Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi tsiisus noita pareja, joilla miehen solmio on sävytetty vaimon mekkoon!!!

Vierailija
12.11.2011 |

Tulin just firman kekkereistä, joka oli avec-tilaisuus. Paikalla oli parikymmentä kollegaa puolisoineen. Ikähaarukka 30-45. Pukeutuminen coctail-tilaisuuden tyyliin. Etenkin näillä "nuoremmilla" pareilla näki paljon sitä, että miehen solmio oli samaa sävyä kuin vaimon mekko. Voi luoja se on muuten typerän näköistä!

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan värisilmää joten totta kai valitsen sille krakan ja aivan varmasti samaa sävyä kuin itselläni on päälläni. Mielelläni olen jonkun av-mamman mielestä tyylitön, kun kerran Ruotsin kuniinkaalliset ja popparit ovat myös ;-).

Kun menemme juhliin toistemme aveceina, olemme ikäänkuin toistemme asuste. Asusteet sopivat vaatteisiin eikö ;-). Ihanaa jos jotain tämä ärsyttää!!

Alankin heti miettimään mitä mätsäävää laitamme seuraaviin juhliin.

Vierailija
42/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä menin naimisiin ulkomailla ulkomaalaisen mieheni kanssa, meillä molemmilla oli samanväriset vaatteet ja vieläpä samasta pitsikuosista bling-bling-koristeineen. Meillä molemmilla oli päällä pitsimekot! Luonnollisesti myös minun kenkieni ja laukkuni tuli sointua tähän asukokonaisuuteen... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olet vain ap. Minusta on ainakin ihanan näköistä moinen pukeutuminen!

Ap linjoilla, siis. En ole katkera sinkku, kuten joku ehti tässä ketjussa jo vihjata. Minulla on mies ollut jo 15 vuotta, mutta koskaan emme ole värikoodanneet juhla-asujamme. Jos joskus vahingossa toista tietämättä valitsemme liian yhteenkoodatut värit, toinen vaihtaa asuaan ennen ulos astumista.

Eli miksi olisin kateellinen jostain, jota pyrin tietoisesti välttämään?

Vierailija
44/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ostan uuden mekon, ostan usein myös miehelle mekkoon sopivan paidan ja kravatin.

En missään tapauksessa ostaisi samanlaista tuulipukua mieheni kanssa, metsään meni arviosi. Ja sanoisin kyllä, että wt:tä on ennemmin pukea päälleen mitä sattuu kaapista löytymään kuin oikeasti panostaa pukeutumiseen.

Ostan miehelleni paljon vaatteita, koska tykkään käydä ostoksilla. Toki mieheni osaa itsekin ostaa itselleen vaatteita.

Vierailija
45/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon sit varmaan lapanen, kun mun mies on ostanut mulle firmansa juhliin upeita leninkejä, mitkä sopivat hänen "pukuloistoonsa"

Mut hei, me ollaanki umpirakastunut juurikin tuohon ap:n mainitsemaan ikähaarukkaan sopiva pari ja meillä on aina juhlissa hauskaa keskenään sekä meidän seuraan tulee hauskoja ihmisiä, joiden keskustelun aiheina eivat varmastikaan ole meidän tai heidän pukeutuminen, hah ja heh teille katkerat ja kateelliset.

Vierailija
47/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on ihan älyttömän tyylikkään näköstä, ku miehellä on aniliininpunainen kravatti ja naisella myrkynvihreä mekko. Siis tulee tosiaan fiilis, ett on ajan ja rahan kans pukeuduttu... SO NOT!

Vierailija
48/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.google.fi/search?q=red+carpet+couples&hl=fi&prmd=imvns&tbm=i…

Pikaisesti katsottun ainoastaan Justin Bieber (mitä se on, kuustoista vai?!) ja sen tyttis on sävy sävyyn.

Mun miehelläni on aina tyylikkään tumma solmio, ei mikään värillinen hirvitys! Itse pukeudun usein värikkäämmin.

