Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmiset, joilla ollut vähintään 15 seksikumppania.

Vierailija
09.11.2011 |

Pitäisikö hävetä tai katua? Oletko saanut kuulla huorittelua? Pidätkö itseäsi tai ihmisiä joilla tiedät olevan paljon seksikumppaneita niin jotenkin huonoina ihmisinä? Kerro monta seksikumppania sinulla on ollut ja kadutko sitä? Ikäsi? Ja miksi olet toiminut niin? Nainen vai mies? Mitä jos lapsesi saavat tietää asian??

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huoritelleet ovat korkeintaan sellaiset aikoinaan, jotka on jääneet ilman ;D (Eivätkä muuten tasan tiedä mun seksikumppanien määrää)

En pidä itseäni huonona ihmisenä, vaikka nuorempana saatoin lähteä esim. baariin vain, koska halusin seksiä, hankin yhden illan suhteen ja lemppasin viimeistään aamulla. Ja tein sitä aika usein. En halunnut parisuhdetta, mutta halusin seksiä. Yksinkertaista. (Kerroin yleensä ihan suoraan kumppanille mikä on homman nimi. Harmillisen usein tosin se vaan innosti joitain ripustautumaan... eivät uskoneet millään, etten tosiaan muuta halua) Olen siis nainen. Pidempiä suhteita ollut kolme (1,5 vuotta ja 5 vuotta + nykyinen mieheni, naimisissa ja lapsia vain viimeisen kanssa) Neitsyydestä hankkiuduin eroon 15-vuotiaana (en suinkaan menettänyt sitä XD)

Olen 35v ja viimeiset 10 vuotta minulla on ollut vain yksi seksikumppani - aviomieheni. Mies ei halua tietää, enkä käsitä miten lapset saisivat tietää. Mulla ei ole aikomustakaan kertoa lapsille mitään.

Seksikumppaneiden määrää en muista, yli 15 ihan varmasti. Villi veikkaus olis joku 25 - ehkä. Useimmat kohtalaisen samantekeviä mulle, joten ei pahasti jäänyt naamat tai nimet muistiin... (käytin ihan härskisti vaan hyväkseni ;P)

Pettänyt en ole, joten nuorena tyttönä mulla oli aikaa hurjastella yhteensä 3,5 vuotta noin suunnilleen :D Ehtihän sitä... :P

Jos toimintatapani olis ollut mielestäni jotenkin halveksuttavaa tai vastenmielistä, tuskin olisin sellaista tehnyt. Miksi olisin?

Vierailija
42/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli ennen ja nyt on nyt. Ja hyvin ollaan kaikki seksiseikkailijat kuitenkin selvinneet noista "taudeista" ja muista hiivoista :D viitaten edellisiin kirjoittajiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen oli ennen ja nyt on nyt. Ja hyvin ollaan kaikki seksiseikkailijat kuitenkin selvinneet noista "taudeista" ja muista hiivoista :D viitaten edellisiin kirjoittajiin.

Vierailija
44/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei siis tiedä KENEN kanssa olen ollut, eikä sitä kiinnosta. Tietää kyllä, etten ollut neitsyt tavatessamme, eikä exäni tasan ollut ensimmäiseni.

En mäkään tiedä kenen kanssa mieheni on ollut. Tiettävästi sillä niitä naisia jossain vaiheessa oli ihan riittävästi yhden miehen tarpeisiin ja seurustellutkin se on joskus jonkun kanssa. Jonkun exän olen ohimennen tavannutkin, mutten edes jutellut, kun eipä jutellut tuo mieskään.

En mä käsitä, mitä mä sillä tiedolla ylipäätään tekisin, missä ja milloin ja kenen kanssa mies on ollut, kunhan ei oo enää.

Vierailija
45/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä huonona ihmisenä. Vakavampaa on jos on ollut 15 seurustelusuhdetta. Se kertoo epävakaisuudesta mielestäni.

Vierailija
46/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 11:13"]

En pidä huonona ihmisenä. Vakavampaa on jos on ollut 15 seurustelusuhdetta. Se kertoo epävakaisuudesta mielestäni.

[/quote]

Ihan hyvä pointti.

Vierailija
47/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Just näin. Seksi on seksiä, mut jos alkaisi olla noin monta seurustelusuhdetta, niin ei elämä sentää. Tai joku Elisabeth Taylor, joka pukkasi naimisiin jokaisen äijän kanssa, jolta sai munaa.

