Miehen käytöksestä. Tarvitsen tulkinta-apua. ???
Ensimmäisenä kerron että ei ole minun mieheni, eikä kai kenenkään muunkaan. Tietääkseni on siis vapaa. Mutta toivon että joskus tulevaisuudessa asia muuttuisi. =)
Ok. Eli ollaan tavattu n 2kk sitten. Mies on kohtelias minua kohtaan, kuten kaikkia muitakin naisia kohtaan. Ensin huomasin että mies välillä vilkuili minua pitkillä vilkaisuilla. Esim. kerran jutteli jonkun kanssa ja katsoi minua pitkään juttukaverinsa olan yli. Itse en viitsinyt tuijottaa takaisin joten en tiedä kuinka kauan katsoi. Jonkun ajan päästä tuli juttelemaan minun kanssani.
Viime kerralla nähtiin pubissa. Olin kaverin kanssa pöydässä kun sivusilmällä huomasin että joku pysähtyi pöydän viereen. Käännyin katsomaan ja sinähän se mies oli. Jäi pöytään, istui minun viereeni. Hänen pari ystäväänsä tuli hetken kuluttua samaan pöytään istumaan. Jonkun ajan päästä tunsin miten jalka painautui ihan vähän minun jalkaa vasten. Välillä kävi kauempana mutta sitten taas painautui jalkaa vasten.
Siitä sitten jatkettiin porukalla yökerhoon. Siellä pöydässä istui taas minun viereen ja tällä kertaa vielä vähän lähemmäs että tunsin koko jalkaani vasten hänen jalkansa. Välillä saattoi ohimennen hipaista minua. Koko ajan jutusteli tavallisia juttuja koko porukalle, ei keskittynyt yksin minuun mutta ei totisesti toisiinkaan naisiin.
Miehen käytöksestä ei tarkkaamattomampi katsoja välttämättä huomannut mitään, ei ehkä pöydässä istuvat kaveritkaan.
Onkohan tuossa nyt toivoa vai ei?
Kommentit (23)
... selkeä pelimies. Haluaa kokeilla sinua. Ei ole tosissaan, kun ei reilusti osoita kiinnostustaan. En tykkäisi itse ollenkaan tuollaisesta pimeässä hiplaajasta. Reilu lähestyminen, juttelu ja esitteleminen toiselle tarkoittaa jotain todellista.
ikävä kyllä täytyy munkin sanoa, että jos ei saa suutaan auki eikä päivänvalossa tule lähelle, tuskin on "tosissaan" sinusta kiinnostunut ja aika epätodennäköistä on että rupeaisi julkiseen suhteeseen kanssasi. Noin ainakin minun kokemuksellani, nuo jalkojen lähelle laittajat ovat olleet tuollaisia tapauksia. Naimisiin menin sitten tyypin kanssa joka osasi sekä puhua että pussata...
missä pitäisi alkaa tapahtumaan jos on tapahtuakseen? Kuten kerroin, meidät on varsinaisesti esitelty toisillemme 2kk sitten. Olisiko meillä pitänyt heti toisen kerran tavattuamme ilmoittaa toisillemme kiinnostuksestamme ja mielellään päätyä yhteisten vällyjen alle? Sekö on oikea parisuhteen alkamisen malli?
Omasta puolestani olen ylipäätään mitään tajunnut kuukausi sitten. Silloin huomasin miehen käytöksen minua kohtaan. Siitä oma kiinnostus heräsi kun aloin seuraamaan miestä eri tavalla kuin aiemmin. Että ei tässä ole vielä oikein ehdittykään.
ap
Kuolaa perääni.