Lue keskustelun säännöt.
Isänpäiväonnittelut meille kaikille, jotka olemme lapsillemme sekä isiä että äitejä!
13.11.2011 |
Päätin keittää itselleni kakkukahvit isänpäivän kunniaksi. Etäisä ei kiireiltään ehdi käymään lastaan katsomassa edes isänpäivänä.
Kommentit (6)
Samoin, onnittelut täältä vantaalta kanssa!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tämä totaaliyhäri ottaa kans toisen kupposen kahvia.
jotka eivät anna isän tavata lapsiaan vaan käyttää lapset kostovälineinä:/
täältäkin! Kyllä olette kakkukahvit nsainneet todellakin. Miehistä ei aina ole vastuun kantajiksi.
Tosin me kyllä käydään juhlimassa omaa isääni/lapsen isoisää, joka on kantanut lapsenlapsestaan enemmän vastuuta kuin oikea isä ikinä.
Ja myös mulle. Taidanpa minäkin ottaa vielä kahvia!