Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Pyydät vaan mieheltäsi, että alkaa harrastamaan avaruus telakoitumista sinun kanssasi
Ja tiedoksesi, tyttöjen illoissa ei ihmisillä ole tapana hinkata alapäätään toisen alapäätä vasten.
Miten niin ei ole? Kyllä meillä ainakin on pitkät perinteet huulihalailussa ja nännihieronnassa. Ihan on yleistä varsinkin uimahallin saunassa. Ja niissä ei ole mitään seksuaalista. On kyse sisaruussiteestä. Niistä ei yleensä aviomiehille kerrota, kun ei miehet semmosia ymmärrä tai vaihtoehtoisesti haluavat vielä yrittää tunkea paikalle pällistelemään...!
"eikä siinä ole mitään seksuaalisuuteen viittaavaa. Varmasti suurin osa miehistä harrastaa tuota parhaiden ystäviensä kanssa."
MITÄ VITTUA, kyllä on paljonkin seksuaalista! ja ei kyllä mun poikaystävä kavereittensa kanssa harrasta tollasta
Harrastaa tota. Sääli teitä, jotka ette tiedä..
yks kaveri linkitti tän jutun mesessä...mä aattelin, että mitä vittuu, en oo ikinä kuullu tollasesta vaikka harrastan uintii ja siinä tulee saunottuu aika paljon kavereiden kanssa...no, sit tänää treenein jälkee kerroin parille jätkälle että haluisko ne kokeilla hieroo kaluja sillai vastakkain ni toinen niistä veti vittu mua turpaan siinä saunassa!!!
nyt on sit saatanan kipee naama ja silmä mustana...huomenna piti vielä mennä leffaan yhe muijan kanssa...vittu mitä mä silleki sanon..
ja vittusaatana jos tää koko juttu oli vielä oikeesti joku trolli...
Just just. Se kiltti mies joka tuo kukkia äitienpäivänä, tiskaa pyydettäessä ja kohtelee sinua kuin kukkaa voi olla ihan erimies saunailloissa. TÄYSIN eri mies. Yleensä vain näissä karkeloissa kun tuo tyhmyys tuntuu tarttuvan ja alkoholi lyö hyvää lienkkiä siinä. Maailma ei ole aina sitä miltä se näyttää. Telakointi oli anyway ihan kokememisen arvoista.
Tämän telakoitumisen myötä siis miehillä on vahvempi tuo avaruudellinen hahmottaminen?
Kohta NAISETKIN vaativat saad tasa-arvon vuoksi osallistua näihin miesten saunailtoihin ja harrastaa telakoitumista.
Veikkaan, että osa miehistä ei pistäisi ollenkaan pahaksi. Varsinkin ne, joita miesten telakoituminen häiritsee saattaisivat muuttaa tasa-arvon vuoksi mieltään.
Se on sairautta ja tarvitsee hoitoa!
Itseasiassa, uskonnollisten yhteisöjen ns. eheytyshoidot saattavat hyvinkin sisältää juuri tällaista ketjussa kuvattuakin toiminnetta.
Raamatussa sanotaan vapaamuotoisesti lainaten: "Älä makaa miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan", eli siitä tämä koko telakoituminen on saanut kai aikoinaan alkunsa. Miesten kanssa toimitaan siis täysin eri tavalla kuin naisten kanssa: ei maata vaan suoritetaan tämä toiminne seisaaltaan, ei jatketa ejakulaatioon asti, eikä katsota silmiin.
Raamatullisen näkökohdan mukaankaan tämä ei siis ole seksiä.
Erikoiseksi asiaan suhtautumisen tekee se, että mitä luultavimmin vain tällaisten pienten miesten välisten rituaalien jälkeen esim. erästä herätysliikkeen aktiivista jäsentä on syytetty aviorikoksista miehen kanssa ja laitettu jopa viralta.
Itse olen avoimesti homoseksuaali ollut koko pitkän ikäni, enkä ole koskaan kuullut "telakoitumisesta". Uskon toki että tällaista tehdään mutta ei paljoa, luultavasti yhtä yleistä kuin heteroiden runkkukokeilut kaverien kanssa (joka yleensä sijoittuu nuoruusikään). MUTTA jos tällaista todellakin harrastetaan niin paljon kuin täällä annetaan ymmärtää, niin pakko alkaa miettimään että olenkohan minä sittenkään niin homoseksuaali kuin olen aina ajatellut? siis oikeesti! heterot tekevät tätä keskenään mutta homot ei? tiedän homoista tämän siksi, koska itse olen homo ja olen seurustellut useammankin miehen kanssa elämäni aikana eikä kukaan ole KOSKAAN maininnut puolella sanallakaan jostain "telakoitumisesta". Ihmettelenpä vaan...
Me telakoiduttiin lätkäporukoissa jo 80 luvulla ja nykyisin joskus harvoin kun sama vanha jengi on koolla. Aina huumorimielessä. Älkää naiset pelästykö :) ei pieni veljellinen "homovitsi" kenellekkään haitaksi ole. Huumori ja veljeys tekee maailmasta paremman paikan
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 06:37"]:o ei helvata... Mun ukko ei ainakaan tee mtään tällast
[/quote]
Älä sano ! En tiedä kenen ukkoja on, mutta joskus ruokiksella 4-5 miesporukalla vedetään vessassa hanuriin toisia ja naureskellaan loppupäivä
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 06:37"]:o ei helvata... Mun ukko ei ainakaan tee mtään tällast
[/quote]
Yleensä "ne"miehet ei akalle paljon juttele saunaillasta
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="20.11.2011 klo 15:12"]Siis ihan oikeestiko joku täällä lukee näitä juttuja silmät pyöreänä, henkeään pidätellen, että EI VOI OLLA TOTTA!?! Ettekö te tajua, että tää on vitsiä koko juttu. Siis ei todellakaan ja toistan EI TODELLAKAAN, heteromiehet hinkkaa muniaan keskenään tai aseta munaansa toisen äijän persreikään saunailloissa.
M38
[/quote]osu ja uppos!!!
Minut on ympärileikattu, mutta silti olen mukana aina jos telkakoidutaan. Kaikki aina haluavat kokeilla miltä tuntuu telakoitua minun terskani päälle, koska ympärileikkauksen vuoksi terskani on karheampi kuin ympärileikkaamattoman miehen terska. Esinahka terskan päällä tuntuu kyllä aika omituiselle. En haluaisi sellaista siihen kokopäiväisesti tunkkaistamaan oloa, mutta ihan hauskaa se on muutaman telakoitumisen verran. Vähän kuin laittaisi sukan jalkaan.
Täh?!? Siis mitä vittua?? En ole ikinä kuullut tämmösestä,onko tää joku vitsi? Hyi helvetti rupeen lesboksi :/
Miksi hyi helvetti? :/ TUo on miesten juttu ja naisilla ei tarvitse olla siihen niin älyttömän negatiivista suhtautumista
Vapaamuurareilla, Lions-clubilaisilla, Kiihtelysvaaran poikamieskerholla jne on omia tapoja, MUTTA niistä ei ole tarkoitus hoilottaa kylillä. Varsinkaan naisille. Aloittaja teki siinä mielessä typerän teon, kertoo ajastamme että perinteitä ei kunnioiteta. Kohta NAISETKIN vaativat saad tasa-arvon vuoksi osallistua näihin miesten saunailtoihin ja harrastaa telakoitumista.
Juuri eriarvoisten, (vanhempi-nuorempi, kokeneempi-vähemmän) telakoitumisella on tarkoitus viedä perinnettä eteenpäin. Se ei ole missään mielessä seksuaalista,vaan miesten toveruutta ja keskinäistä yhteenkuuluvuuden tunnetta lisäävä riitti.
Jo Kalevalan aikoihin telakoitumista on harrastettu, tässä vanha valokuva hetkestä juuri ennen telakoitumista.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Inha_runonlaulajat.jpg