Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla ei ole juuri koskaan nälkä?

Vierailija
11.10.2011 |

Itse voin ihan helposti syömättä päivän tai kaksi, varmaan paljon kauemminkin jos olisi tarve. Olen ollut nestepaastolla 2 viikkoa ilman ongelmia. Mulle ei tuu huono olo, en tule kiukkuiseksi enkä väsy. Maha ei murise.

Yleensä syön kellon mukaan eli silloin kun "pitää" syödä. Tykkään kyllä ruuasta, mutta nälkää en koe juuri koskaan. Ainoa poikkeus on joskus aamulla kun olen edellisenä iltana syönyt jotenkin tosi runsaaan illallisen. Ilmeisesti täydellä teholla toiminut ruuansulatus tekee silloin näläntunteen.

Onkohan mussa jotain vikaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla kunnon treenin päälle on helkkarinmoinn nälkä.

Vierailija
2/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syön vain pysyäkseni hengissä, en muuten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ma zumba, ti bodycombat tai jumppa, ke zumba in the circuit ja to zumba. Oon ihan hurahtanu tohon zumbaan :D :D :D!! Eikä mulla ole nälkä treenin jälkeen, vielä vuos sitten oli, mutta nykyään ei ole enää.. Joskus syön maustamatonta jugurttia kolme desiä ja desin mysliä sekotettuna, se vie hyvin nälän, jos sellanen on ja tuun täyteen.

Olen liittynyt painonpudotusryhmään kuukausi sitten, ja alussa yritin syödä normaalisti. Mutta nyt taas lipsahdin viime viikolla samaan syömiseen ja vielä vähempään, niin niinpäs sitä vaan oli viidessä päivässä tippunut 2,1kg....

Kyllä mä tiedän, että tää paino ei putoa siksi, kun en syö. Mutta vaikee syödä, kun ei ole tippaakaan ruokahalua... Ja pudotettavaa olis semmonen 30kg

Vierailija
4/14 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen taitaa puhua melkomoista schaissea. Ei voi olla 30kg ylipainoinen, jos "ei syö mitään" ja kuitenkin liikkuu useampana päivänä viikossa.

Tai sitten on joku piiirun harvinainen sairaus. Mikään säästöliekkikään ei selitä tuota. :P

Vierailija
5/14 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muitakin oireita kun verensokeri laskee liian alas. Mutta koska näläntunnetta mulla ei ole, niin joudun sitten aina muistamaan että syön ajoissa.

Liikunkin paljon ja sen jälkeen huono olo tulee helpommin jos en muista syödä, mutta ei liikunta tuo näläntunnetta.

Olen miettinyt että onkohan harvinaisakin tällainen.

Vierailija
6/14 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin aina välillä käy noin. Syön ruuan kerran päivässä, muuten en pahemmin syö mitään. Eli olen sitten 24h syömättä.

Jos illalla syön jotain täyttävämpää, niin aamulla herään kukonlaulun aikaan kamalaan nälkään.

Välillä minulla on hieman heikko olo ja nälkä, mutta se katoaa noin 10min kuluttua

Vierailija
7/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noin pitkiä aikoja voi olla syömättä, mutta minua ei pieni näläntunne haittaa, vaan välillä oikein pidän siitä...mulla on energisempinolo silloin. Sit jos menee heikotuksen puolelle, niin tottakai syön.

Mitens sulla suolentoiminta, onko sekin hudasta jos olet syömättä pitkiä aikoja? Mulla se on nopeaa, eli kerran pari päivässä...eli pakko syödä useammin, ettei tule heikotus, pari lämmintä ateriaa päivässä, aamupala, iktapala ja välipala.

Vierailija
8/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on kai normaalia. Tosin jos en ole mitään syönyt, niin ei mitään tuu uloskaan. Mullakin on paljon energisempi olo jos en kauheasti syö.

Vierailija
9/14 |
11.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tällainen aloitus täällä!! Just eilen sanoin miehelle, että en ole taas koko viikonlopun aikana pe-ma syöny kuin kaksi viiliä, kolme satsumaa ja kaksi joulutorttua....

Mulla menee helposti tälleen, etenkin sillon, kun en ole töissä :/.. vapaalla unohtaa syödä, jos on muuta tekemistä.

Energiaa kyllä riittää tosi hyvin, ja niin kyllä tuota painoakin.... Koska näin oon menny jo parisen vuotta, niin säästöliekillehän sitä menee...

Vierailija
10/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla vain on 1tyypin diabetes, kilpirauhasen vajaatoiminta ja vuosia jatkunut säätöliekki :D. Just kävin viime viikolla lekurissa. Päällä oleva lääkitys vähentää ruokahalua entisestään, ja nyt kun se on saatu kohdalle, onkin alkanut tapahtua.

1,5 viikossa lähtenyt 6kiloa

4

Vierailija
11/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo aina ettei sillä ole nälkä eikä koskaan janokaan kaippa hän jotain joskus silti syö.

Minulla nälkä taas melkein aina. Aamulla täytyy syödä vähintään kaksi voileipää, että jaksaa lounaaseen... ja jos en syö tulee nälkä on inhottavaa tulee tyhjävatsa kipuja, pyörryttää, käyn äkäiseksi.. joskus unohdan kiireissäni syödä kunnolla ja sen kyllä huomaa. En ole kovin ylipainoinen jos en alikaan.

Vierailija
12/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mielenkiintosta saada ihan asiantuntija tietoa, koska mulla on sama, että nälkä ei ole ikinä. En muista edes, miltä näläntunne johtuu, joten ymmärrän nelosta ihan täysin!

Mulle kans lekuri sanoi eka, että olen rajulla säästöliekillä, ja että pitäisi pyrkiä syömään se tonniviissataa kaloria päivässä, mutta eihän se ole mitenkään mahdollista, kun ei vaan ole nälkä.

Tyydyin sitten siihen, että syön hedelmiä, vihanneksia, maitoa, viiliä ja maustamatonta jugurttia sillon, kun siltä tuntuu. Joskus saatan syödä jotain keittoa tai pienen salaatin, mutta ei mulla nälkä ikinä ole.

Pitää vaan huolehtia siitä, että saa vitamiineja tarpeeksi, siksi otankin purkista.

Vierailija
13/14 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näihin nälättömiin.Jos olen yötä jossain kyläpaikassa,niin emäntä saattaa kuvitella että olen ujo nälkäinen=en kehtaa syödä heillä.

Sukulaiset tietää että ensimmäinen ruoka on klo15.00 jos en ole töissä ja herään 9.00.

Vierailija
14/14 |
27.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up