Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joita vituttaa melkein koko ajan?

Vierailija
02.10.2011 |

Mua vituttaa ja ärsyttää koko elämä ja kaikki, mitä mulle tapahtuu. Terveys reistaa niin mulla kuin miehellä, lääkärikäynnit tulleet tutuiksi, just kuoli äiti, miehen kanssa ei mene kauhean hyvin, duunista on potkittu jengiä pellolle ja työt on kasautuneet, koko ajan saa pelätä uusia irtisanomisia. Lisäksi mulla on varmaan 7kk ajan lähtenyt hiuksia päästä, ihotautilääkäri ei löytänyt mitään, sanoi että stressistä! Ainoat hyvät asiat on lapset. En jaksa tavata edes kavereita, kun kaikilla menee niin hyvin ja mä olen tämmöinen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ainutlaatuista, ei vituta, hymyilyttää.

Vierailija
42/46 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ainoastaan silloin kun olen kuntosalilla, mikään ei vituta. Muuten kyllä vituttaa kaikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
44/46 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ateisteja veetuttaa. Ei kannata olla ateisti.

Vierailija
45/46 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ainoastaan silloin kun olen kuntosalilla, mikään ei vituta. Muuten kyllä vituttaa kaikki.

Mä oon ihan samanlainen nykyisin! Moni asia on hyvin ja kiitollinen niistä jutuista, en ole masentunut. Vituttaa vaan todella moni asia ja välissä se sisäinen vitutus on ihan kestotunne kun kotoa ulos astuu. Ainoa paikka missä ei vituta, on kuntosali! Ja hetki kuntosalin jälkeen, kun liikunnasta saatu hyvä fiilis kantaa.

Vierailija
46/46 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä pommitetaan ikävillä asioilla. Täytyy vaan seistä vakaasti jaloillaan, vaikka kuinka kova vastatuuli yrittäisi heitellä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi