Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten eroon kateudesta!?
13.11.2011 |
Olen siis tunnistanut itsessäni tämän inhottavan piirteen, enkä saa sitä tunnetta hallintaan! Vaikka kuinka ajattelen, että eihän se toisen hyvä ole minulta pois, niin silti tuntuu hirveältä, kun esim.kaveri menestyy. Tästä esimerkki: Lapsuudenkaverini on nyt valtsikasta valmistunut maisteri ja minä en ole saanut aikaan kuin AMK tutkinnon. Se nyppii. Samoin monen onnistuneet avioliitot. Itse olen yksinäinen, eronnut, katkera ämmä :-(
Mitä tehdä? Kun vaan tuntuu siltä, että muut saavat kaiken ihanan, minä en mitään.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa