Sain tänään potkut!! Onko laillista??
Olin muka humalassa työpaikalla vaikka omasta mielestäni selvin päin.
Kommentit (8)
Vai olitko muka niin jurrissa, että tapaus oli aivan varma?
Ei kai kenellekään potkuja voi antaa tuollaisesta. Ensin tulee kyllä varoitus tai pari. Paitsi jos olet saattanut jonkun todelliseen hengenvaaraan humalatilasi takia.
Asia selviää, kun teet rikosilmoituksen. Tosin sen käsittely kestää iän kaiken, etkä varmasti halua enää takaisin siihen työpaikkaan.
Ja kuinka niin omasta mielestäsi et ollut jouvuksissa? Kai sinä tiedät, oletko ottanut alkoholia vai et? Väittäisin, että jos tuota pitää edes pohtia, olet heikoilla.
Asia selviää, kun teet rikosilmoituksen. Tosin sen käsittely kestää iän kaiken, etkä varmasti halua enää takaisin siihen työpaikkaan.
Ja kuinka niin omasta mielestäsi et ollut jouvuksissa? Kai sinä tiedät, oletko ottanut alkoholia vai et? Väittäisin, että jos tuota pitää edes pohtia, olet heikoilla.
Olin muka humalassa työpaikalla vaikka omasta mielestäni selvin päin.
se käykin jo ilmi, että jotain on juotu, ja kuvitellaan silti olleensa selvänä töissä.
Ei voi suoraan irtisanoa. Työnantajan on ensiksi ohjattava sinut hoitoon.
ihajn työpaikasta. Ei kosketa pieniä työpaikkoja. Varoitus ja pihalle. Tosin jos varoitus on jo ennestään, muustakaan asiasta, ei tarvitse enää edes varoitella.
ilmeisesti et ole itse ajanut autoa, mennyt julkisella kulkuneuvolla, minun asenteeni on, että 0 promillea kun työt aloitetaan, miten ihmeessä vielä tällaista ihmettelet, niin ja ei varmaan ollut ensimmäinen kerta kun haisit viinalle!!!
Todennäköisesti sen humalatilan on pitänyt näkyä muillekin kuin vain esimiehelle, jotta on todistajia.
Ei kai tuo nyt mikään mielipidekysymys ole. JOs olit humalassa, niin olit. Ei tuohon voi sanoa, että omasta mielestäni olin selvin päin...