Miksi n. 35-vuotias mies kiinnostuisi itseään vanhemmasta naisesta?
Siis jos haluaa perustaa perheen, eikö kannattaisi ottaa itseään nuorempi nainen? Minulla roikkuu arsessa mies jolla on hirveä hinku rakentaa pesää, ja olen häntä kaksi vuotta vanhempi. Tykkää kuulemma ajatuksesta. Mikä siinä voi viehättää?
Kommentit (18)
Jos 35-vuotias mies kiinnostuisi oman ikäisestään naisesta niin olisiko hänellä vaikea suhde sisariinsa? Etsii siis kumppanista omaa sisartaan?
Oikeastiko joku 37-vuotias ajattelee että kahden vuoden ikäerolla olisi mitään merkitystä mihinkään suuntaan...
2 vuotta, huh huh 😄. Minulla oli tuon ikäisenä 7 vuotta nuorempi lapseton mies eikä sekään ollut outoa. Sanoi olevansa kanssani rakkaudesta enkä sitä ikinä epäillyt.
Okei moni voi ottaa vitsinä, mutta mulle on monetkin juuri kolmenkympin tällä puolen miehet sanoneet että "Ai oho ei haittaa kyllä että oot kaks vuotta vanhempi... Siis on kai joillain muillakin nainen se vanhempi". Ja sitten kuitenkin silleen pohtineet asiaa, että onkohan tää nyt OK. Yksi tällainen deitti oli ikäistään huomattavasti vanhemman näköinen mies, jonka profiilikuvat oli jostain vähintään viiden, ellei kymmenen vuoden takaa.
Mulle on myös jo pari semmoset kolme - neljä vuotta nuorempaa sanonut että oon "puuma" kun heidän kanssaan juttelen. Eikä edes vitsillä. Itse olin silloin just se 35. Kokivat kai olevansa 17. Niin minäkin koen, mutta ei se ihan noin pahasti ulospäin vuoda.
JOS haluaa perustaa perheen = hankkia lapsia.
Mutta jos ei halua hankkia lapsia, ongelmaa ei ole.
Velalla ei ole biologista kelloa joka pakottaisi valitsemään hätäisesti huonon parisuhteen.
Sil o reikä ja rahapussis massii.
Minun tapauksessani isompikaan ikäero
[nainen miestä vanhempi]
ei merkitse yhtään mitään.
Olemme > > >
s a p i o s e k s u a a l e j a.
Emotionaalinen, mentaalinen,
energeettinen yhteys. Amen!
Vasta sen jälkeen bondaamme fyysisesti.
Ikäänkuin rakastumme primäärisesti
> henki-sieluun,
joka asustaa 'nahkasäkissä'; fyysisessä
käyttövälineessä.
Henkemme temppelissä, ihmiskehossa,
joka meille lainaksi on annettu.
Miksi sanot arse?
Nolottaako suomen sana perse?
Suokaa anteeksi.
Nämä ovat 'Advanced Course'.
Tähän suuntaan me kaikki
evoluutiossamme etenemme.
Trust me. 🍀
Pillun himo se sitä sun arsessas roikuttaa. Vartoo, et pääsis nussimaan kuonat suhun.
Kun aloin seurustelemaan mieheni kanssa 29v sitten olin 36v ja hän 31v. Olin jopa yh!! Hyvin ehdimme saamaan yhden yhteisen lapsen kun olin 42v.
Hyvin on mennyt ja edelleen olemme onnellisia
No yks sanoi ainakin mulle kun olin 35+ että on tykännyt aina itseään vanhemmista. Ei olla yhdessä tosin, eli ei kai kiinnostus sitten riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku 37-vuotias ajattelee että kahden vuoden ikäerolla olisi mitään merkitystä mihinkään suuntaan...
Yläpeukutin. Toki tilastollisesti, jos lapsia haluaa, niin selvästi nuoremman naisen kanssa se onnistuisi todennäköisemmin, mutta itselleni(kin) oli tärkeämpää rakkaus ja päästä nykyisen vaimoni kanssa naimisiin kuin miettiä tilastoja, vaikka hän oli tavatessamme jo lähemmäs nelikymppinen. Ja "rakkauden bonuksena" onnistui myös perheen perustaminen.
En minä ikinä ikää kysy, minä vain nussin
Jos olet kaksi vuotta vanhempi niin olet käytännössä samanikäinen kuin hän.