Olen ollut kohta 30 vuotta töissä
Ja töitä riittää eläkeikään asti, suosittelen. Auttaa myös jatkuvaan rahapulaan eikä tarvi elää yhteiskunnan almujen varassa
Kommentit (18)
Mä käyn kelalla töissä eli saan tukii
Vierailija kirjoitti:
Apina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apina.
Minkä väriset pöksyt?
Millä työpaikalla tähän aikaan ehtii oleskella Vauva-palstalla? Eikö työt maistu? Jos tykkäisit työstäsi, odottaisit innolla sitä, että pääset taas jatkamaan hommia.
Vierailija kirjoitti:
Millä työpaikalla tähän aikaan ehtii oleskella Vauva-palstalla? Eikö työt maistu? Jos tykkäisit työstäsi, odottaisit innolla sitä, että pääset taas jatkamaan hommia.
Useissa töissä on taukoja eli ruoka/kahvitauot. Kokeile sinäkin työelämää niin tiedät
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sanonut että tykkään työstäni? Ap
Olin töissä 40 ikään saakka. Sitten tapahtui jotain enkä ole töitä saanut enää. Raksatöitä olen tehnyt enimmäkseen. Kuvittelin että suomalaisena saisin helposti aina töitä koska olen ahkera ja osan kaikenlaista. En ollut sairaslomalla kertaakaan 20 vuoden työurani aikana. Silti en saa enää töitä ja olen jo 50 vuotias. 10 vuotta olen ollut työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan. Eikä kukaan tykkää sinusta. V_tuttaako?
Itse laskeskelen, että viimeistään 30 vuoden työuran jälkeen on kasassa niin paljon sijoitusvarallisuutta, ettei tarvitse todellakaan töissä homehtua lähes 70-vuotiaaksi saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan. Eikä kukaan tykkää sinusta. V_tuttaako?
Ei pahemmin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Itse laskeskelen, että viimeistään 30 vuoden työuran jälkeen on kasassa niin paljon sijoitusvarallisuutta, ettei tarvitse todellakaan töissä homehtua lähes 70-vuotiaaksi saakka.
Kantsii jäädä eläkkeelle vähän päälle kuusikymppisenä. Kyllä siinä on elämäntyönsä tehnyt.
Tuon ikäisenä alkaa viikate viuhua siihen malliin, ettei niistä rahoista ehkä ehdi nauttia.
Niinhän sinä ap luulet. Minäkin olin 39 vuotta töissä, kunnes nyt taantumassa vanhat pistettiin pois. Mikä järki nostaa eläkeikä pilviin, kun nuoret johtajat haluavat töihin "dynaamisia" nuoria (itseään kokemattomampia) , joita on helppo johtaa.
Olin töissä 6 vuotta, kunnes tajusin, että pärjään tuilla tarpeeksi hyvin. Tänä vuonna tulee 28. peräkkäinen vuosi työttömänä🙂
"Useissa töissä on taukoja eli ruoka/kahvitauot. Kokeile sinäkin työelämää niin tiedät"
Tein töitä 69-vuotiaaksi. Meillä ei onneksi palstailtu tauoilla.
"Niinhän sinä ap luulet. Minäkin olin 39 vuotta töissä, kunnes nyt taantumassa vanhat pistettiin pois. Mikä järki nostaa eläkeikä pilviin, kun nuoret johtajat haluavat töihin "dynaamisia" nuoria (itseään kokemattomampia) , joita on helppo johtaa."
Sinäpä sen sanoit. Zoomereille on määrätty eläkeiäksi noin 68 vuotta, mutta eivät hekään pysty olemaan siihen ikään asti töissä, koska heidätkin syrjäytetään töistä ennen sitä, kun työt annetaan aina kokemattomille sen takia, ettei tarvitse maksaa ikälisiä.
Oletko hautausurakoitsija?