Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Lässynlässyn, kauhiaa napinaa ja valitusta, heteromiesten normaalista toiminnasta. Telakoitumiskateusko siellä puhuu?
Ai normaalia vai? Siis sinusta on normaalia pettää muita? Silloin on parempi pysyä vaan kaverinsa kanssa ja jättää nainen rauhaan. Ei me naiset haluta että mies elää kuin pellossa. Jos haluaa elää vapaasti, sen voi tehdä sinkkuna. Kuinka yleistä tämä mahtaa olla?! Vielä jotenkin sulattaa rakastuneet kakkosnaiset mutta kyllä tuollainen on jotain uutta. :-x
Jessus sentään, kaikkea ne miehet keksiikin! En oo ikinä tällaisesta touhusta kuullutkaan. Herramunjee, pakko sanoa! Ja äijät sitten ihan pokkana väittävät olevansa 100 % heteroita, hah! Kyllä olette tätä harrastavat vähintään bi-uteliaita, turha yrittää kieltää. Mulla ei ole yhtään mitään homoja vastaan, mutta tuollainen touhu on tosi omituista, varsinkin kun muka ei ole mitään tekemistä seksin kanssa, vaikka sukuelimiä hinkataan toisia vasten. Jos haluatte miestä kokeilla, niin tehkää se niin kuin normaalit ihmiset tekevät, ei tuolla lailla leikin varjolla.
Nyt nuttura löysemmälle telaketjufemakko. Eihän telakoitumisessa nyt ole mitään pahaa. Vähän sama kuin teidän ompeluseuranne. Koetko pettäväsi virkkuuringissänne?
Siivoa suusi moukka. Ja tiedoksesi, tyttöjen illoissa ei ihmisillä ole tapana hinkata alapäätään toisen alapäätä vasten.
Tule jo reilusti vaan kaapista, niin olet onnellisempi.
tuo nyt ole mitään pettämistä. Yhtä pettämistä kuin se, että nainen halaa tai suutelee poskelle ystäväänsä.
Olen perheellinen heteromies, eikä tulisi mieleenikään pettää vaimoani tai lapsiani. Tunnen parikymmentä perhettä lähemmin, ja kaikkien isien kesken on telakoitumista harrastettu. Oikeastaan se kuuluu suomalaiseen saunomiseen, en tunne yhtään/tuttavatkaan eivät montaa herraa tunne, joka ei olisi moista joskus edes kokeillut.
Kauhea haloo pikkuasiasta! Ainakin 1990-luvun alusta tuo on ollut jo niin yleistä kuin vain olla ja voi, kokemusta löytyy yli sadasta eri telakasta ja kaikki ovat olleet lähes raivoheteroita ja muutenkin normaaleja, tavallisia ihmisiä. Kertaakaan en ole tavannut miestä, joka saunaillassa heitetyn "mitä jos telakoiduttais?" kehotukseen olisi vastannut kielteisesti. Monet empivät, mutta suostuvat kuitenkin ja nauravat päälle.
Mahtava harrastus!
M36
Nyt nuttura löysemmälle telaketjufemakko. Eihän telakoitumisessa nyt ole mitään pahaa. Vähän sama kuin teidän ompeluseuranne. Koetko pettäväsi virkkuuringissänne?
Siivoa suusi moukka. Ja tiedoksesi, tyttöjen illoissa ei ihmisillä ole tapana hinkata alapäätään toisen alapäätä vasten.
Tule jo reilusti vaan kaapista, niin olet onnellisempi.
Telakoituminen on MIESTEN kesken tapahtuva toverillinen hetki. Siinä ei ole mitään seksuaalista. Eikä homoutta. Vain puhdasta toveruutta.
Ja sehän sun kaltaista rekkalesboa vituttaa, kun ei pysty sitä ymmärtämään.
No tuo tarkoittaa sitä että miehesi on homo! Sun kannataa ruveta katselemaan itsellesi kunnon miestä joka ei telakoidu kuin naisten kanssa!! Se ei siitä enää parane se on mennyttä nyt! Kerran homo aina homo!
Naisen kanssahan ei voi telakoitua vaan telakoituminen on mahdollista vain miesten kesken.
Ja sehän ei ole homoa vaan veljellistä.
tyttöjen illoissa ei ihmisillä ole tapana hinkata alapäätään toisen alapäätä vasten.
Ei olekaan kun ette pysty siihen yhtä helposti. Vaikea ymmärtää, että miesten ja naisten välillä on fyysisiä ja psyykkisiä eroja? Telakoituminen on miehille yhtä tärkeää toimintaa kuin teille sen päiväpeiton värin spekuloiminen tyttöporukassa viikko kausia jota me miehet taasen emme ymmärrä.
Naisille kaikki on niin helvetin vaikeaa, järkyttävää tai vaikeasti ymmärrettävää, että ihmettelen miten pystytte edes hengittämään ilman, että sitäkin pitää miettiä tyttöjen kanssa viikkotolkulla.
Millä tavalla se on teiltä pois jos miehet saunailloissa keskenään telakoituvat? Aivan. Ei mitenkään.