Naisten on mun mielestä hyvä harrastaa seksiä useiden kumppanien kanssa ja vertailla vähän, ennen kuin sitten mahdollisesti tyytyy siihen yhteen. Sitä vastoin ylivilkasta seksielämää viettävää miestä en katso hyvällä. Ovat parantumattomia - siis kirjaimellisesti. Hirveitä bakteeripesiä, yök.

Kaduttaako muuten teitä, joilla on yksi tai muutama seksiparteri ollut? Kuka uskaltaa sanoa, että kyllä, vtuttaa niin helvatasti.

Vierailija
48/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppaneita 22, ikää kohta 25v. Noista 19 kun olin 18-21v.

Ei hävetä, mutta olisi saanut jättää tekemättäkin. Nykyisin en voisi kuvitellakaan hyppääväni sänkyyn noin helposti. Yritin etsiä rakkautta ja hyväksyntää väärästä paikasta.

En kuitenkaan tuomitse ihmisiä joilla on paljon kumppaneita, mutta itse koin sängystä sänkyyn hyppimisen henkisesti vahingoittavana.

En lapsilleni kertoisi.

Kukaan ei ole huoritellut; vain pari parasta kaveria tietää (kävivät itsekin tällaisen aktiivisen vaiheen läpi).

Vierailija
49/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20 vuotias nainen ja kumppaneita on tähän mennessä joku 14-15. En häpeile sitä, pidän seksistä joten mitä pahaa siinä on? Ehkäisystä huolehdin aina, ja haluan vain pitää kivaa. Keneltä se olisi pois ;)

Vierailija
50/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 31v. nainen, seksikumppaneita ollut muistaakseni 17.

Ekan kanssa olin 17-vuotiaana, oli periaate että neitsyyttä en anna kuin sellaselle joka oikeesti välittää musta, joten sitä ennen sain monelta jätkältä kuulla että oon pihtaava huora, mitä lie tarkottaakaan...

Luotettavan tyypin löydettyäni oltiin yhdessä pari vuotta. 19-21-vuotiaana oli villit sinkkuajat ja siinä kertyi nuo noin 15 kumppania, yhden illan- tai muutaman kerran juttuja. Jotkut olisi voinut jättää kokeilematta, mutta onpahan tullut kokeiltua niin nykyään ei oo niin suuria houkutuksia lähtee sellaseen.

Viimeiset 10 vuotta olen ollut saman miehen kanssa, joka tietää kumppanieni määrän muttei tunne heitä. Hänellä ollut puolet vähemmän naisia mutta eipä ole haitannut puolin eikä toisin.

Vierailija
51/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun seksikumppaneiden määrää ei tiedä muut kuin minä, en siis todellakaan ole kuullut huorittelua. En kadu mitään, itse olen jokaisen kanssa tahtonut olla.

Vierailija
52/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.11.2011 klo 07:02"]

kenen mielestä 15 seksikumppania on paljon,omasta mielestäni 15 on VÄHÄN....

No onhan se kohtalaisen paljon. Varmaan kuitenkin eniten tuossa ihan vilpittömästi ihmetyttää se, että miten joku onnistuu tuossa. Itsellä ikää on 30 ja lukema on 2 ja jos haluaisin sitä kasvattaa, niin vaikeaa se olisi. Ilmeisesti saanti ei ole kaikille ongelma, kun useallakin näyttää olevan pitkälti yli 30 panoa.

Sillä on aika varmasti merkitystä, että olen mies. Naiset ovat (seksi)kumppanin valinnassa paljon miehiä tarkempia. Kun taas miehille yleisesti ottaen kelpaa kuka tahansa, joka ei nyt aivan sotanorsulta näytä. Pimppa kuin pimppa.

Olen ikäisesi nainen ja oma lukemani on 1. Että ei noita kokemuksia naisillekaan tuosta vaan aina kerry. En ole halunnut harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella,  sillä se ei tuottaisi minulle mitään iloa. Ja valitettavasti olen "vanhasta" iästäni huolimatta tavannut vain tämän yhden miehen, jonka kanssa olen halunnut olla. Tosin nyt kun olen tätä keskustelua lukenut, tuntuu että siihen taitaa lukema myös jäädä, sillä eihän näin kokemattomana kai parisuhdetta voi enää löytääkään. :/

Vierailija
53/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.11.2013 klo 16:35"]

[/quote]

Just näin. Seksi on seksiä, mut jos alkaisi olla noin monta seurustelusuhdetta, niin ei elämä sentää. Tai joku Elisabeth Taylor, joka pukkasi naimisiin jokaisen äijän kanssa, jolta sai munaa.

Naisten on mun mielestä hyvä harrastaa seksiä useiden kumppanien kanssa ja vertailla vähän, ennen kuin sitten mahdollisesti tyytyy siihen yhteen. Sitä vastoin ylivilkasta seksielämää viettävää miestä en katso hyvällä. Ovat parantumattomia - siis kirjaimellisesti. Hirveitä bakteeripesiä, yök.

Kaduttaako muuten teitä, joilla on yksi tai muutama seksiparteri ollut? Kuka uskaltaa sanoa, että kyllä, vtuttaa niin helvatasti.

[/quote]

Kyllä minua ainakin rehellisesti sanottuna harmittaa, että olen tosiaan 29-vuotiaana ollut vain yhden miehen kanssa. Eniten juuri siksi, että olen nyt kokemattomuuteni takia kelvoton parisuhteeseen, vaikka sellaisen kovasti haluaisinkin. :/

Vierailija
54/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2011 klo 20:57"]

Minä halveksin avoimesti naisia, jotka ovat himojensa vietävissä ja helposti houkuteltavissa haureuteen. Löysäperseiset akat tunnistaa muuten hyvin helposti...

[/quote]

Isompaa "haureutta" taitaa kyllä olla tuo sinun tapasi nimitellä ja arvostella toisia ihmisiä... Ja vielä päälle oikein siteeraat Raamattuakin... Mulle ei tulisi mieleenkään arvostella toisen ihmisen elämää ja valintoja. Jokainen kulkee oman tiensä omalla tavallaan. Joku harrastaa seksiä sadan kumppanin kanssa, joku toinen yhden ja joku ei kenenkään kanssa. Ja kukaan heistä ei ole ihmisenä sen huonompi kuin toiset. Elämä on valintoja ja jokainen on vapaa tekemään omansa.

Itse en muista tarkalleen kumppanieni määrää, pitäisi alkaa oikein miettiä ja laskea. Suunnilleen 15-20 lienee lähellä totuutta. Ja en kadu, Miksi pitäisi?

Vierailija
55/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2011 klo 22:24"]

Ei mikään ihme jos kuulee huorittelua ym jos on 15 ja enempikin miestä ollut,miettikääs nyt vähän mitä teette sillä alapäällänne?
Huolisitteko te naiset semmoisen miehen joka on vehkeitään uitellu vaikka missä tautiraossa?
Sen vehkeen saa sentään puhtaaksi mutta teidän naisten ronttosissa tuntuu aina olevan JOKU tulehdus ja hiivasyndrooma HEI HALOO!!

[/quote]

Mitä ihmettä? Nytkö siis yritetään tuota omituista, kieroutunutta ja vahingollista "likainen nainen" -myyttiä perustella vielä lääketieteellisesti. Huh. Nainen ei kuule likaannu seksistä yhtään sen helpommin kuin mieskään, kunhan ei tarkoituksella peräaukon alueelta siirretä bakteereita muille limakalvoille. Hiivatulehdukset ja epäsesifit emättimen bakteeritulehdukset EIVÄT ole sukupuolitauteja.

Ja älykkäät ihmiset käyttävät yhden yön jutuissa ja myös uusien suhteiden alussa tautiehkäisynä kondomia, vaikka raskaudenehkäisy olisi jollain muulla tavalla hoidossa. HPV ja herpeskin nyt voivat tarttua kondomista huolimatta, mutta kerrasta sen taudin saa - oli se ratkaiseva kerta sitten toisen tai kahdennenenkymmenennen kumppanin kanssa.

Vierailija
56/87 |
19.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2011 klo 18:30"]

Jos tarkemmin ajattelee, niin kyllä se nyt vaan ainakin helvetin paljon on jos nuorehko nainen on ottanut sata (100) eri kullia itseensä sisään? Ihan niinku millään muulla kuin omalla sen hetkisellä halulla (siis itsetunnon pönkittämisellä) ei olisi merkitystä.

[/quote]

No ei se oikeastaan ole paljon. Nuorella naisella hormonit hyrrää siihen tahtiin että pahkkohan se on panna.

Vierailija
57/87 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18 v nainen ja 21 eri kumppania joista 3 pitkä aikaista 14 v menetin neitsyyteni ja kaduttaa ja hävettää. Olin ekalla kerralla "ihan rakastunut" ja poikaystävä petti aluksi halusin kostaa ja harrastin 3 kimppaa kaksos poikien kanssa, silloisen poikaystäväni kavereita. Sitten sana levisi ja kaikki pojat jotka yrittivät minua olivat vain pimppiä vailla. Luovutin ja annoin palaa. Nyt olen ollut 2 v nykyise i kanssa ja tämä tietää näistä horjahduksistani ja rakastaa minua juuri tällaisena

On huoriteltu ja syrjitty.

Kuka muka kertoisi lapsilleni ?

Vierailija
58/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö hävetä tai katua?

Ei kumpaakaan, asennoitumiseni on aika neutraali. On tapauksia jotka olisi voinut jättää väliin ja on tapauksia joille olisin halunnut antaa ja tapauksia joille en ole antanut vaikka olisin pohjimmiltani halunnut antaa vaikka siinä tilanteessa ehkä hieman esitinkin vaikeasti tavoiteltavaa....(ja jälkeenpäin olen sitten harmitellut etten sextannut)

Oletko saanut kuulla huorittelua?

en, en myöskään ole ketään huoritellut.

nainen ei ole koskaan huora, ei vaikka myisi itseään rahasta tai antaisi ilmaiseksi. eikös isokirjakan sano että "uskovan antaa omaansa" vai onks tää vaan mun oma tulkinta?

Pidätkö itseäsi tai ihmisiä joilla tiedät olevan paljon seksikumppaneita niin jotenkin huonoina ihmisinä?

En pidä. Pidän heitä ihmisinä joilla on minua rikkaampi kokemus sesin saralla. Saatan olla heille jopa myönteisessä mielessä kateellinen vähän kuin putte-possun nimipäivillä lauletaan "ja kaikilla oli niin mukaavaa oi jospa oisin saanut olla muukaanaaaaaaaaahhh...."

Kerro monta seksikumppania sinulla on ollut ja kadutko sitä?

En osaa sanoa, noin 20 vuotiaana (armeija aikaan) meni 30:n raja rikki ja tuolloin menin myös laskuissa sekaisin. Olin 16 vuotias kun harrastin ensimmäisen kerran seksiä (luokkaretkellä linja-auton takapenkillä).

Ikäsi?

45

Ja miksi olet toiminut niin?

miksi en olisi?

Eikös isokirja jälleen anna tuohon

vastauksen "uskova antaa ilolla"

Nainen vai mies?

olen aina antanut vain naiselle ja yhdelle kerrallaan..jos olisi ollut tilaisuus toki olisin halunnut kokeilla usemammalle samalla kertaa. vai tarkoititko minun sukupuoltani? olen mies.

Mitä jos lapsesi saavat tietää asian??

Entäs sitten? todennäköisesti tulevat kysymään, tuntuvat olevan sen verran uteliaita.

Vierailija
59/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysytään: Miten luulet nykyisen kumppanisi OIKEASTI suhtautuvan sinun aikaisempien seksikumppaneiden määrään?

vaimoni tietää menneisyyteni, en ole sitä koskaan yrittänyt peitellä, en tosin ole sitä hänelle ollut aktiivisesti kertomassakaan. Olen vastannut/kertonut jos on kysynyt.

Minun menneisyys oikeastaan poikkea hänen tapauksestaan. Vitsinä nauramme hänen vakio vastaukselleen " kaksi tai kolem ...ehkä..."

Vierailija
60/87 |
10.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 15, mutta alle 20 noita on ollut. Jostain syystä unohdin suurimman osan kun tapasin mieheni. Nimet ja naamat vain katosi muistista. Kaipa sitä voi silloin sanoa että suurin osa noista oli ihan turhia, mutta hauskaa oli kuitenkin silloin, joten mitä niitä katumaan. Olen siis nainen ja ikää on 32v.

Mies ei aikaisemmista miehistä tiedä. Sanoi heti seurustelun alussa että häntä ei se asia kiinnosta, joten en ole ylimääräistä tietoa hälle tyrkyttänyt. Tietää toki että en ollut neitsyt. Mies oli ja luulen että jos olisi tiennyt olisi se saattanut häntä pelottaa tms. Nyt jos saisi tietää (mitä ihmeestä sen tiedon saisi?) niin en usko että olisi mitään väliä. Lapsille mun seksikumppanien määrä ei kuulu millään tavalla.