Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka lukee kirjoja imettäessään?

Vierailija
17.11.2011 |

Pienen vauvan äidille jää muuten aika vähän aikaa lukemiseen, joten olen alkanut lukea imettäessäni. Menen makuuhuoneeseen, jotta voin imettää makuultani. Ei varmaan toimi niin hyvin, kun vauva kasvaa isommaksi, joten otan tästä nyt kaiken irti ;)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin kanssa imettäessäni kun vauva oli pieni. Lukeminen loppui silloin, kun vauva oppi tarttumaan tavaroihin ;) Eli nauti tosiaan vielä kun voit :)

Vierailija
2/5 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäessä sun kuuluu tuijotella lastasi yltiö rakastuneena, eikä keksiä mitään ylimääräistä joka veisi huomion lapsestasi. Huono äiti.

:P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäessä sun kuuluu tuijotella lastasi yltiö rakastuneena, eikä keksiä mitään ylimääräistä joka veisi huomion lapsestasi. Huono äiti.

:P

tuijottelenkin lukemisen välillä :) Se vaan on niin ihana...

Ap

Vierailija
4/5 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen syntyi ja esikoinen oli 3 v. niin oli hieman vaikea keskittyä lukemiseen, vaikka kyllä se silloinkin ajottain onnistui, samoin kolmannen kanssa.

Olen siis aivan surkea äiti kun olen lapsia hoivatessani viihdyttänyt itseäni kirjallisuudella ja muutenkin ajatellut omia ajatuksiani ...

Vierailija
5/5 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti!

Isommat lapset ensin hätistellään pois kun äiti "joutuu" nyt imettää rauhassa ;) Sitten taas muutama sivu kirjaa eteenpäin.

Mä puolestaan en lukenut silloin kun vauva oli pieni (häslääjä-syömäri) vaan vasta myöhemmin, vieläkin kun vaavi täytti juuri 1v!