Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ihmiset, joilla ollut vähintään 15 seksikumppania.

Vierailija
09.11.2011 |

Pitäisikö hävetä tai katua? Oletko saanut kuulla huorittelua? Pidätkö itseäsi tai ihmisiä joilla tiedät olevan paljon seksikumppaneita niin jotenkin huonoina ihmisinä? Kerro monta seksikumppania sinulla on ollut ja kadutko sitä? Ikäsi? Ja miksi olet toiminut niin? Nainen vai mies? Mitä jos lapsesi saavat tietää asian??

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää nyt 39v. Aktiivinen vaihe oli tuossa 20-34 vuotiaana, joten ei se nyt paljoa ole jos noin parin tyypin kanssa on nusassut vuodessa. Joittenkin kanssa toki pitkiäkin seksisuhteita, ja pari muutaman vuoden seurustelua välissä.

Minusta seksi on normaalia, miksi sitä pitäisi hävetä?? Tai kenenkään puida toisten seksijuttuja?? En ymmärrä.

Vierailija
22/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikä 40+

Ei kaduta, elämänsä elää kuten elää.

Joitain tyyppejä tosin olisi voinut jättää väliin.

Mua huoriteltiin silloin koulussa, kun en ollut koskaan ollut vielä sängyssäkään kenenkään kanssa, mutta ei sen jälkeen. Paitsi olisi kyllä ollut aihetta, toimin nimittäin huorana aikoinaan jonkin aikaa :D

En koe itseäni sen kummemmaksi kuin muutkaan.

lapseni eivät saa tietää näitä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko totta jonkun mielestä 15-20 seksikumppania on naiselle paljon? Itsellä on n. 20, eikä hävetä yhtään. Eikä todellakaan ole huoraksi kukaan haukkunut. Ikää on 35, 1 lapsi. Tunnen naisia, joilla on ollut lähemmäksi 100 seksikumppania, eivätkä hekään mitään huoria ole. Kai sitä nyt seksiä saa harrastaa, kunhan ehkäisee ja pitää itsestään ja kumppanistaan huolen.

Luulis nyt tuosta määrästä vaan jämähtävän yhden jos toisenkin kanssa suhteeseen ja sen homman loppuvan. Jos sitä ei halua niin ei kai jämähdä, sitten vaan jakaa pilluaan taas lisää muille.

Kai sitä joskus voisi vaan runkkailla dildolla jos tekee mieli, mut ei Jotku sitten jakaa jalkoväliään tuntemattomille. Itse en kokonaan sitä ymmärrä.

Niin, katsos kun ikää on se 35, niin kummasti on ehtinyt. Ja ihan suhteeseenkin jokusen näistä 20:nestä kanssa. Seksi ei ole mulle ainakaan mikään pyhä asia, vaan hauskaa, kivaa ja nautittavaa. Ja siinä ei ole mitään hävettävää. Jotenkin tuntuu, että joillakin näistä vastaajista ei ole käsitystä siitä, mitä terve seksuaalisuus on. Nainenkin voi, ja SAA, nauttia seksistä.

T: 20

Vierailija
24/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysytään:

Miten luulet nykyisen kumppanisi OIKEASTI suhtautuvan sinun aikaisempien seksikumppaneiden määrään?

Vierailija
25/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksin avoimesti naisia, jotka ovat himojensa vietävissä ja helposti houkuteltavissa haureuteen. Löysäperseiset akat tunnistaa muuten hyvin helposti...

Vierailija
26/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en häpeä, eikä ole huoriteltu, eikä vanhat seksiasiat kuulu kumppanille, saati lapsille.

Vierailija
27/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon niin jos tiedän jollakin naisella tai miehellä olevan paljon seksikumppaneita niin ajattelen että jalkovälissä käy melkoinen kuhina. Tulee mielikuva mätänemässä olevasta, haisevasta lihakimpaleesta joka kuhisee bakteereja. Nimittäin jokainen partneri jättää omat bakteerinsa ja omien menneiden partneriensa bakteerit partenerinsa alaäpäähän. Niin tarkoin sitä ei saa suojattua alapäätä. Yleensä vielä nämä vapaamieliset naiset ja vapaamieliset miehet parittelevat keskenään, joten voi laskea millainen bakteerikanta muodostuu kun tällainen pari kohtaa intiimisti ja vaitaa pöpjään.

En voi tälle mielikuvalle mitään, enkä sano ääneen. Mutta mikrobiologina kavahdan ja tunnen inhoa ihmisiä kohtaan jotka ovat olleet limakalvokosketuksessa kovin monen kanssa. Lisäksi on lähes varmaa, että heillä on useita sukupuolitauteja ja vähintään kondyloomavirus, joka on joka toisella naisella eikä koskaan poistu elimistöstä kuten ei herpeskään.

Vierailija
28/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanon niin jos tiedän jollakin naisella tai miehellä olevan paljon seksikumppaneita niin ajattelen että jalkovälissä käy melkoinen kuhina. Tulee mielikuva mätänemässä olevasta, haisevasta lihakimpaleesta joka kuhisee bakteereja. Nimittäin jokainen partneri jättää omat bakteerinsa ja omien menneiden partneriensa bakteerit partenerinsa alaäpäähän. Niin tarkoin sitä ei saa suojattua alapäätä. Yleensä vielä nämä vapaamieliset naiset ja vapaamieliset miehet parittelevat keskenään, joten voi laskea millainen bakteerikanta muodostuu kun tällainen pari kohtaa intiimisti ja vaitaa pöpjään.

En voi tälle mielikuvalle mitään, enkä sano ääneen. Mutta mikrobiologina kavahdan ja tunnen inhoa ihmisiä kohtaan jotka ovat olleet limakalvokosketuksessa kovin monen kanssa. Lisäksi on lähes varmaa, että heillä on useita sukupuolitauteja ja vähintään kondyloomavirus, joka on joka toisella naisella eikä koskaan poistu elimistöstä kuten ei herpeskään.

Et oo sitten kondomeista kuullut?

Vierailija
29/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tähän maailmaan mahtuu monenlaista seksuaalisuutta ja seksikäyttäytymistä. Keneltä se on oikeasti pois, jos jotkut harrastavat lyhyitä suhteita tai kertakäyttöseksiä, jos se on näiden ihmisten välillä ok eikä ketään käytetä hyväksi?

Ällöttää tuollainen moralistinen näkemys, että olisi olemassa jotenkin absoluuttisesti Oikeaa tai Väärää seksikäyttäytymistä. Vaikkakin tietysti terveysriskejä on enemmän silloin kun irtosuhteita on enemmän (niin psyykkisen kuin fyysisen terveyden kannalta), niin onhan niitä riskejä monessa muussakin elämänvalinnassa joita me teemme.

Mieti, sinä joka haukut toisia jakorasiaksi. Ja mieti erityisesti sitä, miksi miehille on edelleen ja aina vain eri standardit kuin naisille!

Itse kysymykseen: olen 40+ ikäinen ja minulla on ollut noin 50 seksikumppania elämässäni. Näistä kaikki paitsi yksi ennen 30 vuoden ikää, ja lähes kaikki ennen 25 vuoden ikää, ja suurin osa yhden yön juttuja. Sellaisia, joiden kanssa oli useamminkin tai seurustelikin enemmän tai vähemmän, oli ehkä kymmenisen.

En koe mitään katumuksen tai häpeän tunteita. Kuten sanottua, elämänpolkuja on monenlaisia ja jokaisella on käyttäytymiseensä sillä hetkellä loogiselta tuntuvia syitä - tai siten tiedostamattomia syviä syitä. Minä otin suuria riskejä joita en silloin tajunnut riskeiksi, mutta onneksi mitään pahaa ei käynyt. Jännittäviä ja erikoisia muistoja on taskussa, mikä on mukavaa. Suurin osa tästä irtoseksistä oli huonoa, luokatonta, humalaista. Tärkeintä ei ollutkaan seksuaalinen nautinto, vaan se oli pikemminkin ajankulua ja varmasti myös jonkinlaista kontaktin ottamista, huomatuksi tulemista minun puoleltani. Kyllä se minulle jotain antoi.

Alapää voi kuitenkin hyvin, terveisiä mikrobiologille - herpesvirus kyllä on mutta sen sain ihan ensimmäisen poikaystävän huulilta teini-iässä, ei siis mitenkään huikentelevaisen elämäntyylin seurausta se! Eikä sekään ole oireillut kolmeenkymmeneen vuoteen. Muuten ei ole koskaan ollut mitään ongelmia alapäässä, terve, hyväntuoksuinen, kaunis ja synnytyksissä hyvin toiminut pimppi.

Kaiken tämän sanottuani on kuitenkin myös tunnustettava, että jos voisin, muuttaisin elämänhistoriaani tuolta osin. Nykyinen puolisoni on tavattoman mustasukkainen ja häntä ahdistaa partnerieni määrä, vaikka hän järjellä ymmärtää että meidän välisemme seksuaalisuus on aivan eri asia, ei lainkaan samaa lajia tai luokkaa kuin suurin osa noista kokemuksista. Tunnepuoli vain ei usko tuota. Hänellä itsellään ei ole kokemusta seksistä ilman kiintymyksen tunnetta tai läheisyyttä, joten ei hän ehkä oikein pysty hahmottamaan mitä se edes on.

Vierailija
30/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin itsetunnoton ja korjasin sillä psyykettä, Rikkinäisten ja tyhmien ihmisten hommaa. Minulla kumppaneita n 30 ja niistä 25 on täysin turhia ja täysiä idioottejakin suurin osa.

Vierailija
31/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 15-20 on mielestäni aika paljon, mutta ei lainkaan väärin. Ei se huoraa tai huonompaa ihmistä kenestäkään tee.

Eri asia sitten, jos aletaan pyöritellä silmiä ja hämmästellä heitä, joilla on ollut "vain" 1-3 kumppania. Siihen tyyliin kuin puhuttaisiin joistain pelimerkeistä ja että normaalilla ihmisellä tulisi olla vähintään niin ja näin monta pelimerkkiä.

Vierailija
32/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduta? Hävetä? No, ei todellakaan. Noin 40 kumppania menneisyydestä löytyy, osa paskoja keikkoja, osa aivan loistavia panoja ja osa ihan oikeita ja pitkiä suhteita. Pisin 10 vuotta. Mieheni tietää, että muita on ollut. Lukumääristä ei ole puhuttu, mutta en ole minään siveyden sipulina esiintynyt. Tauteja ei ole ollut, tiedoksi vain sille yhdellekin tässä ketjussa. Ja käsittääkseni se kondyloomakin näkyy papakokeissa, joissa naiset tapaavat käydä säännöllisesti. Seksi on kivaa ja joskus se oli tosi kivaa jonkun aivan satunnaisen tyypin kanssa. Hui kauhee, mä olen tainnut joskus antaa jollekin tiettämättä edes sen nimeä.

Ja mitä lapseni tähän kuuluu? Kenelläkään muulla ei ole tiedossa näitä "lukujani" eikä nyt ole ihan ensimmäisenä listalla, että lapsen kanssa aiheesta keskusteltaisiin.

Ja juu, ei ole kukaan huoritellut. Koskaan.

Vierailija
33/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää tarkkaan, mutta joitain kymmeniä seksipartnereita mulla on ollut. Olen 41v nainen ja elänyt nykyisessä parisuhteessani 14v.

Ei ole tosiaankaan kukaan huoritellut, mutta en mä myöskään mitenkään mainosta määrää, koska se ei kuulu kenellekään lapsista puhumattakaan. En pidä itseäni mitenkään huonona ihmisenä.

Suurin osa noista kokemuksista oli kolmen vakavan ja pitkän parisuhteen väleissä. Eka parisuhteeni kesti 5v, toinen 3v ja kolmas on tämä nykyinen. Elin noissa väleissä kohtuullisen vilkasta baarielämää, mutta olen aivan sinut asian kanssa.

Vierailija
34/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen mielestä 15 seksikumppania on paljon,omasta mielestäni 15 on VÄHÄN....

Vierailija
35/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kertonut miehelleni kaikista edellisistä suhteistani (3) ja olisi tiennyt kertomattakin. 2 oli pidempiä suhteita (yli 5v) ja yksi alle vuoden mittainen. Hän myös kertonut omien aikaisempien suhteidensa määrän minulle. Minusta on oikeus tuntea se henkilö, jonka kanssa elämänsä aikoo jakaa. Kyllä se kuitenkin ihmisesta jotakin kertoo, oli mies tai nainen. Ne joille suhteiden määrän kertominen kumppanille on ongelma, siis joko itselle tai kumppanille, ovat mielestäni suhteessaan aika hataralla pohjalla. En siis moralisoi itse suhteiden lukumäärää vaan sitä, että sitä ei syystä tai toisesta voida elämänkumppanille kertoa.

Vierailija
36/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet siis kertonut seurustelu suhteistasi miehellesi. Siitä että kumppani tietää seksukumppaneiden määrän, ei ole mitään merkitystä. Ei se musta huonompaa tai parempaa kumppania tee, olin sitten harrastanut seksiä minkä määrän kanssa. Itse en halua tietää kumppanin seksisuhteista, ne vaan jäisi mieleen turhaan pyörimään. Olen seksuaalinen ihminen ja kumppanin tulee myös olla. Ei se tarkoita että ois huonompia, tai pettämässä tms.

Vierailija
37/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme jos kuulee huorittelua ym jos on 15 ja enempikin miestä ollut,miettikääs nyt vähän mitä teette sillä alapäällänne?

Huolisitteko te naiset semmoisen miehen joka on vehkeitään uitellu vaikka missä tautiraossa?

Sen vehkeen saa sentään puhtaaksi mutta teidän naisten ronttosissa tuntuu aina olevan JOKU tulehdus ja hiivasyndrooma HEI HALOO!!

Vierailija
38/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaajista kuullut huorittelua? Ja ei se ole aikuismasta käytöstä muutenkaan. Haukkua ketään. Jokainen tekee mitä parhaakseen näkee.

Vierailija
39/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te että nyt ymmärrä seurustelevat ihmiset! Minä olen 29v. ja ollut 5 v. sinkkuna, eli EN SEURUSTELE. En tapaile samaa tyyppi uudelleen, en ainakaan pitkää aikaa. Joten jos ois ennen ollut muutamia ja lapsen isä, niin mä oisin saanut harrastaa seksiä n. 2 kertaa vuodessa??? Just just;D

Vierailija
40/87 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kertonut miehelleni kaikista edellisistä suhteistani (3) ja olisi tiennyt kertomattakin. 2 oli pidempiä suhteita (yli 5v) ja yksi alle vuoden mittainen. Hän myös kertonut omien aikaisempien suhteidensa määrän minulle. Minusta on oikeus tuntea se henkilö, jonka kanssa elämänsä aikoo jakaa. Kyllä se kuitenkin ihmisesta jotakin kertoo, oli mies tai nainen. Ne joille suhteiden määrän kertominen kumppanille on ongelma, siis joko itselle tai kumppanille, ovat mielestäni suhteessaan aika hataralla pohjalla. En siis moralisoi itse suhteiden lukumäärää vaan sitä, että sitä ei syystä tai toisesta voida elämänkumppanille kertoa.

Puolison entiset suhteet?

Ei mua ainakaan.

Huono itsetuntoiset, takertuvat ja tiukkapipoiset ihmiset haluavat tietää toisesta kaiken. Jopa sen kenen kanssa puoliso on rakastellut ennen suhdetta =O

Ihan sairasta touhua. Miksi kiusata itseä sellaisilla ajatuksilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme