Onko täällä ketään muuta joka ei ole jaksanut lukea ollenkaan tuosta Päivi Räsäs-keissistä?
Ihan rehellisesti voin sanoa että ei kiinnosta ollenkaan. Ei vaan kiinnosta. Olen nähnyt otsikot, mutta en ole avannut juttuja. Ilmeisesti ne jauhaa edelleen homoista tms. Olenko ainoa jota ei jaksa kiinnostaa? Tämä ei ole mikään kannanotto, vaan mietin että onko muitakin joita ei vaan kiinnosta.
Kommentit (11)
En minäkään ole jaksanut perehtyä, koska asia ei vaikuta minuun mitenkään kuitenkaan. Lueskelen asioista ja uutisista, jotka koskettaa minua tai kiinnostaa muuten. Tämä ei ole sellainen. Kaikesta ei tarvitse olla kiinnostunut väkisin. En minä ole kiinnostunut jääkiekosta tai formuloistakaan, joten en lue niistä mitään.
Ei kiinnosta muakaan. En kuulu kirkkoon, enkä ole homo, joten asia ei liikuta mua. Meuhkatkoon ihan keskenään.
Kristitty lähimmäisenrakkauksineen vouhkaamassa asiasta, joka ei kosketa häntä eikä vahingoita ketään, kun maailmassa on aitojakin ongelmia. Ei mitään uutta auringon alla.
Uskovaisten huuhaajutut ei minuakaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta muakaan. En kuulu kirkkoon, enkä ole homo, joten asia ei liikuta mua. Meuhkatkoon ihan keskenään.
Vaikka sama.
Nyt se vasta alkaa kiinnostamaan jahka etenee EIThen. KKO odottaa ylemmän instanssin arviota kuten päämies sanoi olevan että alemmat ratkoo väärin jotta jää tilaa ylemmälle.
Onhan täällä toki paljon sivistymättömi.
Ei siinä oikein lukemista olekaan. Koko homma on naisten aiheuttama farssi.
Valtiossa, jossa kaikki saa olla mitä haluaa ja puhua vapaasti on hyvin outoa miten se on ongelma kun joku niin tekee. En mä näe mitään muuta kuin tekopyhiä ihmisiä pitämässä mekkalaa, kuten tapoihin kuuluu. Eli ei kiinnosta.
Maailmassa on paljon välinpitämättömiä ihmisiä, joten tuskin olet ainoa. En minä tuolla tosin ylpeilisi.