Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei sipsihyllyn lähellä voi olla kermaviilejä?

Vierailija
12.11.2011 |

Joskus näkee jotain limukylmäkaappeja jopa, mutta miksei kermaviiliä? Ärsyttävää rampata isossa hehtaarihallissa takas maitotiskille kun vasta just ennen kassaa huomaa sipsien olevan tarjouksessa (enkä tykkää syödä niitä ilman dippiä).

Kasvattaisi varmasti sipsien, kermaviilin ja dippimausteen menekkiäkin, näin vinkiksi kauppiaille...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ihmisistä ostaa kermaviilinsä jotakin muuta tarkoitusta varten.

Jos ap ostaa vain sipsejä ja kermaviiliä, niin kannattaa käydä jossain lähisiwassa. Pitääkö väkisin mennä johonkin isompaan markettiin?

Jos ap tekee isommat ostokset ja käy muutenkin maito-/jugurttihyllyllä, niin silloin ei liene mitään ongelmaa.

t. minä joka ostan kyllä kermaviiliä joskus mutten koskaan sipsejä

Ap kirjoitti näin. Lues vielä uudelleen.

Ärsyttävää rampata isossa hehtaarihallissa takas maitotiskille kun vasta just ennen kassaa huomaa sipsien olevan tarjouksessa (enkä tykkää syödä niitä ilman dippiä).

Vierailija
22/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa ihmisistä ostaa kermaviilinsä jotakin muuta tarkoitusta varten.

Jos ap ostaa vain sipsejä ja kermaviiliä, niin kannattaa käydä jossain lähisiwassa. Pitääkö väkisin mennä johonkin isompaan markettiin?

Jos ap tekee isommat ostokset ja käy muutenkin maito-/jugurttihyllyllä, niin silloin ei liene mitään ongelmaa.

t. minä joka ostan kyllä kermaviiliä joskus mutten koskaan sipsejä

Enkä suinkaan tarkoittanut että kaikkia kermaviilejä laitettaisiin sipsihyllyyn, luitko näitä muita kommentteja ollenkaan? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee

Vierailija
24/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka aamu smoothien niistä. Ja sitten tyhmät kaupat laittavat jokaisen näistä eri puolelle kauppaa. ihme touhua. Pitäis olla mansikkapakastin ja jugurttikaappi siinä bansujen vieressä.

vaikka moni käyttääkin näin. Dippiä taas harvemmin tehdään mihinkään muuhun kuin kermaviiliin.

Sitä paitsi, onhan jätskitiskien päällä/vieressä jädekastikkeet.

ap

Vierailija
25/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että jaksaa lyllertää sinne maitohyllylle takaisin.

Vierailija
26/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että jaksaa lyllertää sinne maitohyllylle takaisin.

vaan pointti olikin vastavirtaan kulkemisessa ja sen hankaluudessa esim. kärryjen/pienten lasten kanssa. ap

Vierailija
27/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että pikkukaupassa ei mahtuisi. Mutta eihän tämä pikkukaupassa olekaan ongelma, siellähän nopsasti kipaisee takaisin maitohyllylle hakemaan kermaviilin. Hankalampaa se on jossain Prismassa tai CM:ssä, jossa joutuu lähtemään hallin toiseen reunaan hakemaan yhtä kermaviilitötsää.

Ja mitä tulee jonkun mainitsemiin olueen ja tupakkaan: Oluthan on yleensä ihan sipsien vieressä. Röökit taas saa kassalta, eli niiden haku ei ainakaan kellekään voi olla hankalaa. Vaikka eivät siis näitä sipsien käyttöyhteystuotteita olekaan.

Ei tosiaan iso ongelma, mutta mäkin olen monta kertaa tämän takia valinnut mielluummin nachot ja salsa. Kiireessä, väsyneiden lapsien tms. ei yksinkertaisesti ole enää tullut lähdettyä takaisin maitohyllylle.

Kiva tietää, että jossain kaupassa on herätty tähän ja saatu oma kylmäkaappi kermaviileille sipsien viereen. Toivottavasti yleistyy. Nimittäin epäilen, että lihavat eivät pelkällä kermaviilin haku -juoksutuksella laihdu...

t. bmi 19,5

ties kuinka pitkän matkan taakse, varsinkin jos matkassa on kärryt ja lapsia keikkumassa siinä vierellä.

Aika erikoista ettei voida ajatella mikä olisi asiakkaalle parasta, kun puolustellaan kauppojen parasta (helpompi täyttää jne, mitä tuo toinen myyjä kommentoi). Miksei vaikka valio voisi tehdä jotain kermaviilijääkaappia? Kerjätkää kauppiaat tällaista!

Meidän toimittajat vastaavat todella mukavasti myymälöiden toiveisiin jotta asiat saadaan rullaamaan parhaalla mahdollisella tavalla.

Todella hyvä kommentti, ymmärsit asiani ytimen just eikä melkein :)

ap

Kuka tuolla nyt on sanonut, että asiakasta ei kuunneltaisi? Itsehän lähinnä kuvailin asiaa kaupan näkökulmasta ja kerroin, mitä rajoitteita kaupalla voi olla. En sanonut ei enkä sanonut kyllä. Kylläpä kaupat sitäpaitsi näitä asioita miettii..

Sen kerroin, että on vaikea tehdä kuvailemaasi muutosta kaupassa, jossa hylly-ym. pohjaratkaisut on mallia neuvostoliitto ja tilat pienet. Remontteja tehdessään kaupat varmasti miettivät nuokin asiat. Myöskin palaute suoraan Valiolle tai Igmanille asiasta voisi auttaa, sen sijaan, että vatvoo asiaa nettipalstalla.

t: Myyjä

Vierailija
28/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi oluet ja tupakka ei voi olla siinä sipsien vieressä?

Ihan oikeasti, pienellä eleellä asiakas saataisiin hyvin iloiseksi ja ostamaan tuotteittanne. ap

Eikä mulle ainakaan tupakat ja sipsi ole mitkään käyttöyhteystuotteet:)t: Myyjä

niitä tupakkeja sitten pyydetään?

muutenkin ihan älytön idea,että eka kustansivat kalliit laitteet mitkä napsita painamalla antaa askin,ja nyt sitten piilottavat röökit tiskin alle! "huokaus" kait kohta porukka laitetaan lasikoppeihin ulkoilmassakin tupakoidessaan.

Vierailija
29/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan osataan tehdä nämä asiakkaiden puolesta. ap

Vierailija
30/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä siihen creme fraicheen pitää laittaa että siitä tulee hyvää dippä?

ohis

Vierailija
31/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä syö sipsejä, jos ei tiedossa ole seksiä sen jälkeen...

Vierailija
32/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei asiakkaiden tarvi tehdä tila- tms hankintaehdotuksia valmistajille, vaan osataan tehdä nämä asiakkaiden puolesta. ap

Mä voin vaan kuvitella kuinka vittumainen ja vaativa "asiakas" sä olet lastesi päiväkodin tädeille tai opettajille... o_O

Vierailija
33/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi oluet ja tupakka ei voi olla siinä sipsien vieressä?

Ihan oikeasti, pienellä eleellä asiakas saataisiin hyvin iloiseksi ja ostamaan tuotteittanne. ap

Eikä mulle ainakaan tupakat ja sipsi ole mitkään käyttöyhteystuotteet:)t: Myyjä

niitä tupakkeja sitten pyydetään?

muutenkin ihan älytön idea,että eka kustansivat kalliit laitteet mitkä napsita painamalla antaa askin,ja nyt sitten piilottavat röökit tiskin alle! "huokaus" kait kohta porukka laitetaan lasikoppeihin ulkoilmassakin tupakoidessaan.

