Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on avannut multa salaa tilin, jolle on siirtänyt rahaa

Vierailija
24.05.2011 |

miten otan asian puheeksi? Meillä käyttöoikeudet ristiin, joten näin että on siirtänyt omalta tililtään omalle tililleen eilen rahaa.

Valmistautuuko se eroon, vai mikähän on tarkoitusperä? Kunhan lapset menee nukkumaan niin nostan kissan pöydälle. Pelottaa, jännittää

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ehkä kyllästyi siihen, että muut käyttävät rahansa.

tuhlaa hänen rahojaan.

Vierailija
22/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän mies saa laittaa omat rahansa ihan mihin haluaa.

Jos 90% mun palkasta menee lainanlyhennykseen niin kyllähän se pistää vituttamaan jos mies jemmaa rahoja

sama kuin esimerkiksi edes 50 prosenttia asuntolainasta.... Oma vikas, jos olet niin pienipalkkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa aika tarkalleen samansuuruiset tulot.

Tyypillistä av:tä, aina naisen vika

Vierailija
24/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollekin lehtolapselle?

Itsehän kysyit niin täällä voi keksiä kaikkia salaisuuksia.

Vierailija
25/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tyypillisiä av:lle.

Totta kai parisuhteessa elävä ihminen SAA avata tilin ja siirtää sinne rahojaan, mutta yleensä normaalissa, terveessä parisuhteessa elävä normaali, terve ihminen ei tee niin puolisonsa selän takana jos hänellä on puhtaat jauhot pussissa.

Useimmilla täällä roikkuvilla on kai niin surkeat parisuhteet, että tuollainen tuntuu aivan normaalilta ja oikealta toiminnalta.

Vierailija
26/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohimennen, että avasin muuten (säästö)tilin johon laitan 100 e/kk ihan vaan säästöön.

Tosin tyypillisiä av:lle.

Totta kai parisuhteessa elävä ihminen SAA avata tilin ja siirtää sinne rahojaan, mutta yleensä normaalissa, terveessä parisuhteessa elävä normaali, terve ihminen ei tee niin puolisonsa selän takana jos hänellä on puhtaat jauhot pussissa.

Useimmilla täällä roikkuvilla on kai niin surkeat parisuhteet, että tuollainen tuntuu aivan normaalilta ja oikealta toiminnalta.

Vierailija
27/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteinen säästötili, johon säästetään lomamatkat yms.

ap

Itse ottaisin rauhallisesti ja tyynesti asian puheeksi. Ihan niinkuin se tapahtui eli hoitaessasi pankkiasioita huomasin miehesi avanneen itselleen erillisen tilin.

Salailu suhteessa nyt vaan ei toimi.

Kysy suoraan, mutta haastamatta riitaa - siis ihan ilman latauksia ja rauhallisesti. Miehen on silloin hempompi kertoa, jos jotain haluaa kertoa.

Vierailija
28/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse?

Jos siirsi 5000e aika eri asia kuin 200e...

Ehkä hän on alkanut eläke tai rahastosäästään ja se näkyy tilisiirtona

Vierailija
29/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä mies alkaa niistä salaa pimittää itselleen rahaa, se ei ole oikein. Kannaattaa nostaa heti kissa pöydälle asian suhteen. Luultavasti miehelläsi on jokin asia mihin säästää rahaa tai sitten koettaa vaan salaa sinulta saada aikaan omia säästöjä nk. pahan päivän varalle. Onko mielessä ero? Matka uuden rakkaan kanssa vai kenties säästötili peliongelmien takia?

Vierailija
30/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko omaisuus menee puoliksi, myos ne rahat mitka miehesi laittaa omalle tililleen. Onhan se vahan outoa jos mies avaa uuden tilin eika mainitse siita vaimolleen...kylla mua ainakin ihmetyttaisi miksi niin tekee ja ei siita kerro.

