Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tajua naisia, jotka käyttää VÄÄRENNETTYÄ Vuitton-laukkua

Vierailija
20.11.2011 |

Niin noloa...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todella hyvin tehty, jopa vuorikin huolellisesti viimeistelty, ei hävetä käyttää, mulla ei ole varaa aitoon.

Vierailija
22/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kerro muuta kuin että on varaa siihen laukkuun. Naurettavaa vetää jotain hyväntekeväisyyttä mukaan tähän :)

Ja feikkituotteet ovat äärettömän noloja. Minäkin ostan mieluummin merkittömän laatutavaran kuin kopion merkkituotteesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Miksi se merkki on tärkeä, jos siihen ei ole varaa?

Kopioteollsuudesta: se ei lopu laukkuihin, takkeihin tms. se jatkuu LAAKKEISIIN, ruokiin, lentokoneen varaosiin....

Kiinassa asunena (patee aika moneen muuhun Aasian maahan) ei uskalla ostaa reseptilaaketta kuin kans.valiselta laakariasemalta, muuten et ikina voi olla 100% varma, mita pilleripurkissa on.

Ja, oiskos kiva lentaa lentokoneessa, jossa joku huoltovastaava on tehnyt oharin ja ostanut kopiomuttereita?....

Eli, ala tue kopioteollisuutta!

Vierailija
24/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua

Vierailija
25/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n kanssa. Ja muutenkin feikkituotteista. En todellakaan kehtaisi. Aitoon en halua rahojani käyttää, koska niitä ei ole niin paljon, joten ostan mieluummin vaikka kotimaisen laukun.

Vierailija
26/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aito tai feikki. Kenkien kohdalla ymmärrän paremmin, jos joku haluaa jotkut Manolo Blahnikit tms., ne ovat sentään ihan hienon näköisiä.

Vierailija
27/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en ikinä laittaisi tonnia sellaiseen.

Vierailija
28/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se merkki on tärkeä, jos siihen ei ole varaa?".

Millaisessa typeryyden todellisuudessa elää ihminen joka noin kysyy?

Merkki on tärkeä. Se on tärkeä niille, joilla ON varaa, ja yhtä tärkeä niille joilla ei ole. Ei näillä asioilla ole mitään tekemistä toistensa kanssa.

Lisäisin, että ikävä kyllä merkki on tärkeä. Arvostan ihmisiä, joille se ei ole tärkeä.

Vierailija
29/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain naisella Vuittonin, niin en kyllä osaa sanoa sen aitoudesta. t. tietämätön

Vierailija
30/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä kertoo ihmisestä, jos sijoittaa tonneja laukkuun? Ei se kerro muuta kuin että on varaa siihen laukkuun.

Nimittäin joka ikinen ihminen, jolla on/olisi varaa sijoittaa tonneja laukkuun, ei kuitenkaan tee sitä.

En itse harrasta mitään merkkilaukkuja. Mutta jos verrataan merkkivaatteisiin ja niiden hintoihin, niin itse voisin pistää vastaavan summan johonkin minun mielestäni hienoon vaatteeseen (ja olen pistänytkin), mutta noita merkkivaatteita en ostele.

Kyllä noissa merkkilaukuissa on yksi idea nimenomaan se, että se on kallis. Joillain ihmisillä on tarve ostaa kallis laukku ja kantaa olallaan laukkua, josta muut (tai ainakin muut merkkitietoiset) tunnistavat merkin. Merkkeihin pukeutuminen on osa ihmisen tyyliä. Kyllä se jotain kertoo, aivan kuten mikä tahansa muukin tyyli.

Vierailija
31/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunnista yhden yhtä merkkilaukkua, en kallista enkä halvasta merkistä. Jos minä tarvitsen laukkua, niin minä menen kauppaan, jossa kuvittelen myytävän jonkinlaisia väskyjä ja ostan sieltä sen, joka sopii parhaiten tarkoitukseeni ja joka miellyttää silmää.

Kun en tunne yhtään merkkilaukkuja enkä muistaisi yhtään laukkumerkkiäkään, jollei minulla olisi nyt tämän ketjun otsikkoa edessäni, niin mistä ihmeestä minun pitäisi sitten laukkuostosta tehdessäni tietää, olenko hankkimassa jonkin laukun kopiota itselleni?

Vierailija
32/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa nyt ihmeessä asioista selvää ennen kuin ostatte mitään kopioita.

Vierailija
33/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tunnista yhden yhtä merkkilaukkua, en kallista enkä halvasta merkistä. Jos minä tarvitsen laukkua, niin minä menen kauppaan, jossa kuvittelen myytävän jonkinlaisia väskyjä ja ostan sieltä sen, joka sopii parhaiten tarkoitukseeni ja joka miellyttää silmää. Kun en tunne yhtään merkkilaukkuja enkä muistaisi yhtään laukkumerkkiäkään, jollei minulla olisi nyt tämän ketjun otsikkoa edessäni, niin mistä ihmeestä minun pitäisi sitten laukkuostosta tehdessäni tietää, olenko hankkimassa jonkin laukun kopiota itselleni?

Vierailija
34/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttää seuraavia väärennettyjä asioita

- tekopripsiä

- hiustenpidennyksiä

- silikonirintoja

- tekokynsiä

- värjättyjä hiuksia

- valkaistuja hampaita

- korkeita korkoja

- tekorusketusta

- meikkiä

kaikkihan nuo antavat ihan muun kuin todenmukaisen kuvan käyttäjästään.

Vierailija
35/35 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain naisella Vuittonin, niin en kyllä osaa sanoa sen aitoudesta. t. tietämätön

Jolla on vuittonin laukku, niin tuskin on aito. Mielestäni aidon ja feikkilaukun kantajan voi päätellä jo muusta pukeutumisesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi