta siis siten, että esinahka EI ole vedetty taakse! Se ylittäisi jo hyvän maun rajat. :)
Tuntuu, että telakoituminen on viimeaikoina rantautunut ihan joka kuoppaan ja notkoon tässä maassa. Vielä parisen vuotta sitten tätä hommaa pidettiin enemmänkin kaupukilais urheiluseurojen villityksenä. Jokereiden saunaillat ja FC Hongan B-poikien yöuinnit jne jne. On kuitenkin hieno nähdä telakoitumisen rantautuneen myös Pietarsaareen, Raisioon, Varkauteen ja Pihtiputaallekkin. Variaatioita varmaankin on paljon ja telakoituminen uskoakseni vähän murteen lailla muuntautuu eripuolella maatamme. Olen esimerkiksi kuullut, että Kotkassa paikallisen K,lla alkavan futisjoukkueen saunaillassa telkoiduttiin pyramiidissa. Tässä 8 alinta miestä telakoituu toistensa kanssa muodostaen 4 pilaria ja heidän päälle sitten kaksi pilaria jne.
Taas Oulun suunnalta olen kuullut poroista saatuja vaikutteita telakoitumiseen. Näissä tapauksissa muuan poikaporukka telakoitui normaalisti 1vs1 tyylillä, mutta kummankin osapuolen olkapäille nousi vielä yksi kundi jonka tarkoitus oli tuoda poron sarvi esiin omalla siittimellään. Vähän vaikea selittää, mutta livenä kuulemma helkkarin hauskan näköinen. Tätä tekstiä kirjottaessa odotan innolla Valkeakoskelta kuvaviestejä päiväsessioista joissa on luvassa jotain "värikästä". Monet asiantuntiat jo kiimasina odottaa, että Valkeakoskella ollaan tekemässä suomen esimmäinen todistettu TAD! (The African Dream) Eli kuten nimestä voit päätellä, niin kyseessä on Hakan ulkomaalaispelaajan vierailu.
Jännä nähdä mihin tämä harrastus vielä kehittyy.
Harrastuksista kaunein.....
Kemin kulttuuri voi ainakin hyvin!
Toki vielä matkaa Helsingin menoon, mutta maaseutu telakoituu perässä ja perään.
Kemin kulttuuri voi ainakin hyvin! Toki vielä matkaa Helsingin menoon, mutta maaseutu telakoituu perässä ja perään.
Kiva kuulla, että Kemissäkin mennään.
Rohkeasti vaan lisää variaatioita ja sitä heittäytymistä peliin.
Olenhan minäkin perheellinen heteromies, mutta viikonloppusin eläimet vain pääsevät häkistään.. Telakoituminen on eräänlainen vastine huorissa käyntiin. Ei enään jaksa, niin pakko saada uusia harrastuksia. Ei midisti, pakko lopetta ettei eukko huomaa.
Kemin kulttuuri voi ainakin hyvin! Toki vielä matkaa Helsingin menoon, mutta maaseutu telakoituu perässä ja perään.
Kiva kuulla, että Kemissäkin mennään.
Rohkeasti vaan lisää variaatioita ja sitä heittäytymistä peliin.
Olenhan minäkin perheellinen heteromies, mutta viikonloppusin eläimet vain pääsevät häkistään.. Telakoituminen on eräänlainen vastine huorissa käyntiin. Ei enään jaksa, niin pakko saada uusia harrastuksia. Ei midisti, pakko lopetta ettei eukko huomaa.
En tiedä onko juttu totta. Mutta minulle tulee pari asiaa mieleen..
1. Kyseessä on yhdyntä tai jokin vastaava nylk..hyh.
2. Mies on ehkä bi tai homoseksuaali. Tai kokeilija.
3. Hän on pettänyt.
4. Tuollainen voi järkyttää naisen shokkiin, oliko se tarkoitus?
5. Kuitenkin on törkeää sanoa niin toiselle ja loukata, miehellä taitaa olla jotain ongelmia koska tahallaan loukkaa pahasti. Jos ei tahallaan, niin tilanteen ymmärtämättömyydessa olisi ongelma.
6. Halusiko hän eron. Tai oliko juttu ylipäätään totta? Varmaankin.
7. Telakoituminen on muuten typerä sana. Ja järkyttää vielä enemmän naisia.
8. Jos mies kertoisi minulle yksityiskohtaisesti, ennalta arvaamatta asiasta.. näkisin parhaaksi poistua heti. En palaisi varmaankaan. Vaikka olenkin anteeksiantavainen luonne. Tuo olisi liikaa.
9. Mielestäni mies olisi epäkypsä, nuori tai jokin ongelma jos puuhailee seläntakana ja laukoo päin naamaa sanat. Tästä voi olla montaa mieltä mutta itse näen niin.
10. Nuoret miehet voivat hairahtua tosin kokeilemaan kaikkea. Mutta 24+ voi taas odottaa jo jotain järkevää..
11. Minusta siis pettäjä voi pettää uudelleen. Taudit tarttua? Kauanko sitä on jatkunut??
12. Hirvittää jo tuo telakoitua sana. =o Oi kauhea sentään!
13. Tuumaisin että venytelkööt nahkaansa muotivirtausen mukaan tai ilman vaikka loppuiän (mistä lie sekin keksitty), nyt riitti. Tuskin olisi uskollinen, vaan pelimeis. Vaikka se muka olisi vain seksiä. Mitä jos joku paha tauti tarttuisi?
14. Ehkä olen väärässä. Mutta miehet osaa olla röyhkeitä. Miksi sitä pitäisi sietää tai jotain ihmeellisiä temppuja jatkossakaan.
15. Mikä suhde kaverilla ja miehellä nyt sitten on? Seksi vai muu.
16. Tuntuu että joillakin miehillä ei lopu keinot naissukupuolen järkyttämiseksi. Aina kuulee uutta.
17. Jos olisi kovin rakastunut sellaiseen mieheen, se olisi kinkkinen homma. Ja mieltää mitä toinen lopulta on ja haluaa elämässä. Ehkä ajatukset menisi uusiksi.
18. Yrittäisi tajuta toisen identiteettiä. Toinen olisi piilotellut sitä että on bi ja Myös toteuttaa sitä. Luottamus olisi viety.
19. Jos asiassa ei ole ongelmaa, niin zemppiä. Minulle olisi. Vaikka taisin dramatisoida liikaa.
t: naisasianainen
Lässynlässyn, kauhiaa napinaa ja valitusta, heteromiesten normaalista toiminnasta. Telakoitumiskateusko siellä puhuu?
En sitten tiedä haluaako moni elää nykyaikana vapaasti. Mutta silloin pitäisi olla sovittu. Eihän voi olla niin että elää haluamattaan vapaassa suhteessa.
naisasianainen
pettämistä
En tiedä onko juttu totta. Mutta minulle tulee pari asiaa mieleen..
1. Kyseessä on yhdyntä tai jokin vastaava nylk..hyh.
2. Mies on ehkä bi tai homoseksuaali. Tai kokeilija.
3. Hän on pettänyt.jne. En viitsi lainata loppua paskaa
Nyt nuttura löysemmälle telaketjufemakko. Eihän telakoitumisessa nyt ole mitään pahaa. Vähän sama kuin teidän ompeluseuranne. Koetko pettäväsi virkkuuringissänne?
ja mitäs se on?