Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle.
Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Kommentit (884)
onneks oon jättäny sen armeijan ja opiskelut välii. säästyin ihan v***nmoiselta paskalta. XD onks jengi oikeesti ihan sekasin. jos tollasta nii jätän koht harrastuksetkin, tai ainakaa mee enää saunaa treenien jälkee.
ai ei kondylooma tartu naisiin.... sehän juuri aiheuttaa kohdunkaulan syöpää naisilla ja on siksi naisille vaarallisempi...
Jos tuollaista olisi armeijassa ehdottanut aikanaan, olisi WC:n lattialla saattanut olla saippuapala juuri jalan alla. Ainakin vääpelin kuuleman kertomuksen mukaan.Höpö höpö, armeijassahan nämä jutut juuri opitaan. Missä muualla miehet muka viettää toistensa kanssa niin kauan aikaa ilman naisia?
Se on tabu josta ei saa yhteiskunnassa puhua, että armeijassa kaikki homoilevat. Ryhmärunkkaus, kaverin vemputtaminen, alikeilta perseeseen ottaminen jne. kaikki kuuluvat armeijan tapoihin ja ovat hiljaisesti hyväksyttyä koulutusta. Ihan yleistä oli minun aikanani, että rikosilmoituksella uhattiin jos ei tarjonnut takareikää paijattavaksi. Ja kun sen tekee kerran niin pääsee homman makuun eikä se sen jälkeen tunnu välttämättä ollenkaan vastenmieliseltä.
Ei siitä turhaan puhuta kuinka "armeija tekee miehen" ja miten se on "miesten koulu" ja kuinka tärkeä se on. Naispuoliset vaan eivät tiedä, ettei noilla sloganeilla ole mitään tekemistä maanpuolustuksen kanssa..
Telakointi tulee ehdottomasti suorittaa ilman käsiä. Käsien käyttö on homppeleiden hommaa.
Minäkin olen hyvää pataa monien ystävieni kanssa ja erittäin kokeilunhaluinen naaras. Silti en hinkkaa pilluani parhaan ystäväni pillua vasten vahvistaakseni ystävyyttämme.
Rituaali my ass. Homojen hommaa.
emme häntäile vaan jytkyilemme. eli kaveri veistää puusta perustapin jonka työntää sitten kaverin takasilmään. sitä ei siis liikutella edes takas vaan pidetään paikallaan noin 10 minuuttia jonka jälkeen perustappi otetaan pois ja työnnetään edellisen työntäjän takasilmään. tämä syventää ystävyyttä ja jos joku jytkyilijä sattuu saamaan siemensyöksyn niin siitä vaietaan
vantaa
emme häntäile vaan jytkyilemme. eli kaveri veistää puusta perustapin jonka työntää sitten kaverin takasilmään. sitä ei siis liikutella edes takas vaan pidetään paikallaan noin 10 minuuttia jonka jälkeen perustappi otetaan pois ja työnnetään edellisen työntäjän takasilmään. tämä syventää ystävyyttä ja jos joku jytkyilijä sattuu saamaan siemensyöksyn niin siitä vaietaan
vantaa
Kohta tulee telakoitumisesta laitonta koska on syrjivää jutkuveljiämme ja musulmaaniystäviämme kohtaan. Saulikin sen sanoi: vastakkainasettelun aika on ohi!
Mieheni tuli juuri kotiin saunaillasta. Hän kertoi minulle, että on "telakoitunut" siellä kaverinsa kanssa. Eli olivat asettaneet kalunsa vastakkain ja sitten vuorotellen vetäneet esarit toisten päälle. Mitä tästä pitäisi ajatella? Olen järkyttynyt.
Ota ihan rauhallisesti. Miehet ovat lapsellisempia ja uteliaampia ja aina meitä ovat kiinnostaneet eniten toistemme habitukset, jutut ja kalut... vain toinen mies tietää miten suodaan toiselle miehelle paras nautinko seksissä... värkit kun ovat samanlaiset... miehesi saattaa olla esim. biseksuaali. Heitä taas on miehistä ehkä jopa 60%... n. 30 % on voittopuolisesti heteroita ja homoseksuaaleja on n. 10 %. syysterveisin Arto.
ja silloin asia on laajempi kuin mitä suomalaisessa saunaperinteessä miesten kesken. Muistelen joskus 80-luvulla paikallisen palloseuran lehdessä oli palsta "Kuin silloin ennen" jossa kerrottiin seuran historiasta vuosien saatossa ja näin tämän "telakoituminen" sanan ensikerran illanviettotarinan yhteydessä. Sittemmin sanan tarkoitus tuli paremminkin tutuksi. Eipä tuo paljoa eroa siitä mitä kentällä voi halata maalin jälkeen toveria tai tehdä yhteispatjan, se kai joissakin piireissä se lopputulos mihin telakointiriitti loppuu. Hengen nostatukseen ja veljeyden sinetöintiin.
Naisten kannattaisi miettiä omia tapojaan, ei suuteleminen lesboksi tee ja telakoituminenkin on huumoria.
