Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmiset, joilla ollut vähintään 15 seksikumppania.

Vierailija
09.11.2011 |

Pitäisikö hävetä tai katua? Oletko saanut kuulla huorittelua? Pidätkö itseäsi tai ihmisiä joilla tiedät olevan paljon seksikumppaneita niin jotenkin huonoina ihmisinä? Kerro monta seksikumppania sinulla on ollut ja kadutko sitä? Ikäsi? Ja miksi olet toiminut niin? Nainen vai mies? Mitä jos lapsesi saavat tietää asian??

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori, en ole huora. Minä pidän seksistä ja kukaan muu ei tiedä, että minulla on niin monta. Miksi heidän pitäisi se tietää?

Vierailija
62/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeisen 10 vuoden aikan tosin vain tämä yksi. Ikää on 37 vuotta.

En ole katunut, en ole kuullut huorittelua ja en voisi edes ajatella miksi kukaan koskaan missään keskustelisi mun lapsen kanssa mun entisistä seksikumppaneista.

Suurin osa näistä seksikumppaneistani ei tunne toisiaan enkä edes itsekkään muista kaikkien nimiä tai edes kenen kanssa olen ollut.

Se ei minua pahenna, kokemuksia, hyviä ja huonoja on tullut ja nyt on sitten viimeiset 10 vuotta oltu saman kanssa.

Seksi on osa elämää, en ole tehnyt sitä rahasta vaan ihan omasta halustani. Hauskaa on ollut mutta niin on nytkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksin avoimesti naisia, jotka ovat himojensa vietävissä ja helposti houkuteltavissa haureuteen. Löysäperseiset akat tunnistaa muuten hyvin helposti...

Säälin avoimesti naisia, jotka ovat niin estyneitä, etteivät pysty heittäytymään nautintoon.

Mutta purista sisko raamattuasi ja muista, että seksuaalisuutta ei Jumala ole luonut vaan se on itse perkeleestä.

Vierailija
64/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedän jollakin naisella tai miehellä olevan paljon seksikumppaneita niin ajattelen että jalkovälissä käy melkoinen kuhina. Tulee mielikuva mätänemässä olevasta, haisevasta lihakimpaleesta joka kuhisee bakteereja. Nimittäin jokainen partneri jättää omat bakteerinsa ja omien menneiden partneriensa bakteerit partenerinsa alaäpäähän.

Tämä voi tulla shokkina, mutta ihmisen keho "kuhisee bakteereja" muutenkin. Erityisesti ruoansulatuskanava, iho ja sukupuolielimet. Ei normaaleissa bakteereissa ole mitään pahaa ja jos kanta vähän muuttuu eri tilanteissa, sekin on normaalia.

Paljon pahempaa on esimerkiksi sellaiset antibioottikuurit, jotka tappavat normaalia kantaa ja päästävät kaikki ikävät bakteerit sun muut lisääntymään (hiiva nyt esimerkkinä)

Taudin aiheuttajat (bakteerit ja virukset) ovat erikseen ja siksi suojautuminen kondomilla on tietysti järkevää.

Vierailija
65/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetä, ei hieman kadun muutamaa... Huvikseni otin ja laskin kuinka monta miestä muistin (=35), nimeltä en kaikkia. Mukaan en laskenut niitä, joita en päästänyt loppuun asti. Naista en ole koskaan kokeillut, mutta ajatuksena se voisi jopa kiehtoakin.

Huorittelut tuli aikoinaan vain yhdeltä kaverilta, joka sitten lopulta itsekin pääsi "koeajolle".

Muutama on jäänyt mieleen, enkä pahastuisi jos uudelleen pääsisi lämmittelemään, siis jos sattuisin eroamaan nykyisestä miehestäni.

Sinkkuna mielestäni saa painaa, parisuhteessa vain omaa. Mies ei tiedä, lapsille ei asia kuulu pätkääkään.

Miksi näin monta? Koska se "oikea" ei ollut tullut vastaan. Ja osa miehistä oli varattuja...

Vierailija
66/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetä, ei hieman kadun muutamaa... Huvikseni otin ja laskin kuinka monta miestä muistin (=35), nimeltä en kaikkia. Mukaan en laskenut niitä, joita en päästänyt loppuun asti. Naista en ole koskaan kokeillut, mutta ajatuksena se voisi jopa kiehtoakin.

Huorittelut tuli aikoinaan vain yhdeltä kaverilta, joka sitten lopulta itsekin pääsi "koeajolle".

Muutama on jäänyt mieleen, enkä pahastuisi jos uudelleen pääsisi lämmittelemään, siis jos sattuisin eroamaan nykyisestä miehestäni.

Sinkkuna mielestäni saa painaa, parisuhteessa vain omaa. Mies ei tiedä, lapsille ei asia kuulu pätkääkään.

Miksi näin monta? Koska se "oikea" ei ollut tullut vastaan. Ja osa miehistä oli varattuja...

Ikä: 45N

Vierailija
67/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen mielestä 15 seksikumppania on paljon,omasta mielestäni 15 on VÄHÄN....

No onhan se kohtalaisen paljon. Varmaan kuitenkin eniten tuossa ihan vilpittömästi ihmetyttää se, että miten joku onnistuu tuossa. Itsellä ikää on 30 ja lukema on 2 ja jos haluaisin sitä kasvattaa, niin vaikeaa se olisi. Ilmeisesti saanti ei ole kaikille ongelma, kun useallakin näyttää olevan pitkälti yli 30 panoa.

Sillä on aika varmasti merkitystä, että olen mies. Naiset ovat (seksi)kumppanin valinnassa paljon miehiä tarkempia. Kun taas miehille yleisesti ottaen kelpaa kuka tahansa, joka ei nyt aivan sotanorsulta näytä. Pimppa kuin pimppa.

Vierailija
68/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei ole ikinä huoritellut ja toki muutaman kokemuksen olisi voinut jättää kokematta.

Kai sekin nyt vähän vaikuttaa mille aika välille nuo tapahtumat sijoittuvat. Toki, jos on eri mies joka viikonloppu, niin varmasti kerää itselleen mainetta, mutta jos on normaali nainen, joka seikkailee silloin tällöin sinkkuna ollessaan, mutta parisuhtessa on uskollinen, niin en kyllä huoraksi lähtisi kutsumaan.

Vierailija
69/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis nyt tuosta määrästä vaan jämähtävän yhden jos toisenkin kanssa suhteeseen ja sen homman loppuvan. Jos sitä ei halua niin ei kai jämähdä, sitten vaan jakaa pilluaan taas lisää muille. Kai sitä joskus voisi vaan runkkailla dildolla jos tekee mieli, mut ei Jotku sitten jakaa jalkoväliään tuntemattomille. Itse en kokonaan sitä ymmärrä.

Niin, katsos kun ikää on se 35, niin kummasti on ehtinyt. Ja ihan suhteeseenkin jokusen näistä 20:nestä kanssa. Seksi ei ole mulle ainakaan mikään pyhä asia, vaan hauskaa, kivaa ja nautittavaa. Ja siinä ei ole mitään hävettävää. Jotenkin tuntuu, että joillakin näistä vastaajista ei ole käsitystä siitä, mitä terve seksuaalisuus on. Nainenkin voi, ja SAA, nauttia seksistä. T: 20

Viittasin muuten siihen määrään 100 kumppania, en sinun 20 kymmeneen.

Vierailija
70/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mikä pistää silmään yleisesti on se, että nainenhan tunnetusti oppii nauttimaan _kunnolla_ seksistä joskus 40+ vuosillaan. Moni kuitenkin on kirjoittanut, että "olin siinä 18-25 v sinkku ja panin noin sataa miestä". Öö, mitäs se sitten loppupeleissä antoi, mitä jäi käteen? Ettei vaan olisi ollut hyväksynnän hakemista, itsetunnon pönkitystä, jonkin tuntemattoman asian etsintää jota sitten etsittiin levittämällä jalat. Kun yläpään kapasiteetti ei riitä esim. keskusteluun ihmissuhteisiin liittyen, niin aina pääsee hetken suosioon antamalla pillua.

Ja jos teki mieli fyysistä nautintoa niin eiköhän sitä vähintään yhtä paljon olisi saanut dildolla ja muilla pillusuristimilla, tuskin silloin parikymppisenä ihan kauheesti orgasmeita kännisten baaripanojen kanssa saa?

Summa summaarum, luulen että seksillä tässä tapauksessa (sinkkuna tuntemattomille jakaminen) tarkoitetaan paljon muuta kuin sitä mitä se on parisuhteessa tutun kanssa. Suurelta osin hyväksynnän hakemista.

Vierailija
71/87 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV palstatotuuden mukaan täällähän kaikki naiset on kyläpyöriä. MOT

72/87 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

200-300. Enkä kadu, nuorena olin eräänlainen rattopoika kävin yökerhossa jossa oli vanhempianaisia, rahaa en saanu juuri koskaan, ruuat ja juomat. Vanhempana sekä maksullisia että siviilistä pongattuja

Vierailija
73/87 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla 9 kumppania ja mulla muutama vähemmän. Itsestäni olen mieltä, että aion hankkia vielä lisää. Suorastaan kaduttaa kokemuksien vähäisyys.

