Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa

Vierailija
20.11.2011 |

Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.

Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.

Kommentit (884)

Vierailija
361/884 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin varta vasten "telakoituminen" jotta pääsin pitkästä alkaa lukemaan tämän ketjun.

Vierailija
362/884 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja täällä telakoitumista vierastetaan jonkun verran. Olen kuitenkin saanut mm. italialaiset kaverit hyvin mukaan juttuun ja viimeksi futista katsoessamme teimme kolmoistelakoinnin eli ns. imukupin. Naisethan eivät tietysti taaskaan tätä ymmärrä, joten vaimolle olen kertonut telakoituneeni vain perinteisessä tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/884 |
19.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Saarakkala muuten vieläkin huolissaan naiseksi pukeutuvien miesten telakoitumisesta uimahallin pukuhuoneissa ?

Vierailija
364/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää joku trollien kohtaamis paikka? meinaan tää juttu ei pidä todellakaan paikkaansa :D emt hyvää huumoria, jatkakaa :)

Vierailija
365/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oikeastiko täällä on naisia, joita häiritsee, jos niiden mies koskettaa ohimennen kalullaan toisen miehen kalua?

Anaalipenetraation häiritsevyyden jollakin lailla ymmärrän, jo terveysmielessäkin, mutta onhan kaikki "valomiekkailut" tms. ihan normaalia känni-iltojen rattoa... Sitä näin naisenakin välillä ihan hauska katsoa, kun jätkät bondaa leikkisästi sladdiensa välityksellä. Tulee hyvä mieli siitä aidosta riemusta. :)

Kun ihminen ei osaa enää leikkiä, hän on toinen jalka haudassa.

Vierailija
366/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäneekin kokeilla tätä. Joukkueellamme on pikkujoulut ensi lauantaina ja tähänhän kuuluu toki saunat. Onkos tämä homma vain hoidettava paris kaljan jälkeen kyselemättä sen suurempia? Eli rullaus ja tuikkaus? Vastapuoleksi kannattaa varmaan valita about samaa denieriä oleva herra. En halua tätä ensikokemuksta jättävän mitään traumoja.

Vierailija
367/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisään vaan! Kyllä tosimies yhen telakan kestää. Ei minultakaan ensimmäisellä kerralla saunailloissa paljon kyselty kiinostusta. Runttas vaan ja sillä selvä.

Vierailija
368/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks muka kenenkään teidän naisporukassa/tuttujen koskaan suihkussa tissitörmäillä? Kyllä mä tiedän porukoita, että kun on samanhenkistä porukkaa ettei oo niin estoisia niin saatetaan suihkussa kokeilla tissejä vastakkain ja samallahan siinä karvoitukset kohtaavat. Ystävät voivat olla lähekkäin. Paitsi ne estoisimmat joilla on oma "suojamuuri".

Meidän tyttöporukassa kyllä selät pestään, muttei kukaan sen enempää ole lähennellyt. Sinänsä alastomuus on luonnollista eikä se mitään seksuaalista ole.

Vierailija
369/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäneekin kokeilla tätä. Joukkueellamme on pikkujoulut ensi lauantaina ja tähänhän kuuluu toki saunat.

Ei sinua ainakaan yrityksen puutteesta voi syyttää. Jos ryhdyt tuohon niin toivo, että siellä on samalla aaltopituudella olevia joukkuetovereita, sillä teet tuon sitten ihan omalla vastuulla. Tänne on ihan turha tulla avautumaan jälkikäteen jos vähemmän ymmärtävät joukkuetoverisi, jolle telakoitumista ehdotit telakoivat nyrkkejään naamaasi.

En halua tätä ensikokemuksta jättävän mitään traumoja.

Et varmasti, mutta siihen suosittelen varautumaan.

Vierailija
370/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihan pöyristynyt tästä!! IHAN oksettavaa...mä lähtisin heti, tuskin jää tuohon. Sun miehes on bi-seksuaali tai löytänyt sisäisen homoutensa!! YÖK YÖK...en antais enää tommosen miehen koskea itseeni, jos on munallaan hieronut kaverinsa kullia..ihan kuvottavaa!!

Suomessa on siis mielestäsi 500 000 kaappihomoa, joista useimmilla on lapsia ja ehkä useampikin vaimo elämän ajalta.

OK. Olet sekaisin. Itse otan telakoitumisen nykyään aika rennosti, vaikka alussa se kuvottikin ihan hitosti kun sain tietää poikaystäväni telakoituneen parin kaverinsa kanssa. Ymmärrän sentään nykyään ettei siinä ole mitään homoa, vaikkei se kyllä mun mielestä niin fiksuakaan ole. Oon antanu asian olla, koska ite oon tosi läheinen ja välitön ystävieni kanssa. Kumma tapa miehillä osoittaa ystävyyttä mutta olkoot, ei se multa oo pois.

Vierailija
371/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Itä-Suomessa ollaan menty askel eteenpäin. Me kerätään pisteitä ns. mulkuttamalla esineitä ja ihmisiä. Siinä otetaan paljas kalu esiin ja "näpäytetään" kärkevästi mulkutettavaa kohdetta. Esineestä saa yhden pisteen ja ihmisestä viisi pistettä. Eläimiin emme sekaannu.

Jujuhan tässä on se, että tätä tehdään yhdessä ja julkisella paikalla. Kiinni ei ulkopuoliselle koskaan saa jäädä! Tästä seuraa pistesaldon nollaantuminen.

Telakoituminen on tuttua puuhaa oman kaveriporukan sauna-illoista, mutta nyt olemme keksineet tälle jatkoa.

Suosittelen kokeilemaan!

Nimim. "Tässä kuussa 174 pistettä"

Vierailija
372/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä täällä Itä-Suomessa ollaan menty askel eteenpäin. Me kerätään pisteitä ns. mulkuttamalla esineitä ja ihmisiä. Siinä otetaan paljas kalu esiin ja "näpäytetään" kärkevästi mulkutettavaa kohdetta. Esineestä saa yhden pisteen ja ihmisestä viisi pistettä. Eläimiin emme sekaannu.

Jujuhan tässä on se, että tätä tehdään yhdessä ja julkisella paikalla. Kiinni ei ulkopuoliselle koskaan saa jäädä! Tästä seuraa pistesaldon nollaantuminen.

Telakoituminen on tuttua puuhaa oman kaveriporukan sauna-illoista, mutta nyt olemme keksineet tälle jatkoa.

Suosittelen kokeilemaan!

En ymmärrä tuollaista ilmiötä, ihan kun oltaisiin kierouduttu siitä alkuperäisestä veljeydestä. En tajua tahi halua tajuta noita seksivertauksia. Ihan tahallaan vedetään lokaan veljeyden ja ystävyydenosoituksista kallein.

Tohmajärven veljeskunnan huputtamisillat (nyk. telakointi) ovat kunnioitettavia tapahtumia, eikä siellä mulkutusta harrasteta.

Saunominen, huputtaminen. Kättely, hymyily.

Vierailija
373/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi perse, jos meillä mies kertoo telakoituneensa tai häntäilleensä ni ei hetkeen lähelle tarvii tulla.. minä en mitään hyppykuppaa halua!

kuulostaa oikeesti tosi oksettavalle!

Vierailija
374/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan!

En ymmärrä tuollaista ilmiötä, ihan kun oltaisiin kierouduttu siitä alkuperäisestä veljeydestä. En tajua tahi halua tajuta noita seksivertauksia. Ihan tahallaan vedetään lokaan veljeyden ja ystävyydenosoituksista kallein.

Tohmajärven veljeskunnan huputtamisillat (nyk. telakointi) ovat kunnioitettavia tapahtumia, eikä siellä mulkutusta harrasteta.

pitääkö se mulkku joka paikkaa survooo!!?? YÖK!!

Vierailija
375/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niille keillä näitä vastaavia hobbyja oikeesti on, niin kyllä ne taudit noinkin leviää kotiin vietäviks... Sama tietty naisilla myös ja naistenkin syytä keskenään muistaa että suuseksissä (leikilläänkin kaverin kanssa kokeiltuna) voi saada nieluunsa kondylooman ja siitä kymmenien vuosien päästä kurkkusyövän...

Vierailija
376/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luterilainen kirkko auttaa myös telakoitumista vastaan. Eheytyskoulutuksessa käydään läpi telakoitumiseen liittyvät kysymykset ja puhdistaudutaan telakoitumisen synnin taakasta. Jeesus antaa anteeksi telakoitumisen kunhan se ei varsin homosteluksi ole mennyt.

Vierailija
377/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän piireissä harrastetaan perspaukkuja ja nahkapikareita. Perspaukku on semmonen, että kaadetaan shotti kaverin selkää pitkin ja hörpätään se sieltä toisesta päästä. Nahkapikarin saa näppärästi venyttämällä nahkaa ja kaatamalla näin syntyneen pikarin täyteen vapaasti valittavaa juotavaa. Tästä kaveri sen sitten hörppää.

Vierailija
378/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella sairaalta touhulta. ei menis läpi mun arvomaailmalla.

Mutta olenkin miehen valinnu sen mukaan ettei tarvii tollasia juttuja edes kuvitella kuulevansa

Vierailija
379/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kai te oikeesti usko kaikkea mitä täällä palstalla kirjotetaan ? tai yleensä netissä ? Täytyy oikeesti, anteeks vaan, olla tyhmä jos nielee kaiken "infon" kakomatta mitä tästä tuutista suoltaa...

Tokihan tätä on huvittava lukea, varsinkin nämä " kauheeta, ei mun mies ainakaan..yäääk" Kohtahan nuo on kysymässä miehiltänsä asiasta :D

Vierailija
380/884 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kokeilemaan!

pitääkö se mulkku joka paikkaa survooo!!?? YÖK!!

Tätä vanhan veljeskunnan edustajat myös vastutavat. Mutta esimerkiksi Lohjan edustajat ovat tehneet selvän pesäeron perinteisiin miehuusriitteihin kieroilla seksuaalisväritteisillä kinkereillään. Kaikkihan kuitenkin tietävät iänikuisen sanonnan siellä asumisestakin.