Ota mieheksesi muslimi. Niillä ei ole esinahkoja mahdollistamassa tuollaista. Ja suomalainen geeniperimäkin uudistuu.
alkaen sanonnalla "liikkuvat taakse". Terveisiä vaan Keuruulle 95!
Jos mies on hiukankaan sosiaalisempi tapaus, niin ainakin osa ketjun asioista on ihan tuttuja.
Kysymys kuuluukin... Miten voi syntyä näin pitkä keskustelu niin luonnollisesta asiasta kuin frendien välisestä hauskanpidosta?
Tuntuu, että osalta nykyihmisiä on kadonnut täysin käsitys maailmasta.
Ai täysin normaalia toimintaa? Ok,tää oli trolli. Ihan hyvä semmoinen. Jos ei ollut,en voi kuin ihmetellä kyseistä yhteenkuuluvaisuuden elettä:D
Tällä on nyt keskusteltu aiheesta usean sivun verran, mutta itseäni koskettava puoli on jätetty huomiotta. Aloitan vastaamalla alkuperäiselle kirjoittajalle. Mitä ajatella? Ole tyytyväinen, että miehesi on päässyt sisään piireihin. Perheenne toimeentulo tulee olemaan tulevaisuudessa vakaammalla pohjalla.
Itse tutustuin telakoitumiseen kymmenisen vuotta sitten. Kuulin tarinoita armeijan käyneiltä ystäviltäni. Itse en kuitenkaan tähän touhuun halunnut ryhtyä. Vielä nykyäänkin pidän sitä homoeroottisena (en silti homoseksuaalisena), ja tästä on koitunut elämääni paljon vastoinkäymisiä.
Eräs kommentoija väitti telakoitumista tapahtuvan myös sivarissa. Tämä ei pidä paikkaansa. Itse hakeuduin sivariin aikoinaan, koska en halunnut olla tekemisissä asian kanssa. Selvisinkin nuoruusvuosista tämän ansiosta ilman miehistä genitaali-kontaktia.
Rituaali on kuitenkin syvällä miehisessä maailmassa. Haluttomuuteni suorittaa sitä on aikaansaanut urakehitykseni hidastumisen. Työpaikoilla ylennykset menivät aina näille "veriveljille", ja itse olen saanut todistella heteroseksuaalisuuttani useasti, koska en ole suostunut ottamaan tätä veljellistä kontaktia.
Perhettäni elättääkseni perustin muutama vuosi sitten oman firman. Ajattelin, että näin en tule syrjityksi, ja lapset saavat juustoa leipänsä päälle. Toisin on käynyt. Sopimusneuvottelut vaikutusvaltaisimpien tahojen kanssa menevät jäihin.
En ehdi kirjoittaa pidempää tarinaa, mutta halusin tuoda "syrjäytyneen äänen" esiin tässä keskustelussa.
ainakin turun suunnalla. Ainakin omassa kaveri piirissä häntäillään, mutta jostain syystä telakoituminen koetaan jotenkin vieraaksi.. ehkä se yhdistetään homoiluun, siis kullin asettaminen kaverin takapuoleen.. ei se kuitenkaan homoilua ole, sillä oikea oppisessa telakoitumisesa kulli vain asetetaan paikalleen ja ollaan hetki paikallaan.. Molemmat on todella hienoja perinteitä ja väittäisimpä, että se joka ei kumpaakaan harrasta on joko homo tai kaappihomo.
Vittu te turkulaiset ootte homoja:DD täällä tampereella ei todellakaan harrasteta tuollaista homostelua ja tollane helvetin telakoituminen ja hännästely ei TODELLAKAA OO NORMAALIA:DD
Miettikää ny vittu?? Ootteks te vähä päästänne siä turussa? Tosin toi kertoo kyllä sen että miks turkua kutsutaan suomen persereijäks:D
Kunhan miehesi lähtee kunnon porukalla saunailtaan
niin silloin on tarkoitus "junan kulkea" tämä on rituaali jolla miesten välinen kaveruus todellakin sinetöidään telakoituminen on vasta esiaste.
kun juna on kulkenut voi miehesi olla pari päivää vähän ei omaitsensä aika riippuu siitä kuinka hyvin miehesi on tuntenut junailijat =)
Jo 1980-luvulla puhuttiin ns. Wärtsilän pojista. Se tarkoitti miehiä, jotka koskettelivat toistensa sukuelimiä ja jopa penetroituivat keskenään, mutta eivät olleet homoja. Kyse ei ole homoseksuaalisesta teosta vaan lujan ystävyyden osoituksesta. Wärtsilän poikain ystävyys jatkuu yleensä läpi elämän ja hyvin usein he valitsevat toisensa lastensa kummeiksi.
Loppukaneettina voin muistutella erään suuren suomalaisen kansainvälisesti toimivan yrityksen tavasta sinetöidä työntekijöittensä ylennykset: telakoitumallapa hyvinkin, ylennetty ja uusi pomo.
Estoisille suomalaisille läheisyyden osoitus voi olla vaikea asia - jopa silloin, kun se ei koske itseä. Kunpa siitä päästäisiin jo eroon!