Pelkään että ex-tyttöystäväni tuhoaa minut ja/tai perheeni
Olen ladellut hänelle aivan täyttä paskaa, tiedän sen itsekin. Tiedän, ettei hän ole antanut minulle anteeksi, enkä ole kyllä pyytänytkään. Olen jotenkin saanut lakaistua tämän maton alle kauan, mutta nykyään se ei jostain syystä enää onnistu. Olen alkanut saada epämääräisiä pelkotiloja ja nähdä unia, joissa hän ilmestyy tyhjästä eteeni ja hakkaa minut puukolla tohjoksi. Periaatteessa hän voi tehdä jotain perheelleni. Mistäs minä tiedän mitä hän voi tehdä.
Voi olla että pelkään turhia, mutta en todella tiedä. Mihinkään terapiaan en kyllä mene, sitä ei kannata ehdottaa.
Kommentit (28)
Jos sulla on jo vaimokin niin erostanne on varmasti aikaa joten olisiko mahdoton ajatus et ex ei ajattele sua hetkeäkään vaan elää omaa elämäänsä.Mitä jos sä olet ainoana jäänyt jumiin menneisyyteen?? MIksi ex haluaisi pahaa? 80% naisista on jossain vaiheessa elämässään tekemisissä valehtelevan kusipään kans ja silti pääsee siitä yli.
Jos sulla on jo vaimokin niin erostanne on varmasti aikaa joten olisiko mahdoton ajatus et ex ei ajattele sua hetkeäkään vaan elää omaa elämäänsä.Mitä jos sä olet ainoana jäänyt jumiin menneisyyteen?? MIksi ex haluaisi pahaa? 80% naisista on jossain vaiheessa elämässään tekemisissä valehtelevan kusipään kans ja silti pääsee siitä yli.
Kyllä aikaa on jo kulunut yli kymmenen vuotta. Ex tosiaan elää omaa elämäänsä, on elänyt koko ajan. Olen ladellut lisää noloja solvauksia aina tilaisuuden tullen ja olen aivan varma, että hänestä kuullaan vielä tavalla tai toisella. Pelottaa, etten voi vaikuttaa mitenkään siihen, mitä hän tekee, milloin ja kenelle.
ap
Mitä ihmettä olet mennyt solvaamaan häntä aina tilaisuuden tullen? Lopeta nyt hyvä mies ainakin tästä eteen päin nuo haukkumiset. En näe muuta ulospääsyä pelkotiloistasi, kun sen, että otat exääsi yhteyttä ja reippaasti pyydät anteeksi idioottimaisia solvauksiasi. Ei tähän nyt ole olemassa mitään hokkus pokkus lorua, jolla pelot yhtäkkiä vaan katoaa. Ota vastuu tekosistasi ja pyydä anteeksi. Jos et siihen pysty, niin ainoa vaihtoehto on elää noiden pelkojen kanssa. Varmaan sen verran pystyt myöntämään, että itse olet tilanteesi aiheuttanut käytökselläsi.
Taidat olla itse tuon eksän tapaan suunnittelemassa noita ikävyyksiä ja siitä saat provoosi aihetta ja pyytelet kommentteja pelkotilaa välillä hehkuttaen...
Ette ehkä täysin ymmärrä, että tässä ei nyt puhuta täyspäisestä ihmisestä, vaan naisesta, joka on nuorena käynyt terapiassa. Hänen ei olisi koskaan pitänyt perustaa perhettä.
Olet itse solvannut ja nyt sitten haet myötätuntoa että jos joudutkin vastuuseen sanomisistasi?? Voi voi.
Ette ehkä täysin ymmärrä, että tässä ei nyt puhuta täyspäisestä ihmisestä, vaan naisesta, joka on nuorena käynyt terapiassa. Hänen ei olisi koskaan pitänyt perustaa perhettä.
Sinä sensijaan aina tilaisuuden tullen solvailet ym. et siis osaa irrottautua exästä mitenkään. Ja exä on sun mielstä teistä se vaarallisin? Väittäisin kyllä että sinä kaipaisit sitä terapiaa, ei se ex. Mene hoitoon ja jätä ex rauhaan!
Oikeasti ihmisillä ei ole pelkoja? Oikeasti kukaan ei koskaan kosta kenellekään mitään?
ap
No voisitko sitten selventään minkä ihmeen takia olet mennyt oikein varta vasten heittämään bensaa liekkeihin?? Et kyllä itsekään vaikuta kovin täyspäiseltä, kun olet häntä joka käänteessä parjannut. Siinäs nyt odottelet kostoa.
kenenkään ei pitäisi antaa aihetta kostoon!
No voisitko sitten selventään minkä ihmeen takia olet mennyt oikein varta vasten heittämään bensaa liekkeihin?? Et kyllä itsekään vaikuta kovin täyspäiseltä, kun olet häntä joka käänteessä parjannut. Siinäs nyt odottelet kostoa.
Olen vain halunnut ihan oikeutetusti palauttaa hänet maan pinnalle.
ap
Olen vain halunnut ihan oikeutetusti palauttaa hänet maan pinnalle.
ap
Ihanko tosissasi esität tällaisen mielipiteen?
...ettei kukaan tartu tuohon neronleimaukseen :-) :-)
Kyllä minun kanssani on lasten parempi kasvaa, kun en ole sentään missään terapiassa käynyt. Aivan luonnollisesti.
ap
että suuremmassa vaarassa ovat ap:n lasten mielenterveys, jos hänen kanssaan asuvat.
Ap:n kannattaisi mennä _pitkään_ terapiaan.
Kyllä minun kanssani on lasten parempi kasvaa, kun en ole sentään missään terapiassa käynyt. Aivan luonnollisesti.ap
Olette vain katkeria eikä teillä varmasti ole niin korkea koulutuskaan kuin minulla. Kaikki vähätkin suhteeni ovat kaatuneet siihen, että naiset ovatkin osoittautuneet epävakaiksi ja alkaneet aivan perusteettomasti inhota minua. Kuolkaa pois koko naissukupuoli.
ap
Tuli vaan mieleen että johtuuko nuo pelkotilat siitä että pelkäät paljastuvasi? Että todellisuudessa pelkäät sitä että vaimosi saa tietää millanen oikeasti olet/olet ollut ja jättää sut?
Selvitä välisi menneisyytesi kanssa niin pääset noista pelkotiloista.
ap