Asuuko teistä kukaan kantakaupungissa tyylikkäässä jugend -talossa?
Kommentit (15)
20-luvulla rakennetussa talossa mutta ei tää ole jugend. Vanhan talon fiilistä löytyy kylläkin.
20-luvulla rakennetussa talossa mutta ei tää ole jugend. Vanhan talon fiilistä löytyy kylläkin.
Ei paljoa huvittaisi muuttaa lähes100 vuotta vanhaan taloon :)
poltella päreitä seinänraossa ja käydä ulkohuussissa?
Ei paljoa huvittaisi muuttaa lähes100 vuotta vanhaan taloon :)
poltella päreitä seinänraossa ja käydä ulkohuussissa?
mutta ei silti haluttaisi asua niin vanhassa mörskässä, ettei vaan olisi ihan sinun omia haaveita ja mielikuvia nuo polttelut.
100 vuotta vanhaan taloon :)
..halua asua vanhassa elementtitalossa tai persoonattomassa uudessa talossa jossa on vaan joka huoneessa valkoiset seinät, matala katto ja keittiössä induktioliesi.
En kyl tykkää 50-luvun taloistakaan.
..halua asua vanhassa elementtitalossa tai persoonattomassa uudessa talossa jossa on vaan joka huoneessa valkoiset seinät, matala katto ja keittiössä induktioliesi.
eihän niissä ole huonekorkeuskaan juuri mitään, induktio liesi on mielestäni huonompi kuin kiertoilmauunilla oleva keraaminen hella, siinä toimii kaikki just niin kin pitää.
...mut mä en käykään TÄÄLLÄ usein. :D Jos roikkuisin täällä päivät pitkät tekemässä typeriä aloituksia ja valittamassa mieheni metkuista asuisin varmaan Korsossa tai Kontulassa.
...mut mä en käykään TÄÄLLÄ usein. :D Jos roikkuisin täällä päivät pitkät tekemässä typeriä aloituksia ja valittamassa mieheni metkuista asuisin varmaan Korsossa tai Kontulassa.
mutta sitten muutettiin 50-luvun taloon. Pitää sanoa että kyllä tässäkin puolensa on. Minkä tunnelmassa häviää niin käytännöllisyydesä voittaa mennen tullen.
eihän niissä ole huonekorkeuskaan juuri mitään, induktio liesi on mielestäni huonompi kuin kiertoilmauunilla oleva keraaminen hella, siinä toimii kaikki just niin kin pitää.
Mä en ikipäivänä vaihtais induktiotani keraamiseen... Kiertoilmauunikin löytyy :)
Sitten kun lapseni ei ole enää pieni, aikomuksenamme on muuttaa induktiolietemme kanssa sinne kantakaupungin Jugend-mörskään ;D
Katajanokalla, isovanhempieni entisessä asunnossa. Merinäköala ja ihmeelliset huoneet ja ikkunat ja torni olivat hienot, mutta äänieristys alakertaan kusi pahan kerran eli ei lapsiperheille sopiva!
Asunto rempattiin sitten kun suku möi sen, ja sen osti joku NHL-pelaaja.
Olin aiemmin hulluna jugendtyyliin. Äskettäin huomasin, että ei se enää samalla lailla sykähdytä "ainoana oikeana ja parhaana". Outoa.
joskus tulevaisuudessa sitten.