Ompas tää palsta täynnä vastakkainasettelua. Naiset inisee pettämisestä ja miehet puolustaa harrastuksiaan. Relax emännät, se sinunkin rakas pitää sinusta huolen 6päivää viikossa. Jos hän kuitenkin kerran viikossa lähtee heittää vettä kiukaaseen ja haluaa ajaa laivan satamaan, niin onko se nyt niin pirun paha asia? Omat telakoitumiseni eivät ainakaan koskaan ole mitenkään jättänyt huonoa omaatuntoa taikka sellasta fiilistä etten voisi kotiin tulla hyvin mielin. Miehet saunoo ja sillo vähä tulee mentyy.
Täysin heteroja tässä ollaan. Telakoituminen ei liity mitenkään homouteen. Te tosimiehet jotka näin väitätte olette vain telakoituneet vähä liian suureen satamaan ja trauma se vain seuraa.
Miehuusriittihän tämä on ja tulee aina olemaan! Ei siinä ole mitään seksuaalista, eikä se todellakaan tee homoksi, jos telakoituu miespuolisten ystävien kanssa.
Yksi parhaista nuoruusmuistoista: oltiin perheen miehet kolmessa sukupolvessa saunomassa ja siinä vihdonnan lomassa jokainen sukupolvi telakoitui :) Ukki, isä ja minä. Vieläkin herkistyy kun ei tuota vahvempaa miestenkeskistä sidettä ole. Ja miettikää, kolme sukupolvea! Kyllä siinä futispelien jälkeiset häntäilyt jäivät kakkoseksi.
ps. Miksi tuosta edes hameväelle tarvitsisi mainita, kun nähtiin mikä haloo tästäkin tuli.
t.Isä 34
Täällä näpyttelee ihan rehti homo. Eli olen mies joka tykkään siitä takapuolesta ja miehen sukuelimistä. Voin kuitenkin kertoa ettei meidän piireissä tuota telakoitumista harrastella ollenkaan tai ainakaan en ole törmännyt. Tämä voi johtua monestakin asiasta. Yksi suuri syy voi olla, että telakoitumisessa juurikin pitää olla täysin hetero ettei se veitikka kovetu ja silloinhan koko telakka menee täysin pipariksi. Joten no thx!
Heteroiden piireistä olen saanut pariikin otteeseen telakka kyselyä ja vaikka mitä. Kai he luulevat homopojan tietävän siitä kaiken vaikkei näin ole!
Yksi parhaista nuoruusmuistoista: oltiin perheen miehet kolmessa sukupolvessa saunomassa ja siinä vihdonnan lomassa jokainen sukupolvi telakoitui :) Ukki, isä ja minä. Vieläkin herkistyy kun ei tuota vahvempaa miestenkeskistä sidettä ole. Ja miettikää, kolme sukupolvea! Kyllä siinä futispelien jälkeiset häntäilyt jäivät kakkoseksi.
No kyllä siitä mun mielestä voi tietääkkin ja meillä tehdään niin että mun mies kyllä sanoo ketkä saunoo.. siis ihan nimeltä. En anna kaikkien telakoitua jos on jotain mulle tuntemattomia kavereita "tulossa telakalle" (meidän koodisana sille).
Meidän porukoissa telakoitumisesta/häntäilystä sen perinteisessä muodossa on luovuttu eräiden ikävien sukupuolitautileviämisien takia. Nykyään meillä saunailloissa suoritetaan ns.kumitusta. Kumitukseen tarvitaan kaksi seisovaa penistä sekä kondomi.
1. Ylempiarvoinen asettaa kondomin päälleen.
2. Seisovat penikset asetetaan vastakkain
3. Kondomi rullataan ylempiarvoiselta alempiarvoiselle.
Tässä on negatiivisena puolena se, että maksaa, eikä tunnu niin rituaalilta. Hyvä tosin ettei taudit leviä. RIP Aids-Timppa ja Mats.
Aids-Timppahan jäi eläväksi legendaksi tässä suhteen. Mies vaan lähti sitten ilmeisesti kokeilemaan tätä edellämainittua TADia(The African Dreamia)? Näistä mustista telakoista on tullu paljo sanomista.
Kortongilla tai ei. Antakee meidät miesten toteuttaa.
Tästä vaikeasta ja niin vaietusta aiheestahan on tehty myös koskettava suomalainen lyhytelokuva:
Kyseinen video avaa tätä vaikeaa aikuisten miesten keskinäistä rujoa, mutta leikkisää ja kokeilevaa suhdetta myös suuremmalle yleisölle.
Se on sairautta ja tarvitsee hoitoa!
Viesteistä voi päätellä, että harrastajia ovat ainoastaan urheilijat, kapiaiset ja muuut homoseksuaalit.
siis eli oma esari toisen munan päälle,kai sekin on mahdollista? ei ole tullut kokeiltua. No ehkä toi kertoo jotain siitä että ukko on kaapissa ja pahasti :D tosta se alkaa, taitaa tulla avioero :D
Minun mieheni ainakin on niin merkittävässä asemassa, että verkostoituminen ja telakoituminen on aivan välttämätöntä. Ei tulisi mieleenkään rajoittaa hänen saunailtojaan. Mies onkin kohonnut liittomme aikana hännystelijästä hännysteltäväksi. Lasken hitusen omaksi ansiokseni, sillä tuen miestäni (on minulla oma elämäkin ja suuret tulot) toisin kuin nämä täällä taas rieuhuvat av-haahkat. Luusereina tulette pysymään koko perhe, ikävä kyllä.