Vierailija
31/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avasin noin 4 kuukautta sitte tilin siirtääkseni joka kuu rahaa sivuun salaa vaimolta. Miksikö? Siksi jumankeuta, että ajattelin yllättää sen 5-vuotis hääpäivänä uudella häämatkalla! Siihen mun on pakko säästtää salaa tai se ei oo yllätys eikä mulla ole entuudestaan sitä säästössä. Nyt tarvii kyllä miettiä että kannattaako ees yrittää jos suhtautuminen kaikilla naisilla on heti noin epäluuloinen kun yhteiseltä tililtä tekee siirtoja. Kai se ukko osais peittää jälkensä jos haluais ja mikä teitä riivaa että ekana on mielessä joku eroominen eikä esim just joku yllätys?

Vierailija
32/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos teillä on ns yhteiset rahat ja yhtäkkiä mies alkaa niistä salaa pimittää itselleen rahaa, se ei ole oikein. Kannaattaa nostaa heti kissa pöydälle asian suhteen. Luultavasti miehelläsi on jokin asia mihin säästää rahaa tai sitten koettaa vaan salaa sinulta saada aikaan omia säästöjä nk. pahan päivän varalle. Onko mielessä ero? Matka uuden rakkaan kanssa vai kenties säästötili peliongelmien takia?

Vierailija
33/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin salaa

Vierailija - 24.05.11 08:02 (ID 12731764)

jos teillä on käyttöoikeudet toistenne tileihin?

Ehkä hän säästää pahan päivän varalle, lomamatkaan tms.

Vierailija
34/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

avasin mieheltä salaa tilin, jonne menee joka kuukausi vähän rahaa. tarkoitus on kustantaa mies unelmien kalareissulle kun tulee 50 täyteen.

täällä oltais siis meillekin eroa ennustamassa... tyypillistä av-meininkiä!

Vierailija
35/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kertoman varassa. Jos hän suunnittelee jotain salaa vaimoltaan, voi hän aina väittää valmistelleensa kivaa yllästystä, jos käry käy.

Pitää kyllä aika pösilö olla, jos se salajuoni paljastuu noin helposti. Uskoisin ap:n miehen tapauksessa viattomaan ylläriin :)

Vierailija
36/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin asian puheeksi, omasta mielestäni rauhallisesti, mutta riitahan siitä tuli. Mies halusi jemmata ylityörahojaan ettei kaikki mene kulutukseen puff vaan. Siirsi rahat suutuspäissään takaisin. No, siinä tuli sitten parisuhde ja kaikki muukin paska samaan syssyyn pinnalle, meni hermot, otin auton, läksin metsätielle itkemään pariks tunniks ja miettimään paskaa elämääni. Ai niin, mies veti senkin esiin, että oonko mä liikaa lukenu jotain vauva-palstoja! Se oli viimeinen pisara!

Seuraavan kerran kun lähden niin muistuttakaa että otan lämpimämmät vaatteet ja tarpeeks nenäliinoja.

En tiiä tuleeko tästä ero vai mitä tästä tulee, ei tää suhde kovin hyvä ole.

Vierailija
37/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät on kuin tomaatit, miten mä kehtaan töihinkään mennä

Vierailija
38/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät on kuin tomaatit, miten mä kehtaan töihinkään mennä

Mutta tuo tunne ja tomaattisilmät on mulle kyllä tuttu asia. Kohtalotoveri oon. Mulla itku jatkui seuraavaan päivään: kun kaupassa koittaa ostaa vaikka leipää, niin vielä saattaa itku tyrskähtää esille.

Meille näyttää tulleen ero... Toivottavasti sulle käy paremmin. Voimia sulle!

Vierailija
39/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä uni auttaa ja selvittää ajatukset, ehkä ei

Vierailija
40/60 |
24.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko hän ihan tosissaan? Sanoisit, että taisi mennä vähän yli ja tuli sanottua sellaista, mitä ei tarkoitettu, että unohdetaanko koko juttu. Sitten voisit palata raha-asiaan ja sanoa, että säästäminen on sinänsä ihan hyvä juttu, ja kysyä, haluaako mies säästää johonkin tiettyyn asiaan.

Meillä oli viikonloppuna ihan tajuton riita miehen käytöksen vuoksi. Mies lähti pyynnöstäni kotoa. Mies on pyytänyt anteeksi ja kaikki on taas hyvin. Jos on rakkautta ja tahtoa, asiat selviävät kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän