Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eka luokkalainen ei syö aamupalaa

Vierailija
09.11.2011 |

vaikka mitä tarjoaisin, niin ei kelpaa.

nyt on mennyt tällä viikolla ilman mitään kouluun.

hän ei syö: jogurttia, muroja, mysliä, puuroa, leipää. jos teen esim leivän syö siitä makkaran, jos teen puuron syö siitä hillosilmän..

olen yrittänyt mielestäni kaikki keinot. mutta en jaksa enää olla hänen henk.koht.hovimestarinsa joka tekee kaiken.. esikoinen syö muroja joka aamu. hänen kanssaan ei ole mitään ongelmaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka syö aamuisin tosi nihkeästi ja mieluiten ei mitään... Ihan sama mitä on tarjolla.

Muuten syö hyvin.

Onneksi niillä on se eka ruokailu koulussa (porrastetussa järjestelmässä)

En sit tiiä pitäskö olla huolissaan vai ei. En itsekään tykkää syödä paljoa heti herättyäni. Ja kuopus syö aamuisin lähes yhtä huonosti, ikää 2v.

Vierailija
2/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mitä lapselle menee aamulla alas on kelloggsin välipalapatukka, se riisimurojuttu ja vähän maitoa

on nyt kolmasluokkalainen ja olen nyt uskonut että näin nyt mennään ja pärjätään, katsotaan jos joskus muuttuu parempaan päin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten syö siis normaalisti? Vai onko muutenkin nirso?

Aamupala on lapsille tosi tärkeä, eri tavalla kuin aikuisille. Ekaluokkalaiselle voi vielä sopia pikku-uhkailu-sopimuksia. Eli esimerkiksi viikonloppukarkkeja ei saa ellei aamupalaa syödä, piste. Tai rutiini aamuksi: Esin. vaatteet päälle, sitten aamupala, ja sitten saa katsoa vaikka 15 min piirrettyjä. Jotain tällaista. Ei tuonikäinen voi päättää itse syökä vai ei.

Vierailija
4/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos lapsi ei syö aamulla, niin se ei syö aamulla

turha sitä on anteeksi pyydellä

kaikille ei vaan maistu aamulla eikä siihen maailma meillä ole kaatunut

t. se kolmasluokkalaisen äiti

Vierailija
5/5 |
09.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten syö siis normaalisti? Vai onko muutenkin nirso? Aamupala on lapsille tosi tärkeä, eri tavalla kuin aikuisille. Ekaluokkalaiselle voi vielä sopia pikku-uhkailu-sopimuksia. Eli esimerkiksi viikonloppukarkkeja ei saa ellei aamupalaa syödä, piste. Tai rutiini aamuksi: Esin. vaatteet päälle, sitten aamupala, ja sitten saa katsoa vaikka 15 min piirrettyjä. Jotain tällaista. Ei tuonikäinen voi päättää itse syökä vai ei.

tästä on tullut aika nirso viime vuosina, aiemmin söi kaikkea ja paljon, nykyään joka ruoasta pitää kysyä, mikä tämä on mitä tässä on, onko ruotoja jnejne... ärsyttävää

omasta mielestäni en ole antanut hänelle liikaa "vapauksia" ruoan suhteen. oli vaihe jolloin upposi vain banaanijogurtti, sitten se ei enää kelvannutkaan. sitten alkoi mennä puuroa, ja nyt siitä syödään se hillosilmä (ei halua voita, sokeri vaan tuon hillon), leivällä ei joinain päivinä saa olla mitään joinain päivinä siinä saa olla jotain, en koskaan tiedä etukäteen mikä kelpaa ja mikä ei...

raivostuttavaa tämä. poika osaa ottaa itse kaapista purtavaa, aivan kuten isoveljensäkin.

täytyykin sanoa tästä lähtien että ei saa katsoa piirrettyjä ennenkuin on syönyt jotain.

vai onko kiristäminen oikein?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä