Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arabianranta ja Kirpun Tori, kokemuksia?

Vierailija
13.11.2011 |

Mitä mieltä olette kyseisestä kirpputorista?

Tuntuisi olevan aika hiljainen paikka, kannattaako pöydän vuokraaminen ollenkaan kun hinta on 30 euroa viikko?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, samoin koin paikan! alussa oli siisti ja hinnoittelukin kohdallaan, mutta nykyään paikassa eri meininki! henkilökunta tympeää ja hinnatkin melko korkeita. Itse olen kanssa huomannut, ettei henkilökuntaa kiinnosta olla paikalla silloin kun paikan tulisi avautua ja myös paikan yleinen epäsiisteys ei houkuta asiakkaana ainakaan meitä paikalle enään.

Olen myös pöydän muutamaksi viikoksi ostanut, ei kannattanut! Tämä tietenkin omakohtainen kokemus :)

Ei Kiitos, välttäkää paikkaa

Vierailija
2/5 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja samat tavarat viikosta toiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ihan vieressä, ja en ole löytänyt koskaan mitään, mitä haluaisin ostaa...tosin en ehkä ole kirpputori-ihminen. Mutta siis se on suht syrjässä, jos pöydän vuokraamista miettii.

Vierailija
4/5 |
23.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla niin tympeää palvelua ettei edes tervehditä............. Saati se sotkuisuus ja likaisten vaatteiden määrä. Usein löytyy myös lasteni käytettyjä vaatteita sieltä myynnistä mitä siis toisella läheisellä kirpparilla kaupannut. Kesällä mesta oli täynnä kärpäsiä, yök. Ihanaa kun paikka toimisi, olisi varmasti käyttöä ja tarvetta alueella ja olis kiva shoppailla lähellä. Mut hyi olkoon tehkäähän jotain sille likaisuudelle ja vaikkapa hymyilkää kassalla niin varmasti tulisi asiakkaita enemmän.

Vierailija
5/5 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olette kyseisestä kirpputorista?

Tuntuisi olevan aika hiljainen paikka, kannattaako pöydän vuokraaminen ollenkaan kun hinta on 30 euroa viikko?

Sotkuinen, likainen ja tosi tympeä henkilökunta. Avataan koska huvittaa, harvoin ketään paikalla klo.11.00, ei taaskaan tänään. Itse paikka kuin ämmässuon kaatopaikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi