Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLÄ OSTA TÄTÄ - ketju

Vierailija
01.10.2011 |

Tähän vinkkejä pieleen menneistä ostoksista ja syy miksi sitä ei kannata ostaa!

Mun heti nyt nenän edessä oleva on Koskenkorva Pure Apple tölkki (5,5%). YYH miten esanssinen omenanmaku!

Kommentit (213)

Vierailija
181/213 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Acer-tietokoneet (laatu todella syvältä)

-Energiansäästölamput (sama syy kuin yllä, sähkölämmitteisessä talossa sähkön säästö mitätön, ongelmajäte) Ledivalot paljon parempia...

-määräaikaiset (12/24kk) mobiilinetti-liittymät. (Kaikki operaattorit myyvät vaikka eivät mainosta)

Vierailija
182/213 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaa lakan kestävän, mutta esim. dermosilin peruslakat kestää puolet kauemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hooverin astianpesukone. Pyykkikone ja kuivausrumpu toimivat vieläkin, pian viidettä vuotta. Ja päivittäin pyöritettynä. Astianpesukoneeseen tuli ohjelmistovika heti takuun päätyttyä.

Britaxin multitech istuin. Vaikea, kallis ja epämukava.

En pidä arlan maitotuotteista. Valio aivan ylivoimasesti paras. Xtran juustot kanssa hirveen makusia.

Samsungin kännykät hajoaa käsiin. Jostain syystä meillä nokia kestää parhaiten käyttöä. (se vanha ja perusmallinen nokia.)

Robinhoodista ostetuista vauvanbodeista hajoaa aina nepit. Älkää ostako, vaikka halpoja ovatkin.

Oon joskus vuosia sitten ostanu lidlin grafenwalderia saunakaljaksi ja taisin saada traumat siitä. Ei olla tän jälkeen lidlin omaa alkoo ostettu.

Sini on mielestäni aivan paska merkki. Rahastusta aivan huonoilla lisäominaisuuksilla eikä kestä kunnon käyttöä lainkaan. Ne mitkä on hyviä (tai kelpaavat kotikäyttöön) ovat niin sikakalliita ja vastaavia löytyy muiltakin merkeiltä paaaljon halvemmalla. Ammattikäyttöönkin soveltuva vileda on paljon parempi ja hintansa väärti.

hm housut. Siis kaikki nyppääntyy, repeytyy, hajoaa käsiin tai alkaa tuoda esiin ihme ominaisuuksia kuten taskujen ulostyöntymistä ja saumojen ratkeilua. Ja näin aina. Myös äitiysvaatteiden kohdalla ja lasten vaatteissa.

Carena ja Graco merkkiset lastenvaunut. Mä en enää lankea tähän. Ei tosin tarviikaan, kun lapset jo tehty, mutta paskat vaunut pilaa koko ulkoiluhetken. jopa 70-luvun teräsrunkoiset briot päihittää nää 6-0 mukavuudessa. Vaunuissa ei kannata säästää, kun lastentarvikkeita ostaa. Etenkin, jos meinaa ulkoilla niiden kanssa päivittäin.

Joskus ostin halpakaupasta tuikkuja semmosessa läpinäkyvässä muovikotelossa. Yksikään näistä tuikuista ei palanut. Ostan talvisin yhden pussin tuikkuja joka riittää siihen, että saan juhlatunnelmaa kun sitä tarvitaan. Nykyisin ostan ihan tavallisesta marketista jotain suosittua tuikkumerkkiä.

En enää osta ikinä minkään muun merkkistä pölynimuria kuin miele. Electrolux, volta, hoover...jne jne jne. Voi että kuinka paljon rahaa meni aivan turhaan. Nyt meillä on alennuksesta kokeilumielessä ostettu miele perusimuri joka pitää melua, mutta myös siivoaa (saa näitä varmaan vähämeluisinakin). Ja luojan kiitos tää vehje on toimii jo kolmatta vuotta ja kestää hajoamatta kaiken kotikäytön autonimuroimisesta taaperon ratsastuskäyttöön ja imee vieläpä hyvällä imuteholla varustettuna.

Vierailija
184/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ACER:n läppäri toiminut moitteitta jo monta vuotta. Ei myöskään moittimista Primigin kengistä. Tästä tosin täytyy todeta, että meillä ollut vain goretex- kenkiä, eikä mokkakenkiä.

Mun täytyy sen sijaan moittia Topfieldin digiboxia, joka jumittaa ja takkuilee usein ja vei ohjelmoidut ohjelmat siis mennessään. Ihan

paska. Ja miinusta myös Jana- kengille, jotka hajosivat viime syksynä alle kuukaudessa. Olivat toki keinonahkaa, mutta odotin 70€:n kenkien kesätävän hiukan pidempään. "Nahka" kuoriutui kantapäästä, vaikka kenkiä käytettiin asiallisesti (eli kävelty vedessä tms).

Vierailija
185/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onneksi 3 vuoden takuu! Vuodessa meni akku, laturi ja emolevy

HP:n tietokoneet on syvältä ja poikittain!

Sä et vaan osaa!

Vierailija
186/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teknistä aparaattia! olen kokeillut vedenkeittimen, polkupyörän mittarin, oksasakset yms ja nyt uskon että niillä ei tee mitään.

Tietty jos haluu puljata sen 3 vuoden takuun kanssa niin ok..

Minä en jaksa

Ihan ok muuten mutta ois ollut ihan kiva jos sillä olisi pystynyt imuroimaan edes 1/2minuuttia. Hyyty samantien latauksen jälkeen, alusta asti.

Vierailija
187/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö sai niillä kantapäähän niin järkyttävän syylän, että meni useampi kuukausi sen hoitamiseen pois. Ikinä ei enää Paxin kenkiä!

Skilan kumpparit. Mies osti kerran tytölle sellaiset (varmaan kun halvalla sai) eikä kestäneet käyttöä kuin pari päivää ja isot halkeamat molemmissa saappaissa.

Vierailija
188/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto on maailman helpoin tehdä itse...

se on myös todella hidasta tehdä itse.

Mikä helvetin järki on edes kommentoida tuollaista. Ketjun idea on ihan toinen. Taas joku pätemis-addikti liikkeellä.

Sä ja se toinen joka ihmetteli purkkihernasia voitte perustaa oman ketjun jonka aiheena on mitä et osta vaan teet itse, tai missä olen parempi kuin naapuri.

Vierailija
189/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistuu rotanmyrkylle. Haisee vielä kauheammalle.

Muutenkin kaikki Euroshoppertuotteet ovat epäilyttäviä.

OBH Nordicat on toimineet meillä hyvin, Gigantin elektroniikka ei ole ollut yhtä kiitollista käytössä.

Lidlin perspyyhkeet on hyviä.

Vierailija
190/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

OBH Nordicat on toimineet meillä hyvin, Gigantin elektroniikka ei ole ollut yhtä kiitollista käytössä.

Vierailija
191/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpä jos ostat OBH:ta Gigantista?

Ne saa sinne myyntiin kaikki maanantaiversiot, koska mikään ei kestä. Sehän on hullua maksaa liikaa, köyhän ei kannata ostaa halvinta.

Vierailija
192/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta jopa maksoin lapsille siitä, että eivät käyttäisi sitä ;-)

Vierailija
193/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Summa summarum: ei kannata ostaa halpaa paskaa, koska halvalla saa päääsääntöisesti halpaa paskaa.

Miksi te ostatte jostain Lidlistä tai H&M:stä, kun niiden laatu vastaa tasan sitä hintaa? Kuka ostaa läppärin automarketista? Eikö sen nyt voi jo siitä hinnastakin päätellä, että kone on kasattu bulkkipalikoista - etenkin kun sen voi mainoksista yleensä ihan itse lukea?

Ymmärrän, että reklamoidaan laatumerkeistä, kuten joku valitti Mersun ruostuvista ovista. Mutta jos ostaa jonkun kahdenkympin tehosekoittimen ja sit parkuu, kun se ei toimi, niin tuliko jotenkin yllärinä?

Ja jos teiltä leviää joku tuote totaalisesti, miksi ette reklamoi?

Vierailija
194/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teknistä aparaattia! olen kokeillut vedenkeittimen, polkupyörän mittarin, oksasakset yms ja nyt uskon että niillä ei tee mitään.

Tietty jos haluu puljata sen 3 vuoden takuun kanssa niin ok..

Minä en jaksa

Ihan ok muuten mutta ois ollut ihan kiva jos sillä olisi pystynyt imuroimaan edes 1/2minuuttia. Hyyty samantien latauksen jälkeen, alusta asti.

nimenomaan tekniikkaa. Targa pc toimiii vieläkin hyvin vaikka jo 8 vuotta vanha:)

Kaikki muukin tekniikka ok, ja kaikki mahdolliset vimpaimet aina mukana kaupassa.

Vierailija
195/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö sai niillä kantapäähän niin järkyttävän syylän, että meni useampi kuukausi sen hoitamiseen pois. Ikinä ei enää Paxin kenkiä!

Skilan kumpparit. Mies osti kerran tytölle sellaiset (varmaan kun halvalla sai) eikä kestäneet käyttöä kuin pari päivää ja isot halkeamat molemmissa saappaissa.

http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0050…

Syylä ei uusista kengistä tule

Vierailija
196/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ihan hyvä ketju, jos ottaa tuon hernariväännön, neulefriikkien ja naamarasvan vääntäjien keskinäisen nokittelun huomioimatta.

Kieltolistalla:

-Iltalehti (ja tosiasiassa se toinenenkin ns. uutislehti joka tulee ns iltapäivisin) Höpö-höpö juttuja ja välillä varsin moraalitonta ja kyseenalaisin keinoin hankittua materiaalia. Uutisia väännetään jostain tv ohjelmista WTF?

-Lasten "vesivärit" yms askartelupisteiden taidetarvikkeet. Kun ostaa oikeat harrastelijakäyttöön soveltuvat runsaspigmenttiset vesivärit niin ne kestävät lapselta toiselle, maalaaminen on nautinnollisempaa ja väittäisin että rahaakin säästyy.

-Kaikki halpis tomaattimurskat. Käytännössä kitkerää vettä. Jos tiedätte hyvän tomaattimurskamerkin niin ilmiantakaa se!

Vierailija
197/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Fun light esanssi -E-koodi mehut. En tajua, kuinka joku lapsilleen sellaista kuraa juottaa

-KAIKKI marinoidut lihat ja kanat. Katso edellinen kysymys

- Novita langat. Huonoja ja KALLIITA. Siirryi Drops lankoihin ja löysin kutomisen riemun uudelleen

- Joku pzzarulla tai vastaava. Hirveää kuraa

- kaikki Saarioisen valmisruuat. Tutkikaapa mitä ne sisältävät. Samoin Atria

-

Vierailija
198/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

homeessa ovat

Vierailija
199/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan kalliimpi, kuin se halvin;)

Eikö täällä ole kukaan tilannut vaatteita Ellokselta? Siis ihan järkyttävän huonolaatuisia! Tyhmänä tilasin 3 kertaa itselleni ja lapsilleni vaatteita, ennenkuin tajusin lopettaa (kotiäitinä sorruin tilaamaan netistä). Kankaat ohuita, saumat kiertää heti ekan pesun jälkeen, kutistuvat pesussa, nyppyyntyvät, rypistyvät järkyttävästi. UFF sai sitten niistä kärsiä. Edes H&M:llä tavara ei ole niin skeidaa...

Vierailija
200/213 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö sai niillä kantapäähän niin järkyttävän syylän, että meni useampi kuukausi sen hoitamiseen pois. Ikinä ei enää Paxin kenkiä! Skilan kumpparit. Mies osti kerran tytölle sellaiset (varmaan kun halvalla sai) eikä kestäneet käyttöä kuin pari päivää ja isot halkeamat molemmissa saappaissa.

<a href="http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0050…" alt="http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0050…">http://www.terveysportti.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk0050…; Syylä ei uusista kengistä tule

kun koskaan aikaisemmin ei perheessä ollut syyliä havaittu. Kengän pohjassa (sisäpuolella) vielä oli kantapään kohdalla sellainen muovikupla, liekö iskunvaimentimen tapainen ilmatyyny, jonka ajattelin syylän aiheuttaneen. Kosteissa kengissä hautumalla tätä muovikuplaa vasten.

Toisaalta on helpottavaa tietää ettei kamala vaiva johtunut huonosta kenkäostoksestani. Tunsin siitä syyllisyyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän