Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehe.. Siinä meni 1900€ lapsen joululahjoihin

Vierailija
14.11.2011 |

Nettikaupoissa surffailin (:

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs muut lapset?

Vierailija
2/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs muut lapset?

Mulla on vaan 1 lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä ihmettä ostit?

Mulla on 2v tyttö ja 5v poika, ajattelin että joululahjabudjetti olis yhteensä 100-150e.

Vierailija
4/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Mitä kivaa ostit?

Kenkiä, vaatteita, takkeja, leluja (:

Vierailija
5/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on 2 (:

Vierailija
6/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Mitä kivaa ostit?

Kenkiä, vaatteita, takkeja, leluja (:

eli turhaa krääsää taas pölyä keräämään. Vie lapses ennemmin matkoille tutustumaan muihin kulttuureihin. Toi materian haaliminen on niin vanhanaikaista ja tylsää.

Vierailija
7/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain viime vuonna kulumaan meidän teinin muutamiin lahjoihin samanlaisen summan. Järkkäri, guessin koruja ja laukku sekä pari lahjakorttia vaateliikkeisiin, siinä se, raha on hubaa.

Vierailija
8/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan lahjaani :O lasten ja miehen lahjoihin en ole antanut ajatustakaan:/ ehdotuksia saa laittaa. Mies 33v + tyttöjä 9v ja 2v ja sitten poika 4kk

Vierailija
9/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mennyt 3:n lapsen lahjoihin 300e. Musta ihan riittävä summa. Jokainen taplaa tyylillään.

Vierailija
10/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v kun tajuu kauheesti lahjoista. tosin jos vaatteet tarpeen ihan ok summa. itse ostan vaatteet lapsille tarvittaessa en ikinä lahjaksi, jos ei satu hyvä tarjous joulun alla (yleensä ostan alesta joulun jälkeen). lapsiin 2v ja 5v ajattelin käyttää tänä vuonna 30e per nuppi korkeintaan. saavat ukeilta ja mummeilta lahjoja paljon, joten voi jopa olla etten osta mitään. sen sijaan lyhennän lainaa säästöillä ja veronpalautuksilla sen 2500e joulukuussa. mutta kukin rahansa käyttää miten haluaa

Vierailija
11/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v kun tajuu kauheesti lahjoista. tosin jos vaatteet tarpeen ihan ok summa. itse ostan vaatteet lapsille tarvittaessa en ikinä lahjaksi, jos ei satu hyvä tarjous joulun alla (yleensä ostan alesta joulun jälkeen). lapsiin 2v ja 5v ajattelin käyttää tänä vuonna 30e per nuppi korkeintaan. saavat ukeilta ja mummeilta lahjoja paljon, joten voi jopa olla etten osta mitään. sen sijaan lyhennän lainaa säästöillä ja veronpalautuksilla sen 2500e joulukuussa. mutta kukin rahansa käyttää miten haluaa

Meillä lasten (3) lahjoihin menee yhteensä 500-600 e . Kaikille on yhdet lelulahjat, muut ovat kaikenlaista muuta tarpeellista, luistimia, lätkäkamoja, potkukelkka yms.

Sukulaisilta saataviin lahjoihin ei voi pelkästään luottaa, sieltä voi tulla ihan mitä vain.

Vierailija
12/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin 2vuotias, mutta hän onkin nuorimmainen ja leluja löytyy vino pino kotoa, joten kauheasti emme hänelle osta. Toki isommille lapsille ostamme lahjoja, mutta ei vaatteita eikä paljon lelujakaan. Kyselemme mitä he haluavat ja sen mukaan ostetaan. Mitään budjettia emme tee, vaan sen mukaan mitä mieleen juolahtaa :) Ja yleensähän nuo isompien toiveet ovat jo aika hintavia.

Vierailija
13/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein piti tehdä avaus? :3 Oi voi AP, tuskin sua monet kadehtii

Vierailija
14/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdemme jouluksi 2 viikoksi Thaimaahan. Tuohon päälle tietysti käyttöraha.

Lapset ovat jo 13v ja 15v.

Vierailija
15/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että ilmoitit.

Vierailija
16/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ajatellut ostaa tuolle 1,5 vuotiaalle yhtään mitään. Ei ymmärrä hölkäsenpöläystä lahjoista ja saa kuitenkin kummeilta, mummeilta sun muilta ystäviltä lahjoja ihan vaikka kuinka. Isommille ostan kyllä. Poika saa laskettelusukset ja tyttö uuden kännykän. Sen lisäksi korkeintaan jotkut vaatteet, jos sitäkään, kun ei vaatteille ole varsinaisesti edes tarvetta. Muut toivomansa saavat isovanhemmilta. Max 10 lahjaa riittää oikein hyvin.

Vierailija
17/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotias ei paljon ymmärrä, ja jos tavaraa on, kuten näyttää, määrättömästi, eipä se niistä lahjoista edes nauti.

Mutta hyvä kun äippä nauttii.

Vierailija
18/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypit on niitä, jotka joulun jälkeen valittavat kun ei ole rahaa, Visakin jo täynnä.

Vierailija
19/37 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin omalle lapselleni ensimmäisen joululahjan kun se oli viisivuotias. Eipä tartte itse ostella mitään kun kaikki hukuttaa sen muutenkin lahjoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi