Loppuuko vuoto jos tulee raskaaksi kuukautisten aikana?
Oon tutkinut nettiä ja mietityttää kovasti.
Kuukautisten ensimmäisenä päivänä pelehdeltiin.
Mahassa on uusi outo tunne ja menkat loppuivat liian lyhyeen, normaalisti vuotaa 6pv nyt vain 3päivää...
En tiedä oikein mitä tässä pitäisi ajatella.
Kommentit (28)
No jos on epäsäännölliset kuukautiset tai muuten vaan jotain häiriöitä kierrossa niin sitten voi ovuloida kuukautisten aikaan. Mutta kuukautisten alkuvaiheessa on liki mahdotonta tulla raskaaksi.
Teoriassa siihen on siis mahdollisuus, mutta todennäköisyys on varmasti samaa luokkaa kuin kondomin ehkäisyteho.
ON MAHDOLLISTA JÄÄDÄ RASKAAKSI KUUKAUTISTEN AIKANA! Itsellä tuli 4.6 menkat ja jäin raskaaksi eilen kävin taas neuvolassa ja kertoi että oon tasan kolme kuukautta raskaana .. eli kattelin siinä kalenteria laskin tasan 3 kuukautta taaksepäin . 5.6 jäin raskaaks . Menkat tuli kuitenkin ihan normaalisti loppuun asti. :D
Taisit sitten nukkua koulun biologian tunneilla. Tai sitten olet niin nuori ettei niillä näitä asioita ole vielä käsitelty.
Kuukautisten aikana ei tule raskaaksi.
Taisit sitten nukkua koulun biologian tunneilla. Tai sitten olet niin nuori ettei niillä näitä asioita ole vielä käsitelty.
Kuukautisten aikana ei tule raskaaksi.
sinä nukkunut koulusta lähtien?
Munasolulta kestää n. viikko kulkea munajohtimista pois.
Joten ihan se että munasoluja saattaisi irrota enempi kuin yksi (joka on lähinnä yli 30- vuotiaiden juttu) niin munasolu jos olisi hedelmöittynyt vasta matkaisi alkumatkaa eikä siitä olisi tiedottanut kropalle kiinnittymisellään. Tämä tapahtuu kun kuukautiset on alkamassa ja kroppa ei aloita kohdun vuotamista.
Enempikin olet saattanut tulla raskaaksi ja siksi vuoto erillaista.
Kirjoita aina kuukautisten kesto kalenteriin niin jatkossa huomaat muutokset.
Me ei yhtään tiedetä sinusta; minkä ikäinen olet ja onko sinulla ollut synnytys ennestään, imetätkö, onko lapsesi alle vuoden ikäinen.
Onko sinulla kenties ollut laihduttamista tai jotain joka sekottaa kiertosi, voisiko olla tulehdus tai kystaa. Niin moni asia voi vaikuttaa vuotoon, ei vaan se että harrastaa seksiä ja tulisi siitä raskaaksi, puhumattakaan että olisi raskaana toista päivää.
olisit tullau raskaaksi, ei nyt ja siksi vuoto on niukkaa.
Milloin olet käynyt papassa viimeksi?
4
Olisiko raskaus jo pidempään odotettu asia, vai yllätys?
Sitä saattaa joskus olla jos jonkinlaisia ilmavaivoja, joita sitten jää tutkailemaan, mäkin olen välillä säikähtänyt, että ihan kuin tuntuisi potkuja, ja tosiaan kun aiemmissakin on ollut sitä vuotoa, olen pelästynyt, että jos tällä kertaa menkat olisivatkin sitten tulleet vielä pidempään:)