Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jone Nikula, kansanedustajaehdokkaaksi!

Vierailija
05.09.2026 |

No tätä olen odottanut! Toivottavasti Nikula kansanedustajana  myös valaisee, mitä siellä muurahaiskeossa oikeasti tapahtuu, millaista hähmäistäkin touhua siellä on.

Me äänestäjät olemme edustajien palkanmaksajia, joten haluamme tietää miten työntekijämme tekevät työtään, kuka lintsaa ja kuka ahkeroi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemu Keskisarja on jo valottanut mitä siellä tapahtuu. Työ on enimmäkseen tylsää, ei kenenkään mieltä inspiroivaa. Kaikki tapahtuu hitaasti. Aikaa käydä kävelyillä.

Vierailija
2/6 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä varmazti on paljon annettavaa miehellä joka osaa laittaa soimaan kaksi Metallican ja AC/DC:n biisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teemu Keskisarja on jo valottanut mitä siellä tapahtuu. Työ on enimmäkseen tylsää, ei kenenkään mieltä inspiroivaa. Kaikki tapahtuu hitaasti. Aikaa käydä kävelyillä.

Mikään työ ei ole ihannetyö pitemmän päälle. Puurtamisen jaksaminen ja sietäminen on tärkeää. Nikulan etuna on mediaan suora suhde ja kyky ilmaista asioita. Odotan kyllä.Nikulan pääsyä tuonne  kekoon.

Vierailija
4/6 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikula on idiootti joten sopii hyvin poliitikoksi. 

Vierailija
5/6 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin sitä mieltä (aluksi), et mokomakin hipinretale, menis uitto töihin! :))) .... Mun isä arvosti Jonen isää, kuin myös itse. Mun isä kuoli kuin myös Jonen. Muutin sitten kantaani (varaa myöntää se). Valitettavasti en voi äänestää häntä koska eri vaalipiiri.

(jäin taas Metallica-koukkuun :)))

Vierailija
6/6 |
05.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta. Tää äijähän on aivan täys Trumpisti. Valittiin uudelleen virkaansa niin Nikula onanoi melkein viikon radiossa. 

Ei jatkoon. Miettikää nyt jumalauta kotimaanne tulevaisuutta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme