Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä ketään muuta joka ei ole jaksanut lukea ollenkaan tuosta Päivi Räsäs-keissistä?

Vierailija
28.03.2026 |

Ihan rehellisesti voin sanoa että ei kiinnosta ollenkaan. Ei vaan kiinnosta. Olen nähnyt otsikot, mutta en ole avannut juttuja. Ilmeisesti ne jauhaa edelleen homoista tms. Olenko ainoa jota ei jaksa kiinnostaa? Tämä ei ole mikään kannanotto, vaan mietin että onko muitakin joita ei vaan kiinnosta.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on paljon välinpitämättömiä ihmisiä, joten tuskin olet ainoa. En minä tuolla tosin ylpeilisi.

Vierailija
2/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole jaksanut perehtyä, koska asia ei vaikuta minuun mitenkään kuitenkaan. Lueskelen asioista ja uutisista, jotka koskettaa minua tai kiinnostaa muuten. Tämä ei ole sellainen. Kaikesta ei tarvitse olla kiinnostunut väkisin. En minä ole kiinnostunut jääkiekosta tai formuloistakaan, joten en lue niistä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muakaan. En kuulu kirkkoon, enkä ole homo, joten asia ei liikuta mua. Meuhkatkoon ihan keskenään.

Vierailija
4/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristitty lähimmäisenrakkauksineen vouhkaamassa asiasta, joka ei kosketa häntä eikä vahingoita ketään, kun maailmassa on aitojakin ongelmia. Ei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
5/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaisten huuhaajutut ei minuakaan kiinnosta.

Vierailija
6/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta muakaan. En kuulu kirkkoon, enkä ole homo, joten asia ei liikuta mua. Meuhkatkoon ihan keskenään.

Vaikka sama.

Vierailija
7/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keisarin uudet vaatteet.

Vierailija
8/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se vasta alkaa kiinnostamaan jahka etenee EIThen. KKO odottaa ylemmän instanssin arviota kuten päämies sanoi olevan että alemmat ratkoo väärin jotta jää tilaa ylemmälle. 

Vierailija
9/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä toki paljon sivistymättömi.

Vierailija
10/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä oikein lukemista olekaan. Koko homma on  naisten aiheuttama farssi.

Vierailija
11/11 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiossa, jossa kaikki saa olla mitä haluaa ja puhua vapaasti on hyvin outoa miten se on ongelma kun joku niin tekee. En mä näe mitään muuta kuin tekopyhiä ihmisiä pitämässä mekkalaa, kuten tapoihin kuuluu. Eli ei kiinnosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi