Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä rokko?

Vierailija
03.11.2011 |

Pientä, hiukan koholla olevaa, punaista, hiukan finnin näköistä näppylää alkoi ilmestyä 3-veen tytön käsiin ja jalkoihin, myös sormiin ja varpaisiin. Myös kuume taitaa olla nousussa, nyt hiukan alle 38. Näpyt eivät kuulemma kutia. Tänään siis illalla huomasin näpyt.

Vesirokkoa ei ole sairastanut, mutta nuo näpyt eivät näytä ainakaan samalta kuin vanhemmilla lapsilla kun he sairastivat aikoinaan.

Onko jollakulla kokemusta Pogostan taudista? Voisikohan olla sitä...?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin enterorokko voi olla.

Vierailija
2/3 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainakin todella tarttuva rokko. Alkaa kuumeella ja sitten tulevat rakot käsiin jalkoihin, suuhun. Suussa voivat ainakin olla kivuliaita. Joillakin näpyt voi kutista tai olla kipeitä ja levitä muuallekin raajoihin ja vaippa-alueelle. Mutta soittaisin sinuna terveysneuvontaan tai terveyskeskukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt en voi kysyä kun nukkuu.

Pari näppyä oli jo eilen sormissa ja silloin sanoi niiden olevan kipeitä.