Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen käytöksestä. Tarvitsen tulkinta-apua. ???

Vierailija
10.11.2011 |

Ensimmäisenä kerron että ei ole minun mieheni, eikä kai kenenkään muunkaan. Tietääkseni on siis vapaa. Mutta toivon että joskus tulevaisuudessa asia muuttuisi. =)



Ok. Eli ollaan tavattu n 2kk sitten. Mies on kohtelias minua kohtaan, kuten kaikkia muitakin naisia kohtaan. Ensin huomasin että mies välillä vilkuili minua pitkillä vilkaisuilla. Esim. kerran jutteli jonkun kanssa ja katsoi minua pitkään juttukaverinsa olan yli. Itse en viitsinyt tuijottaa takaisin joten en tiedä kuinka kauan katsoi. Jonkun ajan päästä tuli juttelemaan minun kanssani.



Viime kerralla nähtiin pubissa. Olin kaverin kanssa pöydässä kun sivusilmällä huomasin että joku pysähtyi pöydän viereen. Käännyin katsomaan ja sinähän se mies oli. Jäi pöytään, istui minun viereeni. Hänen pari ystäväänsä tuli hetken kuluttua samaan pöytään istumaan. Jonkun ajan päästä tunsin miten jalka painautui ihan vähän minun jalkaa vasten. Välillä kävi kauempana mutta sitten taas painautui jalkaa vasten.



Siitä sitten jatkettiin porukalla yökerhoon. Siellä pöydässä istui taas minun viereen ja tällä kertaa vielä vähän lähemmäs että tunsin koko jalkaani vasten hänen jalkansa. Välillä saattoi ohimennen hipaista minua. Koko ajan jutusteli tavallisia juttuja koko porukalle, ei keskittynyt yksin minuun mutta ei totisesti toisiinkaan naisiin.



Miehen käytöksestä ei tarkkaamattomampi katsoja välttämättä huomannut mitään, ei ehkä pöydässä istuvat kaveritkaan.



Onkohan tuossa nyt toivoa vai ei?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...härkänen. Mies on katsonut sua ja hipaissut? Samoin varmaan on katsonut ja hipaissut, varmaan ihan sattumalta niinkuin suakin, useita muitakin naisia.

Huvittavaa kun ihan merkityksettömistä asioista yritetään väkisin etsiä jotain merkityksiä. (Multa hajos kauppakassi kadulle ja yksi mies auttoi mua keräämään mun appelsiinit, onkohan se rakastunu muhun?)

En todellakaan luule että mulle ohimennen oven avannut mies on muhun kuolettavan rakastanut. =) Minä en ole nainen joksa kuvittelee että jokainen näkemäni mies kuolee perääni. Tai edes esitellyt ihmiset muistavat minua viikon kuluttua...

Tämä mies tulee ihan varmasti juttusille, jos näkee minua. Kyselee kuulumisia, työpäivästä. Tätä ihmettelen koska jutustelee kuin vanhalla tuttavalle vaikka meillä ei ole varsinaisesti mitään yhteistä jonka vuoksi jatkaa keskustelua. Ei sitä yhteisten tuttavienkaan jutuista viitsi loputtomiin vitsiä vääntää.

Sitähän en tiedä onko mies kaikille naisille yhtä tuttavallinen. Voi olla.

Mitenhän tämänkin selvittäisi nolaamatta itseään? Jos miestä ei kiinnostakaan.

ap

Kuolaa perääni.

Vierailija
22/23 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... selkeä pelimies. Haluaa kokeilla sinua. Ei ole tosissaan, kun ei reilusti osoita kiinnostustaan. En tykkäisi itse ollenkaan tuollaisesta pimeässä hiplaajasta. Reilu lähestyminen, juttelu ja esitteleminen toiselle tarkoittaa jotain todellista.

ikävä kyllä täytyy munkin sanoa, että jos ei saa suutaan auki eikä päivänvalossa tule lähelle, tuskin on "tosissaan" sinusta kiinnostunut ja aika epätodennäköistä on että rupeaisi julkiseen suhteeseen kanssasi. Noin ainakin minun kokemuksellani, nuo jalkojen lähelle laittajat ovat olleet tuollaisia tapauksia. Naimisiin menin sitten tyypin kanssa joka osasi sekä puhua että pussata...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä pitäisi alkaa tapahtumaan jos on tapahtuakseen? Kuten kerroin, meidät on varsinaisesti esitelty toisillemme 2kk sitten. Olisiko meillä pitänyt heti toisen kerran tavattuamme ilmoittaa toisillemme kiinnostuksestamme ja mielellään päätyä yhteisten vällyjen alle? Sekö on oikea parisuhteen alkamisen malli?



Omasta puolestani olen ylipäätään mitään tajunnut kuukausi sitten. Silloin huomasin miehen käytöksen minua kohtaan. Siitä oma kiinnostus heräsi kun aloin seuraamaan miestä eri tavalla kuin aiemmin. Että ei tässä ole vielä oikein ehdittykään.



ap