Synnyttäisitkö Toivolalle lapsen?
Siis haluaisitko auttaa Toivolaa saamaan lapsen eli synnyttäisi hänen lapsensa, jonkä hän sitten Pertin kanssa kasvattaa?
http://www.iltasanomat.fi/viihde/jani-toivola-pitaa-ylla-vaikeaa-haavet…
Kommentit (16)
Tai voisin kyllä, jos ei olisi vaikeuksia luopua lapsesta. Uskon kyllä että Toivola ja miehensä olisivat hyviä vanhempia.
Ihan sen takia, että Toivola jostakin syystä ärsyttää suunnattomasti.
Toivoisin, että Toivola synnyttäisi minulle lapsen. Itselläni ei enää näköjään onnistu.
en vois elää erossa lapsestani.
Enkä synnyttäis kyllä kellekkään muullekkaan, ihan ittelleni lapseni teen... ja omalle miehelle toki.
olisin hänelle raskaana, niin ilman muuta.
Kyllä, jos hedelmöitettäisiin hänen siemenilään :) Ja saisin olla läsnä lapsen elämässä ns. etä-äitinä.
Mutten antaisi lasta pois, voisimme kasvattaa lapsen kimpassa, jos noi on täyspäisiä.
mutta kehoni ei kyllä enää yhtään raskautta kestä. On se sellanen mylläkkä.
Toivolan omalla spermalla aikaansaatuna. Janista tulisi varmaan oikeasti aika ihana isä.
Toivolan ja hänen kumppaninsa vanhemmuutta en epäile ollenkaan enkä arvostele ketään joka vuokraa kohtunsa, ellei tee siitä jotain kamalaa jenkkityylistä bisnestä.
Mulle se vain ei käy.
En voisi missään nimessä luopua lapsestani, mutta muuten kyllä uskon heidän kasvatuskykyihinsä. Heidän kannattaisi varmaankin lähteä ulkomaille ja hankkia sijaissynnyttäjä, se voisi olla paras ratkaisu.
Lapsi tarvitsee niin isän, kuin äidinkin. Näin se vaan menee ja näin sen on luonto tarkoittanut Piste.
Satun vaan olemaan jo liian vanha moiseen.
Mutta jos olisin valmis yleensäkään synnyttämään toiselle, tekisin sen mieluiten jollekin Toivolan kaltaiselle. Vaikuttaa fiksulta ja skarpilta, hänestä tulisi varmaan välittävä isä.
Tosin itse en lastani voisi antaa pois -