Meille on tulossa iltatähti
Olen niin onnellinen. Olen siis saanut vanhemmat lapset 18, 20 ja 22 vuotiaina. Ja päätimme mieheni kanssa jo kauan sitten, että meidän lapset jo ovat tulleet maailmaan. Puoli vuotta sitten mieli muuttui ja jätettiin ehkäisy pois. Eilen plussasin. Ikää tulee olemaan 34 vuotta, kun laps syntyy. Toki kaikkea voi tapahtua vielä, mutta eletään toivossa ja että kaikki menisi parhain päin. Emme kerro kuitenkaan lapsillemme vielä ja vanhimman reaktio kyllä vähän jännittää kieltämättä. Halusin jakaa tämän ilouutisen teidän kanssa, koska onnentunne mulla on niin suuri.
Kommentit (12)
miten ottaa raskauden tällä kertaa, nautinko paljon ja muuta sellaista. Nuorena olin kyllä välillä niin puhki, kun pienet lapset ja odotan nyt sitä, että saan rauhassa olla vauvan kanssa, kun isommat koulussa. Odotan myös sitä, että saan lähteä miehen kanssa vielä kerran kauppoihin shoppailemaan ihania lastenvaatteita ja -tarvikkeita.
Kiitos onnitteluista.
Onko kellään ollut murkkuikäsiä lapsia, kun on tullut raskaaksi? Lähinnä kiinnostaa se, että miten teini otti raskausuutisen vastaan. -ap
34-vuotiaana synnytin itse toisen lapseni ja neljännen 43-vuotiaana.
Ihanaa, just oikee ikä nauttia vielä vauvasta.
Varmaan mahtava tunne kun jotain tällaista ihanaa on tulossa. Silloin on niin iloinen että haluaa tosiaan jakaa sen muillekin, elää sen asian kanssa.
Teillä ap on vauvan syntymän aikoihin vanhin lapsenne 16v-17v? Sitten kaksi nuorempaa, mutta hyvässä iässä ja innokkaina pikkku sisaruksesta.
Itse aloin odottaman kahta nuorinta lastamme niin, että toisen syntyessä olin 37v ja toisen 39v. Vanhin lapsistamme oli kuopuksen syntyessä 17v, sitten 16v, 13v sekä 6,5v
Kuusi lasta, mutta ihanaa kun sain lapset.
Tuntui ap mukavalta kun viidennen lapsen syntyessä sain keskittyä hyvin vauvaan, olihan veikka jo 6,5v sitä vastoin kun neljä lasta syntyi seitsemässä vuodessa oli pikkasen kiirettä välillä...
Kahden nuorimman lapsen ikäero on 2v9kk, mutta tytöt ovat olleet hyvät kaverit, leikkikaveri omasta kodista jne.
Oikein hyvää jatkoa ap perheellesi, olen iloinen kanssasi.
Vanhin tyttö oli melkein 18 vuotias ja nuorin 9 vuotias.Keskimmäinen oli 15v ja tää poika syntyi kolmen tytön jälkeen toivottuna. Onnea sulle !!
Olen nimittäin itse se iltatähti:)
Onnea nyt kuitenkin ja nauti siitä vauvasta, mutta nauti niistä isommista lapsistakin myös ja siitä vauvasta vielä aikuiseksi asti.
Ja muista, että vauva ei ole se keino, millä korjataan väljähtänyttä parisuhdetta. Se on lapselle liian raskas taakka kantaa.
että ehdit saada useammankin "iltatähden", mutta onnittelut tästä ensimmäisestä tulokkaasta
ja keskimmäinen oli 9. Itse lähenin neljääkymmentä.
Ihan hyvin isommat ottivat uuden tulokkaan vastaan ja vanhin osoitti yllättävääkin äidillisyyttä. Selvästi ovat kaikki kolme kiintyneet toisiinsa ja nauttivat kukin tavalllaan yhdessäolosta.
Itsessäni huomaan, että jaksan nyt vanhempana paljon paremmin, eikä puistossa seisominenkaan ole yhtään sellaista pakkopullaa kun se oli nuorempana. Nyt sitä oikeasti ymmärtää, miten ohimenevä pikkulapsivaihe on.
Onnea ap:lle!
mulla aivan samanikäisenä eka lapsisarja ja nyt 34v.nä tuli iltatähtenä poika. Vanhimmat lapset olleet koko ajan haltioissaan ja ihanaa on ollut. Kaikesta osaa nauttia aivan eri tavalla kuin nuorena ja kaikista meistä tullut paljon perhekeskeisempiä. Joten vielä kerran onnea koko perheelle!
Teillä on edessänne elämenne parhaat ajat!