Vierailija
34/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei asiakkaiden tarvi tehdä tila- tms hankintaehdotuksia valmistajille, vaan osataan tehdä nämä asiakkaiden puolesta. ap

Mä voin vaan kuvitella kuinka vittumainen ja vaativa "asiakas" sä olet lastesi päiväkodin tädeille tai opettajille... o_O

En mä ilkeä ole jos ei kukaan anna siihen aihetta ;)

Vierailija
35/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi dipit maistuu ihanalle lihanmaulle.

Vierailija
36/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä pienehköjä kylmäaltaita kermaviileille, kauppaketjut voisivat ollakin suostuvaisia laittamaan niitä sipisien viereen.

KÄytännön tasolla siinä on varmaan ongelmia, koska näin ei ole tapahtunut, veikkaanpa että Valiolla on tätä pohdittu eikä ole loppuen lopuksi todettu kannattavaksi, eli ei lisäsisi myyntiä niin paljoa että kannattaisi tehdä käytännössä.

Lulen että ongelmat ovat esim. se, että kaikkialla ei välttämättä siinä sipsihyllyn vieressä ole sähköä?

Kaupoissa on lisäksi kova taistelu tilasta, edes ns. hyllypuhujia ei meinaa aina saada tuotteiden yhteyteen hyllyihin, niin ylimääräisen kylmäkaapin sipsien vieressä pitäisi tuoda aika paljon myyntiä kaupalle jotta se antaisi sen tilan. Toki Valio tai vaika Arla ovat sen luokan toimijoita että heillä on hiukan eri neuvotteluasema kuin jollain pienellä ketjulla.

Mutta siis veikkaan että tätä on kyllä mietitty!

Vierailija
37/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan osataan tehdä nämä asiakkaiden puolesta. ap

eikä mulla ole mitään kontakteja noihin tahoihin. Sen vuoksi en voi ehdottaa muuta kuin että asiakas antaa itse palautetta.

En siis pysty itse laittamaan eteenpäin asioita muistakaan vastaavista asioista, joista ei ole mitään palautekanavaa meillä myymälässä. Asiakas esimerkiksi toivoi pihtejä, joiden avulla hänen olisi helpompi ylettää ottamaan pakasteita. Eli monistakin meidän myymälän asioista asiakkaan pitää itse valittaa ylemmälle taholle, koska minulla ei ole mitään mahdollisuutta antaa palautetta ylöspäin sellaisista asioista, joita ei päätetä meidän paikassa. Voi kuulostaa paskamaiselta ja niin se on minunkin mielestäni. En voi kuitenkaan tuolle asialle mitään.

t: Myyjä

Vierailija
38/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis olla joko hyllyn välissä...se käy kaiken kanssa...olipa grillit tai hiilet=olut, uima-asut=olut, sähkötarvikkeet=olut, sipsit=olut, tupakki=olut, raksatarv=olut, kesäkukat/pensaat=olut eix jee!!!

Vierailija
39/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutkaappi pitäisi olla myös siinä kassan vieressä tupakkien lähellä.

pitäis olla joko hyllyn välissä...se käy kaiken kanssa...olipa grillit tai hiilet=olut, uima-asut=olut, sähkötarvikkeet=olut, sipsit=olut, tupakki=olut, raksatarv=olut, kesäkukat/pensaat=olut eix jee!!!

Vierailija
40/42 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua muuten, että ap:tä alkoi heti joku haukkumaan ikäväksi ihmiseksi, kun kyseenalaistaa jonkun asian tai vaatii muutosta. Saati että kehtaa tehdä asiasta avauksen av:lle.

Itsekin lähikaupassa osaan avata suuni (ainakin omasta mielestäni ystävällisesti) ja ottaa puheeksi huomaamani epäkohdat (tämä kermaviilijuttu mua ei siellä haittaa, kun on niin pieni kauppa). Ihan hymyssä suin kauppiaamme mua silti edelleen tervehtii ja muistaa joululahjalla ym. yllätyksin (tai on raukka tietysti peloissaan vaativaa ja väsynyttä äiti-ihmistä...)

12

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän