Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuvaring ehkäisyrenkaan käyttäjät!!

Vierailija
14.11.2011 |

Onko teillä ilmennyt vuotoa renkaan käytön aikana ja kuinka yleistä se on? Pakkausselosteessa luki että vuotoa voi ilmetä, mutta itselleni tuli yllätyksenä kun vuotoa ei ole tullut koskaan aiemmin. Nyt lievät kuukautiskivut ja vuoto kohtalainen. Keskiviikkona pitäisi ottaa rengas pois. Kiitos vastauksista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ekan renkaan aikana koko kierron ajan tiputteluvuotoa ja sitten normaalisti kuukautiset. Sen jälkeen ei ole ollut vuotja, kuukautiset tulee säännöllisesti.

Vierailija
2/7 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan renkaan aikana meinasin jo repiä hiuksia päästä kun vaan tiputteli kokoajan ja sitten perään vielä kunnon menkat. Nyt menossa toinen rengas eikä tiputtele enää, JEE! Kannatti siis odottaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ollut minkäänlaisia vuotoja. Menkat alkoi 2-3 päivän päästä renkaan poistosta

Vierailija
4/7 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut vuotoja, MUTTA aiheutti totaalisen haluttomuuden ja kun mulla oli sappikiviä (joista lääkärikin tiesi) niin aiheutti pahat sappikoliikit ja parin viikon sairaalajakson.

Vierailija
5/7 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rengas ei toiminut, tulin raskaaksi siitä huolimatta..:(

Vierailija
6/7 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut vuotojen kanssa erityistä mutta sen puolen vuoden aikana jota rengasta kokeilin kärsin toistuvista hiivatulehduksista. Normaalisti niitä ei ole minulla ikinä mutta renkaan aikana oli 4 tai 5. Loppuivat heti kun lopetin renkaan käytön. Ei sopinut mulle vaikka muuten olikin hyvä.

Vierailija
7/7 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla sama kuin vitosella, eli aiheutti hirveää haluttomuutta. Ei siinä mitään ehkäisyä olisi tarvinnutkaan kun en halunnut mitään seksiä enää koskaan. Vaihdoin takaisin pillereihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän