Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä tiedätte että pitää laihduttaa

Vierailija
02.11.2011 |

jos normaali BMI. mulla bmi 20.6, mutta tunnen oloni hieman pyöreäksi. Eli ton mahan haluisin pois..

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Armanin jakkupukuni housut kiristävät vyötäröltä. Jumppakuurille ja herkut pois.

Vierailija
2/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuista huomaa heti. Jos vyötärönauha nostaa vähänkin muffinssia, on ryhtiliikkeen aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkuista huomaa heti. Jos vyötärönauha nostaa vähänkin muffinssia, on ryhtiliikkeen aika.

Juuri näin. Kun ajoissa ottaa sen ryhtiliikkeen, ei tarvitse pelätä painon karkaavan käsistä.

Herkut on kivoja, mutta kieltämättä aivan turhia. Ravintoaineita melko köyhästi, ja lihottavat :)

Vierailija
4/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuijotan vain vaakaa. Ja en osaa nähdä itseäni muiden silmin, vaan jotenkin aina katselen tuota mahaa jne. Sitten kun näen itsestäni valokuvia, huomaan että oon melkein jopa hoikka. samoin kuin menin pitkästä aikaa jumppaan ja kuntosalille ja katsoin siellä itseäni peilistä kun muut olivat siellä, huomasin että sijoitun hoikkien joukkoon. mutta itse en sitä ikinä huomaa normaalisti..

Vierailija
5/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan painoindeksistäni enkä vähääkään välitä, mistä se edes löytyisi.

Minulle riittää se vanhanaikainen pituus - 100 ja se on aika hyvä ylärajaksi.

Vierailija
6/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan painoindeksistäni enkä vähääkään välitä, mistä se edes löytyisi. Minulle riittää se vanhanaikainen pituus - 100 ja se on aika hyvä ylärajaksi.

Ei se mene naisilla niin, että pituus -100, vain miehillä.

Vierailija
7/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en osaa nähdä itseäni muiden silmin, vaan jotenkin aina katselen tuota mahaa jne. Sitten kun näen itsestäni valokuvia, huomaan että oon melkein jopa hoikka. samoin kuin menin pitkästä aikaa jumppaan ja kuntosalille ja katsoin siellä itseäni peilistä kun muut olivat siellä, huomasin että sijoitun hoikkien joukkoon. mutta itse en sitä ikinä huomaa normaalisti..

Sinut aivopesty luulemaan, että hoikka = litteä täysin vatsa. Malleilla ja julkkiksilla kroppa on työkalu ja he treenaavat itsensä siihen kuntoon, että täyttävät nykyisen kipeän kauneusihanteen. Lisäksi alunperinkin ulkonäkökeskeiseen asemaan valikoituu ihmisiä, joilla lähtökohdatkin ovat hyvät (geneettisesti ihanteen mukaisisa)

Normaali-ihmisillä kropan malli vaihtelee ja hoikka, terve ja seksikäs voi olla hyvin erimallisilla kropilla ja fitness-aseteilla. Sairaalloinen liikapaino tai alipaino on vaarallista, samoin liikkumattomuus (ja maaninen treenaaminen), mutta siinä väliääs on paljon tilaa.

Vierailija
8/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedätte että pitää laihduttaa jos normaali BMI. mulla bmi 20.6, mutta tunnen oloni hieman pyöreäksi. Eli ton mahan haluisin pois..

Siitä tiedät, että ei pidä laihduttaa jos BMI on normaali. Jos pääkopassassi joku huutaa, että laihduta niin silloin sammutat ne äänet ja uskot peiliä ja vaakaa. Päänsisäiset huudot ovat väärässä.

Vierailija
9/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole aavistustakaan painoindeksistäni enkä vähääkään välitä, mistä se edes löytyisi. Minulle riittää se vanhanaikainen pituus - 100 ja se on aika hyvä ylärajaksi.

Ei se mene naisilla niin, että pituus -100, vain miehillä.

ja nimenomaan naisilla, mies voi painaa enemmänkin ja olla silti rasvaprosentiltaan "hoikka".

Siis terveydellisessä mielessä, bikinimallin ura on eri asia.

Vierailija
10/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun housujen (minkä tahansa) vyötärö alkaa tiukata. En mäkään varsinaisesti laihduta vaan jätän sitten herkut yms. ei-tarpeelliset pois vähäksi aikaa. Nyt mulla on kyllä raskauden jäljiltä vieläkin nelisen kiloa ekstraa, ja se perkelehän ei tunnu lähtevän sitten millään pois! >:(

Se että on mahaa, ei välttämättä tarkoita sitä että pitää laihduttaa. Jos lihaskunto on retuperällä vatsa tuppaa pömpöttämään. Pilates on hyvä keino hoitaa lihakset kuntoon ja vatsa litteäksi.

