Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
Hahaha Tää ketju on vauva.fi:n kaikkien aikojen suosituin kommentoidun ja luetuin :)
Kyllä miehesi tietää, muttei kerro ja esittää tietämätöntä. Niin minäkin tein edellisen suhteeni aikana, kun en halunnut asiaa rueta puimaan tiukkapipoisen emäntäni kanssa
Herpes, kandylooma,pseudomonas, syyhypunkit.
se siitä. Idiootti kun pitää olla.
Jos uskoo että taihuora on neitsyt just for you niin uskoo yhtähyvin että tämäkin on jotain veljellisyä.
Kas kun vaimo kuoli kurkkusyöpään.
Urpot. Yksinkertaiset tyhmät idiootti miehet.
Voi Jeesus! Tämä ketju on kyllä vedetty niin överiksi kuin vain voi. :D
Tosin ei tämä pelkkä trolli ole, sillä mieheni luki myös joitain viestejä täältä ja sanoi, ettei tuo nyt ihan noin yleistä ole, mutta telakoitumista tapahtuu. Kertoi, että armeijassa olivat telakoituneet kurssijuhlaa edeltävänä iltana ja toisen kerran kaveriporukkansa kanssa kaverinsa polttareissa. Mutta ei tämmöistä missään työpaikan saunailloissa ole tullut vastaan.
Olenhan itsekin nuollut tyttökavereiden rintoja fuksibileissä toisten yllyttäessä, joten en yhtään ihmettele tätä miesten piirissä. Kunhan ei vaan enää tee sitä, sillä nykyisin hänen vehkeensä käyttöoikeus kuuluu vain minulle. ;)
[quote author="Vierailija" time="20.11.2011 klo 01:08"]
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
[/quote]
eiks tää nyt oo ihanaa kun kaikki on niin homoa... sun pitää tykätä ja fanittaa.
Miltä telakointi sitten suntuu kun sitä täällä niin ylistetään? :)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:36"]Voiko tää olla tosi juttu???? :O
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 01:36"]
Voiko tää olla tosi juttu???? :O
[/quote]
Kyllä se on kuule täyttä totta.
Aina purskahdan nauruun aloitusta lukiessani! :'DDD telakoituivat hahahahaa, eikä... Itse käytän telakoitumis- sanaa kun laitan puhelimen lataustelakkaan. Esarit toistensa päälle. Voi luoja en saa naurulle loppua apuva ;'''DD
Alan epäillä, että mieheni onkin telakoituja :O Menee kovin vaikeaksi kun yritän keskustella aiheesta ja ei katso silmiin. Meillä oli juuri suuri riitä tästä ;( Ties mitä kuvottavuuksia tekee saunaillassa johon taas lähti. Miehet, onko telakoituminen todella sen arvoista, että täytyy uhrata vaimo ja perhe?
Täysin normaalia miesten välistä veljeilyä jolla saadaan hieman piristettyä tylsiä päiviä, mutta armeijassa sitä kutsuttiin vain suluttamiseksi...