Vaimon yhdeksän on sentään jotain, mutta ei mua haittaisi, jos olisi ylikin 15.  Kaunis nainen, olisi jotenkin haaskausta, jos hän olisi ollut mulle koko iän joku privaatti juttu.

Vierailija
74/87 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34-vuotias sinkkunainen, minulla on yksi lapsi ex-aviomieheni kanssa. Seksikumppaneita on kertynyt reilu 20. Ei hävetä tippaakaan, miksi hävettäisi. Pidän seksistä ja harrastan sitä kenen kanssa haluan, minun seksuaalisuuteni ei kuulu kenellekään muulle. Eipä niistä kumppaneista ole kyllä juuri kukaan kysellytkään kuin yksi tapailukumppani, lastani tuskin kiinnostaa sänkykumppanini, kun ne eivät hänen elämäänsä kuulu millään lailla. Lapsen kanssa keskityn häneen. Parisuhteessa keskityn kumppaniin, mutta sinkkuna annan mennä, jos hyvältä tuntuu. Huolehdin aina ehkäisystä ja olen vastuullinen. En ole koskaan kuullut huorittelua tästä asiasta, mistä sitä edes kuulisin. Yhden yön petikumppaneilta, jotka myös harrastavat yhden yön juttuja? Toisten elämäntyyliin tuskin kenelläkään on sanomista, joten ei, en pidä seksuaalisesti aktiivisia ihmisiä huonoina ihmisinä.

Vierailija
75/87 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 :D

Mulla n 100. En tiedä onko huoriteltu. En välitä muiden mielipiteistä...

Lapseni saa tietää jos kysyy. Tuskin kyselee.

N39

Vierailija
76/87 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jotka panevat paljon levittävät tauteja siinä missä naisetkin jotka panevat paljon. Kaikki naiset on kohta tautisia näiden sitoutumiskyvyttömien sonnien takia.

Eivätkö he löydä(tai pysty sellaiseen) vakaata suhdetta vai mistä kiikastaa? Surullista

Vierailija
77/87 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna ollu 9 naista.

Ihan ok määrä siihen nähden, et ei oo tullu koronan takia baarissa käytyä niin usein kuin normaalisti.

Ei mitään hajua, montako naista elämäni aikana ollut...

Vierailija
78/87 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi hävetä seksikumppaneiden lukumäärää? Ja kuka huorittelee? Työpaikalla työkaverit? Vai kaupan kassajonossa joku tuntematon? Ei se seksikumppaneiden lukumäärä ole mikään numero otsassa.. Ja miksi keskustelisin näistä lapseni kanssa? No jos joskus tulee aiheeksi keskustelussa niin voin kertoa. En häpeile menneisyyttä. Voin myös kertoa, ettei kaikki olleet onnistuneita kokemuksia ja että seksistä saa nauttia. Mutta terveydestä pitää pitää huolta ja olla vastuullinen.

N46 33kumppania

Vierailija
79/87 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Mitä pahaa seksissä on. Neljäänkymmeneen joskus laskeskelin ja tämä oli 30 vuotta sitten - kai niitä 100 - 200 välillä on mutta en kyllä kadu mitään.

Vierailija
80/87 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän päälle 40-v nainen, seksikumppaneita on ollut n. 25. Se on vain ja ainoastaan minun oma tietoni, ei kuulu muille, mutta voin sen toki anonyymisti jakaa täällä. Se on myös vain ja ainoastaan luku, eikä kerro kokemusteni laadusta. Senkin voin paljastaa, että ihan ehdottomasti parasta seksi on ollut tunnesuhteissa, kuten nykyisenikin kanssa. Haaveilen, että tämä voisi olla loppuelämäni suhde. Koska asiani ovat omiani, en ole kuullut huorittelua. Jos minua joku täällä palstalla tämän seurauksena huorittelee, se on hänen asiansa. Minussa ei herätä liiemmin tunteita muiden seksikokemusmäärät, ellei niitä tuoda esille jotenkin itseisarvona/kehuskellen. Valitettavasti eräs naisystäväni herättää minussa paheksuntaa, sillä hän on tehnyt omassa ystäväporukassani kumppaneidensa määrästä (isosta sellaisesta) erittäin tarkan selonteon. Minusta nuo ovat yksityisiä asioita, joita ei tarvitse edes omalle kumppanille paljastaa.