Ei juma, kaverini nauroi maha kippurassa meillä käydessään nähtyään
olkkarissa punaiset verhot! Verhot on kauniin kirkkaan punaiset (ei joulunpun.) ja hieman läpikuultavaa puuvillaa (pellavan kaltaista). Muuten meillä paljon valkoista ja mielestäni verhot antavan kivan ja lämpöisen tunnelman asuntoon. Mutta kaverini rääkyi nauraen, että mikäs bordelli teillä täällä on!? Se on niiiin juntti, juu punainenhan on pelkästään bordelliväri, miksiköhän se sit ostaa tyttärelleen punaisia vaatteita..argh!
Kommentit (25)
Kerro, että on olemassa erilaisia makuja ja että hänen makunsa ei miellytä sinua mutta et silti mene ja naura sitä hänelle päin naamaa.
Aika juntti täytyy olla, jos noin käyttäytyy.
En ole ikinä nauranut millekään sisustusratkaisulle paitsi veljeni astianpesukoneelle, kun se oli sijoitettu vessaan. Mutta ehkä tuossa tilanteessa sai ihan hiukan hörähtää. Hyväntahtoisesti.
automaattinen kommentti punasiin verhoihin, et kivat bordelliverhot. Ei se meillä ainakaan tarkota muuta kun ihan sisäpiirinjuttua... Ei kait sitä nyt tartte loukkaantua tuommosesta?? Mä ainakin olisin vaan huvittunut...
t: ap 34v
automaattinen kommentti punasiin verhoihin, et kivat bordelliverhot. Ei se meillä ainakaan tarkota muuta kun ihan sisäpiirinjuttua... Ei kait sitä nyt tartte loukkaantua tuommosesta?? Mä ainakin olisin vaan huvittunut...
jokainenhan sisustaa oman kotinsa omaa silmää miellyttääkseen jne. ihan vain ja ainoastaan omaa perhettään varten!
(minä ja mieheni ainakin, ei todellakaan kysytä keltään neuvoja eikä eikä seurata neljännesvuosittain vaihtuvia trendejä vaan kestäviä, aitoja luonnonmateriaaleja, ja värejä joista me tykätään eikä mikä nyt just tässä kuussa on muotia)
nyt siellä on tumman tiilenpunaruskeat, mutta haluaisin punaisemmat. yksi seinä on punainen ja sisustuksesta löytyy muutenkin punaisia pilkkuja sieltä täältä. värimaailman on lempitaulustani, joka on aina koristanut makuuhuonetta, ja punaisesta tuleekin mieleeni tulppaanit, eikä bordelli.
eipä sillä, ei mua haittaisi mieheni ja minun makuuhuoneessa pieni bordellimaisuuskaan.
Kerran täällä vaan eletään, joten pistäkää vaikka neonvihreää ikkunalle, jos mieli tekee. Ja varsinkin sitten jos ei tee niin kannattaisi kerrankin repäistä ja tehdä jotain hullua. Huomenna voit olla jo kuollut.
...vaikka eivät ole koskaan käyneet oikeassa bordellissa.
t: ap 34v
On bordelliverhot oli minkäikäinen tahansa! :D Kyllä mekin hyväntahtoisesti naljaillaan toistemme tyyleille, onneksi ollaan kaikki niin itsevarmoja että ei tarvii palkoa vetää nenään toisten naljailusta. Pieni pilke täytyy säilyttää silmäkulmassa ja toisaalta luottaa niihin omiin päätöksiin niin kovin ettei muiden arvostelu hetkauta. Ei se kaverisi teillä asu vaan sinä ja jos sinä haluat asua bordellissa (Muahhahhaaa) niin siinähän asut! :D
Relax, elämä ei ole niin vakavaa, verhot on yks pieru saharassa kokonaisuudessa.
...vaikka eivät ole koskaan käyneet oikeassa bordellissa.
:D ja oli punaset verhot siellä.
ostin kaupasta vessaan punaisen maton, johon kaveri myös tyrskähti oikein kunnolla eikä voinut ymmärtää. Osti sitten itse samanlaisen ruskean maton vessaan ja se oli ihan normaali juttu hänen maailmassaan, ei tuntenut tarvetta selitellä asiaa. :) Minä sanoin kyllä kostoksi, että onpa tylsä väri.
Meillä on nytkin kolmessa huoneessa (työhuone, takkahuone ja keittiö) punaiset verhot. Pitäkööt joku bordelliverhoina, aivan sama. Punainen vaan on minun värini. Talosta löytyy myös punainen sohva ja pari nojatuolia + lukematon määrä erilaisia punaisia tekstiilejä ja astioita.
Meillä on nytkin kolmessa huoneessa (työhuone, takkahuone ja keittiö) punaiset verhot. Pitäkööt joku bordelliverhoina, aivan sama. Punainen vaan on minun värini. Talosta löytyy myös punainen sohva ja pari nojatuolia + lukematon määrä erilaisia punaisia tekstiilejä ja astioita.
Asutaan tosin Espanjassa, jossa kenelläkään ei ole yhtä tylsiä värejä muutenkaan kuin suomalaisilla. Kun tullaan kotiin ja kyläillään, niin voidaan melkein pahoin koivunväristä ja sinisestä, etenkin vaaleansinisestä! :P Mutta jokaisella on makunsa eikä ole kohteliasta haukkua kenenkään pyhintä eli kotia. :)
Ai onko tuo tullut taas muotiin? 1970-luvulla oli suurta muotia että yksi seinä oli joko tummaksi maalattu tai sitten päällystetty tummalla voimakaskuvioisella tapetilla.
(toivottavasti ei tule muotiin ne senaikaiset värit: likaisen tummanruskeaa ja sinapinkeltaista, suttuista tummanvihreää ja omituisen violettia, kruununa marjapuuron punaista ja likaisen oranssia. Kaikki tämä toisiinsa sointumattomina väriyhdistelminä...)
tuollaisia kommentteja heitellä ihan tuosta vaan. En paljoa korvaa lotkauta, vaan ne ovat heidän ensimmäiset mielleyhtymät, jotka kertovat heidän omasta ajatusmaailmasta enemmän kuin muusta.
Naureskelisin itse mukana, mutta en kertoisi, että nauran osittain hänellekin. Hauskaahan se on löytää naurunaiheet kaikennäköisestä pienestä ja välillä niitä tulee ihan spontaanisti ilman, että itse voi sille mitään. Tuollainen ajatus on kuitenkin ihan hyvä pitää mahassaan.
En kattelisi tuollaista kommentointia.
laita vielä punaiset lyhdyt pihamaalle niin on täydellistä.
käytöstä. Mieti, kehtaistiko itse sanoa jollekin noin. Mä en ikinä kehtaisi vaikka olisi minkä väriset. Paljon valkoista ja sit punaista, todella raikkaan kuuloinen idea!
jos vielä kuittailee, niin sano suoraan, että olipa loukkaava kommentti, miksi ihmeessä sanoit tuolla tavalla.
kuvan kodistaan Facebookiin ja sielläkin oli punaiset verhot. Ajattelin että on jäänne joulusta.
Ei ehkä suomalaiseen makumaailmaan istu punaiset verhot muulloin kuin joulun aikaan.
sillä ole minkäänlaista sisustussilmää itsellään. Uusi talo heillä ja sisustus on sellainen sillisalaatti sieltä täältä hankittuja huonekaluja, kaikki pinnat (lattiat/seinät/katto) jotain paneelipuuta..mutta en minä silti ole niitä mennyt hänelle haukkumaan. t:ap