Tietyt ruuat tai niiden sopimattomuus saattaa kans aiheuttaa vatsan pömpötystä.

Eli tsekkaa mistä on todella kyse ennen kuin alat lahduttamaan. Nimittäin vatsaa ei välttämättä saa lahduttamalla pois, jos siellä ei mitään lahdutettavaa ole!

Vierailija
11/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi heittää roskiin. Tietysti siitä näkee mikäli läskiä alkaa olla liikaa kropassa, mutta siinä kohtaa kun on hoikassa kunnossa, niin laihduttamisen sijaan kannattaa keskittyä treenaamiseen. Vaikka olisi "hyvä" BMI, niin ei se tarkoita, että olisi timmi kroppa.

Vierailija
12/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos normaali BMI. mulla bmi 20.6, mutta tunnen oloni hieman pyöreäksi. Eli ton mahan haluisin pois..

Ootko ns. laiha läski? Jos sulla ei oo yhtään lihasta bmi ei kyllä totuutta kerro.

Mutta itse tiedän kuten moni muukin vastaaja jos housut alkaa vyötäröltä kiristää, tarkistetaan hiilarien määrä alaspäin joksikin aikaa.

Vierailija
13/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi heittää roskiin. Tietysti siitä näkee mikäli läskiä alkaa olla liikaa kropassa, mutta siinä kohtaa kun on hoikassa kunnossa, niin laihduttamisen sijaan kannattaa keskittyä treenaamiseen. Vaikka olisi "hyvä" BMI, niin ei se tarkoita, että olisi timmi kroppa.

BMI voi olla normaali mutta kehon rasvaprosentti 40 % eli hemmetin kaukana hyvästä kehosta päinvastoin kyse isosta ongelmasta terveyden kannalta.

Aika usein hoikilla naisilla rasvaprosentit taivaissa ja lihakset puuttuvat täysin; sen takia paikat roikkuu ja pullottaa.

Vierailija
14/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim, tässä. Naisella voi hyvinkin olla BMI 25. Pitäiskö tehdä jotain? Ei minusta.

Vierailija
16/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti painan 57-58kg ja pidän tuota 60kg sellaisena rajana, että yli ei saa paljon mennä. Ja pituuteni oli 166cm.

Ja juuri nyt jouduin itseäni ottamaan niskasta kiinni ja jättämään herkut pois, kun puntari näytti yli 60kg...

Vierailija
17/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Kun ajoissa ottaa sen ryhtiliikkeen, ei tarvitse pelätä painon karkaavan käsistä. Herkut on kivoja, mutta kieltämättä aivan turhia. Ravintoaineita melko köyhästi, ja lihottavat :)

Mutta en jätä mitään ruokaryhmää pois, syön vain kaikkea vähän vähemmän, pizaa sitten vain kolme palaa esimerkiksi neljän sijaan ja kermajuustoa vain kaksi palaa leivän päälle neljän sijasta, karkkia syön samaan tapaan.

Vierailija
18/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti painan 57-58kg ja pidän tuota 60kg sellaisena rajana, että yli ei saa paljon mennä. Ja pituuteni oli 166cm. Ja juuri nyt jouduin itseäni ottamaan niskasta kiinni ja jättämään herkut pois, kun puntari näytti yli 60kg...

Mä teen kanssa juuri näin! 60 kiloa on mullakin se raja eli sen yli ei saa mennä. Oon sua kuitenkin 10cm pitempi, mutta pidän silti tuota 60 rajana. Tällä hetkellä painan n.60,5kg ja aion pudottaa pari kiloa.

En halua, että mulle käy niin että paino nousee salakavalasti ja aina antais itselleen sen pari-viis kiloa anteeksi ja elämä jatkuu. Teen painonnousulle heti stopin.

Vierailija
19/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti painan 57-58kg ja pidän tuota 60kg sellaisena rajana, että yli ei saa paljon mennä. Ja pituuteni oli 166cm.

Ja juuri nyt jouduin itseäni ottamaan niskasta kiinni ja jättämään herkut pois, kun puntari näytti yli 60kg...

Mulla on kans toi 60 kg rajana, sen yli mennessä huomaa, että housut kinnaa ja on aika palauttaa paino alemmas.

Vierailija
20/25 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä, voi hyvinkin olla että oon ns laiha läski. salilla rasvaprosentikseni mitattiin 24 ja se on kyllä yläkanttiin, jos naisten ihanne on 22. pitää kai vaan keskittyä kuntosaliin. juoksua teen jo 20-30 km viikko.

aamulla vatsa tosin litteämpi, mutta ei siitä pyykkilautaa saa sitten millään..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi