Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te aina nälvitte miehiänne?

Vierailija
19.11.2011 |

On ihan hirveää kuulla, kun aikuiset naiset puhuvat miehistään tyyliin "se on sellainen laiska kaljamaha", "aina se vonkaa seksiä ja koittaa lääppiä", "tekee huonoa ruokaa", "ei korjaa sitäsuntätä", "istuu paskalla liian kauan" jne.jne. Koskaan en ole kuullut kenenkään miehen puhuvan vaimostaan yhtä rumasti.

Usein nämä pirttihirmu-akat nalkuttavat miehelleen näitä asioita vielä ihan avoimesti, eikä pelkästään selän takana. Huh. Ja kaiken päälle kehtaavat sitten murjottaa miehelleen "miks sä et ikinä sano mua kauniiks ja kehu mua ja byäääh..." Ja mies koittaa epätoivoisesti lohduttaa.

Monissa parisuhteissa nainen käyttää ihan törkeää henkistä väkivaltaa. Jos taas mies käyttäytyy samalla mitalla; sehän on silloin narsisti.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa mun äidistäni tehtiin täysi lattiarätti joten älä sä ap puhu yhtään mitään asiasta mistä et mitään tiedä. Henkinen väkivalta miesten taholta on hyvin yleistä....

Vierailija
2/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se istuukin paskalla liian kauan ja lukee siellä Aku Ankkaa, mutta on mullakin huonoja tapoja.

Vierailija
4/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet harrastavat sellaista henkistä julmuutta että siinä naisten pienet nälvimiset jää kakkoseksi...se että sinä ap et ole päässyt sitä kuulemaan johtuu vain ja ainoastaan siitä ettei siitä kukaan nainen yleensä kehtaa kertoa ja se tapahtuu neljän seinän sisällä silloin kun muut eivät ole kuulemassa...

Vierailija
5/5 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisesti ei puolisoa kyllä fiksu aikuinen solvaa. Ne naputukset mitä on, keskustellaan puolison kanssa kaksin kotona eikä huudella kylillä. Sen verran pitää olla käytöstapoja ja kunnioitusta puolisoa kohtaan. Jos ei kunnioita lainkaan puolisoaan niin sitten voi vaikka erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan