Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 00:30"]Myös sarjakuvapiirtäjä Jarla käsittelee telakoitumista ironisesti Fingerporissa:
http://www.hs.fi/fingerpori/s1305704436826
Eli kyllähän toi ihan tiedetty juttu on. ;)
[/quote]
Juu Jarla on hyvin ajantasalla underground ilmiöistäkin. Vai pitäisikö sanoa under skin ilmiöistä
Eilen telakoiduttiin ulkosalla ekaa kertaa tänä vuonna.
Miehesi on saanu pimperoa sillä reissulla ja mahdollisien tautien takia kertoi peitetarinan. vaan älä huoli, sellasta se on..
Meillä Upinniemessä 90 luvulla intissä sitä kutsuttiin sanalla nahkaliitos. Se oli alokasajalla opittu käytäntö joka periytyi edellisen saapumiserän ryhmänjohtajilta.
Meillä mies on ollut viettämässä viikonloppua kavereiden kanssa. Ei ole vieläkään tullut takaisin, ja nyt oli postannut telfien instagramiin. Päästänkö vielä kotiin, jos yrittää takaisin?
Onkohan näille telfieille kukaan vielä keksinyt perustaa mitään irc galleriaa / ryhmää jossa voisi äänestellä? Facebookissa voi olla että menisi pannaan
Olen laivalla töissä ja kun ollaan telakalla, meillä on aina telakkabileet. Mä en ole tajunnut siis mitään...
Ei helvetti tätä ketjua, oon luullut koko juttua vaan huonoksi vitsiksi, mutta eikö siis olekaan?? Oma mies ei ollut asiasta kuullut ja oli vähintään yhtä järkyttynyt kuin minä.
Ehkä miehesi ei vaan liiku oikeissa piireissä?
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 22:21"]Ehkä miehesi ei vaan liiku oikeissa piireissä?
[/quote]
Hyvä näin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 22:21"]Ehkä miehesi ei vaan liiku oikeissa piireissä?
[/quote]
Hyvä näin.
Tuli tässä mieleen oma kokemukseni oman isäni kanssa. Eli olin jo pari vuotta miettinyt noita isän sauna traditiota sen kavereiden kanssa kun ilmoitti sitten mun 16v synttäreillä et nyt kun alkaa olemaan miehen iässä niin opettaa mulle tän miehuus riitin ja todellisen ns."male-bonding" tarkoituksen. siinä saunassa sitten isä näytti mulle kädestä pitäen kuinka telakoidutaan sen kaveriin, oltiin kyllä jo harjoiteltu isän kanssa pari kertaa etukäteen ettei noi kivekset kosketa, ja täytyy kyllä sanoa että sen jälkeen kaikkien hyvien ystävien kanssa tullut telakoiduttua
[quote author="Vierailija" time="24.04.2014 klo 22:19"]Ei helvetti tätä ketjua, oon luullut koko juttua vaan huonoksi vitsiksi, mutta eikö siis olekaan?? Oma mies ei ollut asiasta kuullut ja oli vähintään yhtä järkyttynyt kuin minä.
[/quote]
tää on totisinta totta ja kansalaisvelvollisuus vaalia tätä kansanperinnettä. Ehkä miehesi ei ole kultturelli sitten?
No huh huh. Tää ei voi olla totta
Tapahtuu näitä firman juhlissakin. Viimeksi viime perjantaina osallistuin meidän firman kesäjuhlissa. Makeat naurut saatiin koko porukka. Riippuu varmasti toimialasta ja jengin koulutusasteesta. Olen ymmärtänyt että duunariporukoissa telakoitumista pidetään enemmän homoiluna ja siihen ei huumori riitä, mutta ajateemisissa piireissä sitä kyllä harrastetaan duunisaunailloissakin.
Telakoituminen ei ole varsinaisesti homoilua, vaan veljellinen homoeroottinen vitsailu. Jos et ole huumorilla varustettu mies, on ehkä turha yrittää ymmärtää.
En voinut vastustaa kiusausta kirjoittaa tänne näiden ristiriitaisten kommenttien viidakkoon. Olen itse siis 18 vuotias sälli ja kuullut paljon telakoitumisesta, mutten sitä ole päässyt vielä itse koittamaan. Minunkaan mielestäni ei telakoitumisessa ole mitään pahaa tai homomaista..on isojen miestenkin joskus pidettävä hauskaa. Itse kyllä odotan tapahtumaa omalle kontalle kopsahtavan!
Nostin miespuoleisen kaverini tilille tästä telakoitumisesta. Hän koetti ensin väittää ettei tiedä mitään mutta sitten tunnusti telakoituneensa ystäviensä kanssa joka saunailta! Hän on kansainvälisen firman pr-hommissa ja kertoi Japanin reissullaan saaneensa lyötyä kaupan lukkoon telakoitumalla japanilaisten kanssa.
Että semmoista! Onpa kyllä loukkaantunut olo ettei mulle ole kerrottu kaikkea.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:14"]En voinut vastustaa kiusausta kirjoittaa tänne näiden ristiriitaisten kommenttien viidakkoon. Olen itse siis 18 vuotias sälli ja kuullut paljon telakoitumisesta, mutten sitä ole päässyt vielä itse koittamaan. Minunkaan mielestäni ei telakoitumisessa ole mitään pahaa tai homomaista..on isojen miestenkin joskus pidettävä hauskaa. Itse kyllä odotan tapahtumaa omalle kontalle kopsahtavan!
[/quote] onko tällaisia saunailtoja julkisena vai täytöökö vain odottaa että joku ystävä tekee tunnustuksen?
Minäboon hetero ja tekakoidun välillä heteroiden kanssa kuitenkin.