Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IkäväG: Mitä sinulta tai perheeltäsi on varastettu?

Vierailija
11.11.2011 |

Saitteko takaisin / miten vakuutus korvasi yms.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörä varastettiin 80-luvulla Turussa, oli lukittuna talon pihalla, josta yöllä vietiin. Ei saatu takaisin eikä edes haettu vakuutuksesta (oli käytettynä ostettu).

10v sitten Helsingissä varastettiin mulle ostettu kakkosauto. Se ehtinyt olla käytössäni kuin pari kk. Oli vm-84 Nissan Sunny, josta maksettiin 2500 mk, joten sillä ei ollut vakuutusta, joka olisi korvannut. Auto löytyi muutaman päivän päästä metsästä rikottuna. Sitä oli käytetty ryöstökeikalla. Enemmän harmitti autossa olleet kolme turvaistuinta, jotka katosivat :-(

Vierailija
22/23 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pyörä. Olin siivoajana joskus ja jätin pyöräni erään siivouskohteen eteen lukittuna.

Olin tunnin poissa, ja sillä aikaa joku spurgu oli käynyt nyysimässä sen siitä. :( Ja oli vielä aamu, kello taisi olla 11....

Näin myöhemmin miten tämä sama idiootti vohki parin muun tyypin pyörät siitä myös, ja soitin saman tien poliisit.

Omaa pyörääni en silloin takaisin saanut, mutta puolen vuoden päästä se löytyi 20 kilometrin päästä erään ruokakaupan takapihalta. Hajotettuna tietysti.

Vakuutus toki korvasi silloin pyörän, ja sain tuon hajotetunkin vielä poliisin toimesta takaisin, mutta kyllä vittutti.

Olin maksanut pyörän osamaksulla, joka oli vielä tietysti kesken kun pyörä vietiin.

Kyllä pienituloisena oli itku kurkussa kun makseli tyhjästä kuukausieriä. Mutta onneksi sain sen lopulta takaisin, ja pienellä laitolla sain siitä vielä poljettavan vehkeenkin.

Aivan helvetin törkeitä on ihmiset nykyään, kun varastamisesta ei saa korkeintaan kuin pienet sakot! Minusta moisilta joutaisi leikata sormet pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

polkupyörän eturengas, auton kaiuttimet ja radio, 2 takkia.

Autosta ja yhdestä pyörästä sain vakuutusrahat. Muista ei mitään. Tuntuu että mitä tahansa ostan, joku varastaa sen kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän