Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos mä haluan hyvän miehen niin onko mahdottomuus?

Vierailija
08.11.2011 |

Olen luonteeltani mukava,ahkera, toimelias,koulutettu ja nätti, ainut miinus olisi että olisi entisestä liitosta lapset. Mutta haluisin fiksun,hauskan,seurallisen ja mukavan näköisen miehen. Hänellä voisi myös olla lapsia mutta ei kovin montaa koska haluisin yhteisen lapsen vielä. Onko mahdotonta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseri mikä luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuseri mikä luuseri.

Se joka toisia haukkuu on itse. Eli sinä olet luuseri!!

ap

Vierailija
4/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeammaksi tosin käy, kun elettyä elämää on takana. Vaatimukset kasvavat, ihmiset ovat toisaalta aidommin omia itsejään, toisaalta sen myötä myös kulmikkaampia - sietokykyä pitää olla. Jos toisella on lapsia, voi olla että pitää sietää kaikenlaista ja olla epäitsekäs.

Minulla on sellainen suhde, että en olisi ikinä voinut kuvitella että tällaista yhteensopivuutta voi olla. Toinen on oikeasti ilma jota hengitän. Mutta johtuen menneistä valinnoista, tämä on myös hyvin raskasta.

Vierailija
5/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei hae kotoa ja on päästävä 1000 kertaa kontaktiin, että voi löytää yhden helmen. Mahdollista se on, jos olet valmis tekemään töitä sen eteen!!! On oltava ulospäinsuuntautunut ja tungettava paikkoihin, joissa on mahdollisia miehiä.

Nimim. 10 vuotta äitisinkkuna, 1000 yritystä takana ja nyt se löytyi.

Vierailija
6/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä se kun ei kavereita baareihin, eikä kovin paljon jää ylimääräistä rahaakaan.. kait se olisi netistä tai jonkun kautta. Mutta en tiedä kuka minua suosittelisi kellekään. Olen normaalisti ulospäinsuuntautunut, seurallinen, mutta aluksi ujokin. Töissä ei miehiä. =/

Ap joka haluaa löytää oman prinssinsä ennen kuolemaa.

Vierailija
7/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeammaksi tosin käy, kun elettyä elämää on takana. Vaatimukset kasvavat, ihmiset ovat toisaalta aidommin omia itsejään, toisaalta sen myötä myös kulmikkaampia - sietokykyä pitää olla. Jos toisella on lapsia, voi olla että pitää sietää kaikenlaista ja olla epäitsekäs.

Minulla on sellainen suhde, että en olisi ikinä voinut kuvitella että tällaista yhteensopivuutta voi olla. Toinen on oikeasti ilma jota hengitän. Mutta johtuen menneistä valinnoista, tämä on myös hyvin raskasta.

Mutta toisin kuin sinulla, molempien entinen elämä on voimavara, sietokyky erinomainen, parisuhde antaa voimaa, rakkaus on harmonista. Mutta me molemmat osaamme nauraa itsellemme, keskustelu on avointa ja exät ja lapset ovat ihmisiä, eivät mitään haittaavia piruja. Yhdessäolo on juhlaa.

Vierailija
8/8 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei petä

-pitää itsestään huolta, ei tarvii olla malli kuitenkaan

-on lapsirakas ja haluaa niitä

-on kunnianhimoinen

-seurallinen

-tykkää kokea uutta kanssani

-huumorintajuinen

-ei toisia haukkuva narsisti vaan hyväluontoinen