Vierailija
49/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei nyt arvostele mua siitä, että en itse vaihda moottoripyöräni öljyjä, vaikka kyllä osaan sen tehdä? Onko mies mulle isän jatke, koska vaihtaa mulle öljyt mopoon?

varsinaisesti ole ARVOSTELLUT teitä järjestelystänne, ihmettelin vain (koska yksikään tuntemani pariskunta ei toimisi niin, ja tuntemani miehet ovat myös ilmeisesti ihan eri tyylisiä - ostavat ja valitsevat siis itse vaatteensa, heitä kiinnostaa mitä heillä on päällään eikä vaatetus ole vain jokin "välttämätön paha"). Moottoripyörien öljyihin en oikein osaa ottaa kantaa, koska sen enempää minä kuin kukaan tuttavapiiristäni ei ole yhtään kiinnostunut mistään moottoriajoneuvoista. Se on aika tuntematon osa-alue minulle. Mutta noin yleisesti ottaen, kyllä ainakin meillä kumpikin osaa ja haluaa itse hoitaa omat perusasiansa (kuten vaatteet) ja osaa hoitaa harrastuksiinkin liittyvät asiat.

Mutta voihan toista silti auttaa, eli jos toinen vaihtaa oman pyöränsä öljyt, niin samallahan sen voi tehdä toisenkin pyörälle. Tai jos joku saa erityistä nautintoa siitä öljyjen vaihtamisesta, niin mikä ettei sitten saisi huoltaa kaikkien pyörät. En vaan itse ole ollenkaan innistunut mistään sukupuolen mukaan määräytyvästä työnjaosta, joten en ajattele tuollaisen olevan automaattisesti miehen homma tai miehen olevan luontaisesti parempi siinä. Samasta syystä itselleni on vieras ajatus sekin, että mies ei hoitaisi ja ostaisi omia vaatteitaan, vaan nainen tekisi sen miehen puolesta.

Vierailija
50/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on ihan älyttömän tyylikkään näköstä, ku miehellä on aniliininpunainen kravatti ja naisella myrkynvihreä mekko. Siis tulee tosiaan fiilis, ett on ajan ja rahan kans pukeuduttu... SO NOT!

no ei varmaan tulekaan. Mutta onko joku itseisarvo, että vaatteisiin on laitettu paljon rahaa? Toki jollekin voi olla. Itse pidän tärkeämpänä, että vaatteet ovat hyvännäköiset kantajansa päällä, en sitä, että kokonaisuus näyttäisi kalliilta.

Vierailija
51/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan värisilmää joten totta kai valitsen sille krakan ja aivan varmasti samaa sävyä kuin itselläni on päälläni. Mielelläni olen jonkun av-mamman mielestä tyylitön, kun kerran Ruotsin kuniinkaalliset ja popparit ovat myös ;-).

No edelleen minulle on ihan sama, mitä muilla on päällä. Ja itse tuskin edes huomaisin tällaista kravatin ja naisen puvun värien yhteen sovittamista. Mutta se, mikä minusta on tyylitöntä, on omien ratkaisujen oikeuttaminen tai hyväksi testaaminen popparien ja kuninkaallisten esimerkin kautta :D :D Kyllä siihen omaan makuunkin voisi luottaa - mutta se tietysti edellyttäisi hyvää itsetuntoa.

Vierailija
52/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei varmaan tulekaan. Mutta onko joku itseisarvo, että vaatteisiin on laitettu paljon rahaa? Toki jollekin voi olla. Itse pidän tärkeämpänä, että vaatteet ovat hyvännäköiset kantajansa päällä, en sitä, että kokonaisuus näyttäisi kalliilta.

vaan siitä, mikä kenenkin mielestä on juhlavaa. Arkena emme pukeudu sävy sävyyn.

Vierailija
53/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyse rahasta..

vaan siitä, mikä kenenkin mielestä on juhlavaa. Arkena emme pukeudu sävy sävyyn.

No kiitos selvennyksestä. Tuli vaan aiemmasta viestistäsi vaikutelma, että nimenomaan "kalleus" olisi pointti, sen ohella, että jokainen asu on aina hirveällä vaivalla mietitty. Asukokonaisuus voi olla juhlava, vaikka se ei olisi maksanut paljon, ja vaikka se olisi sama kuin edellisissä juhlissa - eli ei uudestaan ajan kanssa mietitty.

Mutta kukin tavallaan. Ihan mielenkiintoista huomata, että tällainen sävy sävyyn -ilmiö on olemassa.

Vierailija
54/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja siis ymmärsin pointtisi, että sinusta se sävy sävyyn -tyyli on juhlava jne. Tarkoitinkin vaan, että aiempi kalleudesta puhuminen antoi toisenlaisen kuvan.

Vierailija
55/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avec-tilaisuudessa pukukoodi on miehen puvun mukaan ja naisen puku seuraa miehen asua, ja naisen puvun väri on soinnutettu miehen solmioon.

Vierailija
56/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avec-tilaisuudessa pukukoodi on miehen puvun mukaan ja naisen puku seuraa miehen asua, ja naisen puvun väri on soinnutettu miehen solmioon.

konservatiivinen ja vähän sovinistinen käytäntö.

Vierailija
57/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen olet vain ap. Minusta on ainakin ihanan näköistä moinen pukeutuminen!

Ap linjoilla, siis. En ole katkera sinkku, kuten joku ehti tässä ketjussa jo vihjata. Minulla on mies ollut jo 15 vuotta, mutta koskaan emme ole värikoodanneet juhla-asujamme. Jos joskus vahingossa toista tietämättä valitsemme liian yhteenkoodatut värit, toinen vaihtaa asuaan ennen ulos astumista. Eli miksi olisin kateellinen jostain, jota pyrin tietoisesti välttämään?

Teissakin pariskuntana on taatusti jotain, mika hairitsee sitten muita. Aletaanko ruotia sita?

Voi hyva ihminen mika keskustelun aihe, luulin, etta ap olisi nuorempi, mutta jos sama mies kehissa jo 15v, niin et taida olla parikymppinen...

kunhan ihmisilla on tilaisuuteen sopivat vaatteet vai mita? olkoon sitten samaa kukkakuosia....ei voisi vahempaa kiinnostaa

Vierailija
58/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen taskuliina ja/tai solmio naisen asuun. Vedänkin heti sen kohdan yli mustalla tussilla.

Olisiko muita tapasääntöjä, jotka on lähiömuijien toimesta siirretty WT-luokkaan? Sen muistankin, että englantilaisen yläluokan hillitty Burberry-merkki on syrjäyttänyt fiorellatyylin, ja koko tuotemerkki ja muotitalo tulisi lakkauttaa. On hyvä, että saamme yksityiskohtaisia ohjeita, miten käyttäytyä oikein AV-tyyliin, joka näyttää olevan ihan oma maailmansa. Kiitos!

Vierailija
59/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama muuten lapsilla, että jos toisella on joku Me&I reipashenkinen mekko ja toisella pinkki satiiniunelma, niin tulee jotenkin köyhä vaikutelma, kuin ei olisi ollut varaa ostaa yhteen sopivia, vaan on ostettu sitä mitä kirpparilta on sattunut löytämään tai sitten ei yhtään olla vaivauduttu miettimään tyylejä.

Ei lapsia voi pakottaa pukeutumaan johonkin "perheen tyyliin". Toisella on viinipuna-musta-violetti teinigoottivaihe korsetteineen, pitkine samettihameineen ja tummanpuhuvine meikkeineen, toinen elää pinkkiäkin pinkimpää prinsessalapsuuttaan. Jaaap, olisi ehkä HIEMAN koomista pakottaa nämä lapset pukeutumaan perhejuhlaan samaan tyyliin kuin keski-ikäiset harmaat vanhempansa. Mikä on siis lapselle/teinille tylsä, yksinkertainen ja turhan hillitty. Kyllä pukeutumisessa pitää saada näkyä persoona. Ja tuskin yhdessäkään perheessä kaikki ovat samanlaisia, samalla maulla varustettuja. Eli: teennäistä, koomista, väkinäistä. Ei toimi.

Vierailija
60/109 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nauraa ja haukkua muun juhlaväen asuvalintoja! Siinä ei voi mennä pieleen. Jatkakaa samaa rataa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän