Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummassa asuisit:kerrostalo hgin keskustassa vai ok-talo

Vierailija
08.11.2011 |

järven rannalla 60 km keskustasta..Työpaikat ei Hgin keskustassa, mutta suht lähellä hki ja espoo.

Ok-talo 160 neliötä ja iso piha. Keskusta 127.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä olisi jätkäsaaressa, saatiin optio sieltä asuntoon ja tarkoittaisi meidän okt-talon myyntiä.

Vierailija
62/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsilla koulut, kaverit, harratukset joihin itse kulkevat jne jne. Mä en muuttais keskustaan. Ehkä sitten, kun lapset on kasvaneet ja muuttaneet pois kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ei ole kuulunut, joten saammekohan me taas postissa sellasen listan, monentenako ollaan jonossa. Viime kesäisessä arvonnassa saatiin kaikkiin kolmeen asuntoon jonotussijat yli 70 sijalla.

Soitettiinko teille vai miten saitte tiedon?

Vierailija
64/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun jo nyt 22km päässä - siinä 160m2 ok-talossa, tosin järveä ei näy ikkunasta. Tääkin on mun makuun kaukana stadista.

Vierailija
65/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan nyt oon lähinnä ahdistunut näistä vaihtoehdoista. talo on niin rakas, ihanat naapurit, mutta käytännössä töissäkäynti hgissä on aikaa vievää hankalaa, tarttee 2 autoa jne. Jos vain oisin rikas ja saisin pitää tuon talon kesämökkinä!

Vierailija
66/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos voisin muuttaa Jätkäsaareen, niin kyllä muuttaisin. Me asutaan juurikin Espoon perukoilla ok-talossa. Kouluun on hankala matka lapsilla, kunhan sen aloittavat. Harrastuksiin ei pääse ilman kyytiä eli kaikki vanhempien varassa. Lukiotakaan ei ole lähellä. Kaikki kynnelle kykenevät teinit dokaa pusikoissa viikonloput.

Palveluita ei paljon yhtään.

Vierailija
67/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on tullut asuttua keskustassa 7 vuotta ja kaupunkihan on jopa Suomen mittakaavassa perseestä. Nyt asumme ulkomailla enkä ole Helsingissä edes käynyt moneen moneen vuoteen. Järven ranta tietenkin voittaa ylivoimaisesti sen kesäkauden ja kaupunki taas talvikauden, huvittavinta on, että samalla rahalla kun Helsingistä ostaa jonkun kuppasen neukkukuution niin sillä rahalla saa välimereltä meren rannalta heinoja taloja :)

Vierailija
68/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset voivat leikkiä omalla rivarinpihalla keskenään, pyöräillä kouluun ja kavereille, käydä itse luistelemassa ja hiihtämässä valaistuilla laduilla (täällä yleensä lunta, vaikka keskustassa ei). Ratsastustallit ja maatilan eläimet sekä vinttikoirakeskus parin kilometrin säteellä, Peltoa, metsää ja golfkenttä, ja joki ja uimarantakin. Ja parasta, ollaan Helsingissä, vaikka ei ollakkaan tuulisen ja raa'an meren äärellä.

Vierailija
69/69 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa. Musta tuo kuitenkin riippuu tilanteesta aika tavalla mutta meidän perheen kohdalla kyllä noista valitsisin ehdottomasti kerrostaloasunnon. Tilavalta kuulosta sekin enkä itse välitä järvenrantaidylleistä. Omakotitalon voisin hankkia lähinnä paikasta, jossa olisi hyvin palvelut lähellä ja erittäin hyvät julkiset liikenneyhteydet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi