Ei juma, kaverini nauroi maha kippurassa meillä käydessään nähtyään
olkkarissa punaiset verhot! Verhot on kauniin kirkkaan punaiset (ei joulunpun.) ja hieman läpikuultavaa puuvillaa (pellavan kaltaista). Muuten meillä paljon valkoista ja mielestäni verhot antavan kivan ja lämpöisen tunnelman asuntoon. Mutta kaverini rääkyi nauraen, että mikäs bordelli teillä täällä on!? Se on niiiin juntti, juu punainenhan on pelkästään bordelliväri, miksiköhän se sit ostaa tyttärelleen punaisia vaatteita..argh!
Kommentit (25)
marraskuussa ennen joulua ikkunassa kun tämä avaus on tehty. Nyt on jo vaaleampaa sävyä laitettu:) t: ketjun ap.
kuvan kodistaan Facebookiin ja sielläkin oli punaiset verhot. Ajattelin että on jäänne joulusta.
Ei ehkä suomalaiseen makumaailmaan istu punaiset verhot muulloin kuin joulun aikaan.
eipä mun äiteekään ymmärrä "nykyajan" sisutusjuttuja. Meillä on huonekalut, verhot ja sisäpinnat toistensa kanssa sävysävyyn ja yhteensopivat. Sit on vielä makkareissa ja olohuoneessa yksi seinä kuvioisella tapetilla ja muuta kolme seinää yksivärisenä niin tätäkään äiti ei ymmärtänyt... piti sitä outona! Vaikka on mun tietääkseni ihan nykyaikaa!
Heidän talo on kuin joku huvikumpu! Maalia saattaa samassa huoneessa olla jopa suunnilleen 3-5 eriväristä! Huonekalut ovat kaikki pinnoiltaa ja väriltään ihan erilaisia. Lattiat ovat joka huoneessa erilaiset! niin ja huoneet on tupattu täyteen huonekaluja ja koriste-esineitä! Mun mielestä heidän sisustusmaku on taas erittäin outo...
Sit hän vielä odottaa, että mä kehuisin heidän värimakuja ym. vaikka ite nyrpistelee nenäänsä mun asunnolle! :D
kun nuo ovat sellaiset viininpunaisen-purppuran-tummanfuksian punaiset :)
viininpuna-purppuraisia etsin makkariin. Tykkään että saa olla väriä ja tunnelmaa :)
Jos mielleyhtymä on bordelli, niin mikäs siinä. Kiva että jo verhoista näkee, että meidän makkarissa on aktiviteettia!
kun yks tuttu mies laittoi makuuhuoneeseen tummanpunaiset satiiniverhot. Tuli mieleen bordelliverhot. Nyt 20 v myöhemmin laitoin itse omaan makuuhuoneeseen punaiset samettiverhot eikä mielessä yhtään ollut bordellit. Näin ne ajatukset muuttuvat.