Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että ex-tyttöystäväni tuhoaa minut ja/tai perheeni

Vierailija
18.11.2011 |

Olen ladellut hänelle aivan täyttä paskaa, tiedän sen itsekin. Tiedän, ettei hän ole antanut minulle anteeksi, enkä ole kyllä pyytänytkään. Olen jotenkin saanut lakaistua tämän maton alle kauan, mutta nykyään se ei jostain syystä enää onnistu. Olen alkanut saada epämääräisiä pelkotiloja ja nähdä unia, joissa hän ilmestyy tyhjästä eteeni ja hakkaa minut puukolla tohjoksi. Periaatteessa hän voi tehdä jotain perheelleni. Mistäs minä tiedän mitä hän voi tehdä.

Voi olla että pelkään turhia, mutta en todella tiedä. Mihinkään terapiaan en kyllä mene, sitä ei kannata ehdottaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset tunteet esille. Koet tehneesi väärin ja uskot että ex-tyttöystäväsi vihaa sinua, oikeutetusti. Siirrät tavallaan oman itseinhosi toiseen, kuvittelet että joku muu vihaa sinua vaikka kyseessä on oma tunteesi itseäsi kohtaan. Tätä kutsutaan omien tunteiden ja ajatusten siirtämiseksi eli projisoimiseksi toiseen.

Vierailija
22/28 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen että johtuuko nuo pelkotilat siitä että pelkäät paljastuvasi? Että todellisuudessa pelkäät sitä että vaimosi saa tietää millanen oikeasti olet/olet ollut ja jättää sut?

Selvitä välisi menneisyytesi kanssa niin pääset noista pelkotiloista.

En missään tapauksessa voi ottaa häneen yhteyttä.

Mitä tulee vaimooni, hän tietää kyllä että olen eronnut aikoinaan riitaisasti. Olen antanut ymmärtää että ex oli hullu, mutta voi olla että vaimoni on nähnyt puheitteni läpi. Uskottavuuteni ei ole korkealla meillä kotona.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan suunnittelee vielä joskus repivänsä sinulta ruumiinosia irti. Ihanko totta mieluummin elät tämän pelossa kuin pyydät anteeksi? Eihän koko jutussa ole päätä eikä häntää.

Vierailija
24/28 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vain katkeria eikä teillä varmasti ole niin korkea koulutuskaan kuin minulla. Kaikki vähätkin suhteeni ovat kaatuneet siihen, että naiset ovatkin osoittautuneet epävakaiksi ja alkaneet aivan perusteettomasti inhota minua. Kuolkaa pois koko naissukupuoli.

ap

porvoon trollausakatemian alkeiskurssia. Jatkokurssin saa sitten puoleen hintaan. Eikä siinä vielä kaikki! Terapiasessioita saa kaupan päälle jätetyiltä, tasapainottomilta narsisti exiltä.Ehdottomasti kannattaa!

Vierailija
25/28 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan suunnittelee vielä joskus repivänsä sinulta ruumiinosia irti. Ihanko totta mieluummin elät tämän pelossa kuin pyydät anteeksi? Eihän koko jutussa ole päätä eikä häntää.

että exäni on voittanut. Tähän en suostu, minä olen voittaja ja se on kallisarvoisempaa kuin mikään muu!

Vierailija
26/28 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porvoon trollausakatemian alkeiskurssia. Jatkokurssin saa sitten puoleen hintaan. Eikä siinä vielä kaikki! Terapiasessioita saa kaupan päälle jätetyiltä, tasapainottomilta narsisti exiltä.Ehdottomasti kannattaa!

Ja minut jättäneet narsistinaiset sinne myös.

ap

Vierailija
27/28 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyyntö merkitsisi nöyrtymistä ja sen tunnustamista

että exäni on voittanut. Tähän en suostu, minä olen voittaja ja se on kallisarvoisempaa kuin mikään muu!

Elät mieluummin pelossa kuin hoidat asiasi kuntoon. Hämmästyttävää typeryyttä.

Vierailija
28/28 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaiset tunteet esille. Koet tehneesi väärin ja uskot että ex-tyttöystäväsi vihaa sinua, oikeutetusti. Siirrät tavallaan oman itseinhosi toiseen, kuvittelet että joku muu vihaa sinua vaikka kyseessä on oma tunteesi itseäsi kohtaan. Tätä kutsutaan omien tunteiden ja ajatusten siirtämiseksi eli projisoimiseksi toiseen.

Kuitenkin on näitä kouluampujiakin ja muita, jotka todella kostavat kokemansa vääryydet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän